primolut-n adet geciktirici başıma dert açtı :(

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve paytakordek tarafından 1 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : paytakordek
  1. paytakordek

    paytakordek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    187
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar geçen ay tatile gittik ve adet dönemime denk geldiği için geciktirici kullandım (dipnot olarakta şunu belirtiyim doğum kontrolu içinde mesigna aylık iğne kullanıyodum doktorlar ikisinin bir arada kullanılmaması gerektiğini söyledi iğneyi olmadım geciktiriciyi kullandım )
    ilacı bıraktıktan sonra 2 gün adet gördüm sadece şimdi adet günüm 13 gün geçti. gebelik testi yaptım negatif çıktı ama napcamı şaşaırdım korkuyorum nie böyle oldu yaaa..
    sizde kullanıp aynı şeyleri yaşadınız mı yardım edebilirmisiniz
     
  2. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : paytakordek
  3. MonaPisa

    MonaPisa Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5.906
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    148
    Bak yaa, bende de mi bu yüzden oldu acaba?
    Canım ben de 2 ay kadar önce kullanmıştım primolut-n. Ve aynı senin gibi aylık mesigyna kullanıyorum. Ben o zaman ikisini bir almıştım, sormadım doktora mahsuru var mı yok mu diye. Ve evet aynı senin gibi yaklaşık 10-15 gün gecikti adetim. Sonra oldum ama bu sefer de çok uzun sürdü. Ondan sonra 2 defa daha adet oldum bak onlar da normalden daha uzun sürdü.
    Biz dengeyi bozduk demek ki.
     
  4. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : paytakordek
  5. txixrtxixl kelebek

    txixrtxixl kelebek Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    geçmiş olsun dengeyı bozdugunu duymustum gercekmıs sen yıne bı dr gıt bakalım onemlı bır sey olmasın
     
  6. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : paytakordek
  7. ilona

    ilona psikolocik deli Pro Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2006
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    348
    zamanında bende kullanmıştım
    tam 1 sene boyunca adetim düzelmediki
    çok düzenli olurdum
    inanılmaz bozuyo adet düzenini
    korkma bişey yoktur
     
  8. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : paytakordek
  9. BenAsli

    BenAsli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    320
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    gercektenmı bende kullanmayı dusunuyodum bu ay salı gunu tatıle gıtcektım neysekı adet oldum zararlı bı ılacmı bu
     
  10. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : paytakordek
  11. nix

    nix birgül<3beliz Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.490
    Beğenildi:
    1.755
    Ödül Puanları:
    238
    iyiki akıllılık edip geçen sene kullanmamışım...........
    canım sende bi dr git bence...
     
  12. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : paytakordek
  13. MonaPisa

    MonaPisa Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5.906
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    148
    Ya Aslıcım, ben bu ilacı çok kullandım. Bugüne kadar hiçbir zararını görmemiştim işin açıkçası. Sadece kullandıktan sonraki adetim biraz daha sancılı geçerdi normale göre.
    Yalnız ilk defa aylık koruma iğnesi kullanırken aldım. Bu ikisinin beraber kullanımına bağlıyorum ben bunu.
    Ama her bünyede değişik bir tepki veriyordur buna da eminim. Baksana adetinin düzeni 1 yıl bozulan arkadaşlarımız bile var. Bende hiç olmamıştı böyle bir şey mesela.
     
  14. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : paytakordek
  15. BenAsli

    BenAsli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    320
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım benım esımde eczanede calısyo kendısı onerdı ben zaten adet duzensızlıgı yasıyorumm arkadaslar boyle soyleyınce tam korktum vallahıkafamçokkarıştıkafamçokkarıştı
     
  16. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : paytakordek
  17. EU3

    EU3 Guest

    ben de ilk içtiğim yaz sonrası 1 yıl düzene girmedi adetim.
    sonraki yaz yine mecbur olduğum için içtim. ama busefer bi sorun olmadı.
    sanırım vücudun ilke tepkisi oluyor.
     
  18. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : paytakordek
  19. paytakordek

    paytakordek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    187
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benden başkalarındada aynı etkiyi yapıyo demek duyunca içim rahatladı.benim adetlerim çok düzenliydi senede 1 veya 2 kere şaşardı oda normaldir. gitti denge gitti hormon umarım bi sene gibi uzun bir zaman sürmez...