prima bebek bezi

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve canoluk tarafından 30 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : canoluk
  1. canoluk

    canoluk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    annişler merhaba
    oğluma 3 aylık bi oğlum var bez olarak prima kullanıyorum çokta memnum benden bir ay önce doğum yapan bi arkadaşım bi süre kendisininde prima kullandığını ama bi arkadaşının ithal edilen bebek ürünlerine türkler çogalmasın diye kısırlığa neden olan madde koyduklarını söyledi.içime bi kurt düştü bu durum hakkında bilgisi olan varmı. acaba sizer hangi marka bez kullanıyorsunuz ve nedenini paylaşırmısınız
     
  2. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : canoluk
  3. Libyana

    Libyana Allah var, Allah yâr... Pro Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    6.009
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    1 yaşıma daha girdim:nazar:

    Ben kızıma Peoduce marka kullanıyorum,İtalyan ürünü,Pampers ,Prima da var almıyorum ama bu sebeplerden değil...
    Çoğu kişi Primanın son ürünlerinde hata olduğunu söylüyor,iyice işkillendim kullandığımız bezden de gayet memnunum ,değiştirmiyorum..

    Gerçekten böyle birşey olabilir mi ya Hu:1shok:
    ciddi bir iddia..

    Allah meleklerimizi her kötülükten korusun


     
  4. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : canoluk
  5. knk

    knk göz aydınlıgım,nur`um Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bune ya şaka gibi kafa gıcıklıyo resmen..

    bende prima kullanııyom hurafe unlar ya dünya kadar kontrolden geçiyo bu bezler.

    inanmıyorum
     
  6. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : canoluk
  7. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    kızım 3 aylık bende doğduğundan beri prime kullanıyorum çokta memnunum bence çok takma bu konuyu çünkü sıradan bi marka değil prima kimbilir ne testlerden geçiyodur hem böyle bi şikayet duydunmu başka birinden daha?
     
  8. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : canoluk
  9. miskokulum

    miskokulum canlarım...Kağan&Kerem Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18.093
    Beğenildi:
    389
    Ödül Puanları:
    238
    :1shok: olabilir mi gerçekten
     
  10. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : canoluk
  11. çedene

    çedene papatya yüreğim Pro Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.762
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    içime kurt dşürmeyın şimdi..

    alla alla..

    bı ton degıstım hıcbırınden prıma kadar memnun kalmadım..

    ama bu bezler sonuçta turkıyede üretılmıyor mu?

    puffffffffffffffffff...
     
  12. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : canoluk
  13. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.715
    Beğenildi:
    833
    Ödül Puanları:
    238
    ayy ne saçmalık bu yaa inanmayın rica ederim ,ben buna ağzımla gülemiyorum maalesef :))))))
     
  14. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : canoluk
  15. renkli35

    renkli35 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2008
    Mesajlar:
    452
    Beğenildi:
    57
    Ödül Puanları:
    108
    bizde prima kullanıyoruz, çok memnunuz
     
  16. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : canoluk
  17. strawberry35

    strawberry35 тнє נσкє& Pro Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    938
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Hali hazırda bir bebeğim yok ama 2 çocuğumu büyütürken hep prima kullandım.
    Çokta memnun kaldım
    Böyle saçma sapan bişey ne duydum,nede duyarım herhalde
    Dünyada isim yapmış bir marka,bu kadar ucuz oyunlar içine girecek kadar saçmalayamaz.
    Birileri sabote etmek amacıyla uydurmuştur kesinlikle.
    Bebekler onlar için değerli,ben böyle olduğuna inanıyorum.
    Bebekleride cinsiyet,ırk,renk gözetmeden sevdiklerini düşünüyorum.
    Sizde takılmayın böyle şeylere lütfen.
    Bebeğiniz içinde mutlumu ona bakın.
    Güle güle büyütün bebeğinizi.
     
  18. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : canoluk
  19. kedi dili

    kedi dili EN BÜYÜK TÜRK ATATÜRK! Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    830
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    ben de iki oğlumda prima vea haggies kulanıyorum,sizin endişe özel madde dediğiniz yok bezlerde,sadece kuru jel gibi bir şey bütün bezler içerikliler,ayrıca bildiklerim şunlar: uzun süre prima ve haggies ile çalıştımşutarafagitti,kendi ülkemde,ve bize tanıtırken uzman arkadaşim uyarı yapardısüprizzzzz ve biz bu bilgiği satici elemanlara aktarırdık ve onlar da müşterilerevereliniortak,bebek bezi nekadar az ve kısa zamanda kulanırsanız ve kurtulursanız o kadar bebek için iyiturkbayragi,özellikle yaz aylarında erkek bebekler için geçerli bu tarz uyarı,sebebi :bebek yazın sıcaklarda çişi yaparken o çiş zaten çok sıcak ve yaz aylarında hemen soğumaz,bebiğin genet.organlar o sıcağın içinde pişiyor resmen:1shok: ve bu nedenler ilerde yaşlarda kısırlığa sebeb oluyor:1ninca:,bu bilimsel araştırmış ve kanıtlanmış bir durum,mesele benim ülkede bebeklerde ancak misafirliğe ve gezmelere giderken altında bez görebilirsınız:1rolleyes:,bezler tane tane satılıyor yerimseniben,kimse paket paket almıyor,pahalı değil,sağılık açisındana.s,yane bu türkiye ye özel yapılan bir şey değil,benim ilk oğlum 10 aylikken bezinden tamamen kurtulmuş:lepi:,şimdi ikinci bebeğim 10,5aylik ve kakasını lazimlığa yapıyor,bezi gündüz uyurken bağlamıyorum:KK46:,ya da bahçede oynarken,o da alıştı ve bezi gördüğü anda kıametler kopyorkaydirigubbakcemile3,sadece dikkat edelim arkadaşlar:enbuyukkk:
     
    Son düzenleme: 31 Mayıs 2009