Pre-par kullananlar ??

Konusu 'İkiz gebelik ve çoğul gebelikler' forumundadır ve BaBy_LoVe tarafından 4 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : BaBy_LoVe
  1. BaBy_LoVe

    BaBy_LoVe Seviyo & Seviliyo Pro Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2009
    Mesajlar:
    620
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar bende ikiz bekliyorum.Dün doktorum beni Pre-par ilacına başlattı.
    sabah akşam tok karnına alıyorum,ama bu ilaç beni mahvettii:gitme:sanki boğazımda yanma,midemde yanma yaptı.gece aradabi uyyabiliyordum ,şimdi hiç uyyamadım..
    Nolur bunu kullananlar varsa bana yardım etsin..Hangi saatler arasında alıyosunuz?diğer vitaminlerle yiğceklerle alınması yasakmmı..Ben hangisinni hangi saatte içeceğimi şaşırdım:sm_confused:..
     
  2. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : BaBy_LoVe
  3. ^ESRA^

    ^ESRA^ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    112
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    canımm mrb.ben 20.haftamdan beri kullanıyorum..sabah akşam ve gece yatarken..pre-par dan önce nidilat diye bi ilaç kullanmıştım o bende çok yan etki yapınca doktorumun tavsiyesiyle prepara başladım,36.haftamdayım halada devam ediyorum..Bende bi yan etkisi olmadı..Mide yanması belki hamileliktende olabilir..Sağlıklı hamilelikler..
     
  4. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : BaBy_LoVe
  5. tria

    tria mucize meleklerim Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.311
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    bende son 1 ay kullanmıştım ama prepar normalde ağır bi ilaç zaten doktoruna danış böyle bi etki yaptığını anlat belki değiştirebilir .
     
  6. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : BaBy_LoVe
  7. ucrubana

    ucrubana Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2010
    Mesajlar:
    814
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bu ilaç ne için kızlar ilk defa duydum
     
  8. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : BaBy_LoVe
  9. BaBy_LoVe

    BaBy_LoVe Seviyo & Seviliyo Pro Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2009
    Mesajlar:
    620
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cevabınız için teşekürederiiiiiim..inanın okadar kötüyüm kii inatla reflü şurubu almak istemediğim için direniyorum resmen.YETERİNCE dışarda ilaçtı,vitamidi yok ciğer geliştirici oluyoruz bide şurup alırsam vijdanım sızlar diye düşünüyoruum..şimdiden bebişlerime ilaç yüklüyoruzya hayırlısı olsun bakalım..inşallah bir zararlarını görmeyiiiiiz..
    tekrar sağolun ..az da olsa öğrenmek istedim ne gibi yan etkileri var..
     
  10. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : BaBy_LoVe
  11. BaBy_LoVe

    BaBy_LoVe Seviyo & Seviliyo Pro Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2009
    Mesajlar:
    620
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım bu erken doğumu engelliyo rahminin kasılmasını engelliyomuş..
     
  12. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : BaBy_LoVe
  13. yercekimlikaranfil

    yercekimlikaranfil Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.449
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    108

    Haklısın insan tedirgin olyor ama o reflü şuruplarını almadan bir sakınca yok. Sen doktoruna da sor ama aynı şeyi söyler. Çünkü o şuruplar kana karışmıyor. Midede jel kıvamına gelip mide sıvısının yukarı kaçmasını engelliyor ve bağırsaklarda ya da midede sindirime girmeden vücuttan atılıyor. Yani bebeğe ulaşmıyor. Eğer mide kaynaması çok yaşarsan yemek borun kalıcı olarak tahriş olabilir. Tedavisi çok zorlaşıyor o zaman.
     
  14. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : BaBy_LoVe
  15. BaBy_LoVe

    BaBy_LoVe Seviyo & Seviliyo Pro Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2009
    Mesajlar:
    620
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ciddimisiin kalıcı olabileceği aklıma gelmemiştiiii.evet doktorum söyledi yazıcaktı da ben istemeyince sen bilirsin dedi..olmazsa eşime aldırayım bişeyler:umursamaz: of yaaa..sanki boğazımda bir yılan var kalınca ne yutabiliyorum nede çıkarabiliyrumkafamçokkarıştı..son bir ay verdi doktorum allah inşallah sağ sağlim doğurmama nasib eder.çok zorlanıyorum çook 6 aydır hiç uyyamıyorum:gitme:

    SAĞOL BİLGİLENDİRDİĞİN İÇİN TŞK.
     
  16. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : BaBy_LoVe
  17. yercekimlikaranfil

    yercekimlikaranfil Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.449
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    108
    Rica ederim. 30. haftamdayım ben de çok yaşıyorum mide yanmasını. Hele bazı günler su bile geçmiyor. Sanki futbol topu yutuyorum. Ama doktorun hangi ilacı verdiyse onu kullan. Her mide yanması şurubu aynı olmayabilir. ıçeriği farklı olabilir. Mutlaka doktoruna sor tekrar.
     
  18. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : BaBy_LoVe
  19. BaBy_LoVe

    BaBy_LoVe Seviyo & Seviliyo Pro Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2009
    Mesajlar:
    620
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tamam mutlaka dikkatte alıcam..
    allah yardımcın olsun senindee rabbim kurtarsın bizi sağ sağlim evlatlarımızla beraber.teşekürederim eksik olmaa..:1hug: