primolut-n hapı yardım edin ablalarım

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve lolila tarafından 3 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : lolila
  1. lolila

    lolila Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    41
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    merhalar;
    benim şöyle bir sorunum var ben 15 yaşındayım bu hapı kullanabilir miyim yani yaş sınırı var mı bide reçetesiz satılır mı direk eczaneye gitsem verirler mi?çnkü tatile denk geliyor...
     
  2. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : lolila
  3. joey

    joey just breathe Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.560
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    reçetesiz satılıyor ama senin yaşında kullanım doğru olur mu bilemiyorum. eczacıya bir sor, yönlendirebilir.
     
  4. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : lolila
  5. yarenka

    yarenka KIZ'ım geliyor:) Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2010
    Mesajlar:
    3.981
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    reçetesiz satılıyor yaş sınırı da yoktur ama yaşın daha küçük olduğu için kullanman doğru olmayabilir hormonlarına zarar verebilir en iyisi eczacıyla konuş öyle karar ver canım
     
  6. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : lolila
  7. anka_misali

    anka_misali Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    10.999
    Beğenildi:
    4.501
    Ödül Puanları:
    238
    canım yaa ben kesinlikle tavsiye etmem sana... ben rahatsızlığım için kullandım sanırım sen reglini geciktireceksin... benim bütün hormonlarımı mahvetti ve üstüne kilo da aldırdı... kullanırken bütün vücudum alt üst oldu ama dediğim gibi ben tedavi amaçlı kullandım belki hastalığımdan ama yaşın da küçük kesinlikle tavsiye etmem...
     
  8. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : lolila
  9. tugcal

    tugcal hoşgeldin oğlum Üye

    Katılım:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    5.149
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    canım bu yaşta kullanmanı tavsiye etmiyorum... 15 yaş tam ergenlik dönemi... hormonların yeni yeni düzene giriyordur senin... bir bozarsan dengesini sonra çok uğraşırsın... mümkümse tatilini ertele...
     
  10. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : lolila
  11. xxxxxxxxxx

    xxxxxxxxxx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    ben senin yaşındayken doktora sorduğumda adeti ertelemeyi bana tavsiye etmemişti! ama geciktirmek yerine öne almayı denersen sorun olmaz demişti. verdiği ilaçla öne almayı denemiştim ama işe yaramamıştı yine aynı zmanda olmuştum.bencede kullanma hormonlarını altüst edersen toparlaman zor olur! yerimseniben
     
  12. 9 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : lolila
  13. minikkedi

    minikkedi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben 15 senedir adet görüyorum, bir defa kullandım ve bünyem altüst oldu. kilo almadım ya da ödem yapmadı ama bir tam günü yatakta geçirmeme neden oldu, tuvalete zor gittim. üstelik löp diye bir parça düşürdüm tuvalete girdiğimde, iğrenç ve korkunç bir durumdu (başkalarına da olduğunu öğrenmem biraz olsun rahatlattı). eğer kullanacaksan (ben tavsiye etmem, bir daha da kullanmam, tatile regl olarak çıkarım daha iyi) kullandığın süre boyunca bol bol kalsiyum al, bol bol süt iç yoksa benim gibi yatak döşek yatarsın. işe bile gidemedim o kadar kötüydü. bir de ilacı bıraktığın gibi hemen ağrı kesicilere (majezik ve/veya buscopan) başla. ama tekrar söylüyorum, denemiş biri olarak kesinlikle alma derim. ben bir daha böyle kötü bir deneyim yaşamak istemem. tatilde yüzebileyim diye hayatımda çekmediğim ağrıyı çektim. :bbo:
     
  14. 9 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : lolila
  15. speedy-gonzales

    speedy-gonzales Ömrüm Ömrüne Annem !! Pro Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    54.707
    Beğenildi:
    1.268
    Ödül Puanları:
    338
    bende tavsiye etmem tüm hormonları altüst ediyor.
     
  16. 10 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : lolila
  17. hver

    hver Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2010
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ilacin etkisi bunyeden bunyeye degisiyor doktorlar bu tarz ilaclari bildigim kadari ile yilda bir defadan fazla kullanmayin diyolar.
    ben bir kere kullandim hicbir zararini gormedim bi sonraki ay normal gunumde oldum herhangi bir terslik yada problem yasamadim ama dedigim gibi bunye meselesi.
    Yasin daha cok kucuk arkadaslar dogru soyluyor bi eczaciya sor o seni yonlendirir.