primolut-N hapı

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve shecer tarafından 2 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    2 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : shecer
  1. shecer

    shecer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar maleseffff bnm adet günüm tatille aynı zmna denk gelio :eek:klava: primolut-N hapı aldım tavsiyeler üzerine ama nasıl kullanıldııgını tam bilmiyorum eczacı bişiler anlattı ama aydınlatamadı malesef soruda soramadım erkekti :çok üzgünüm: nasıl kullanılıo yan etkileri neler kaç gün önce kullanmalıyım mesela adet belirtileri baslayınca kullansam bi etkisi olurmu cünkü bn belirtiler basladıktan 4-5gün sonra hasta oluorum hatta bazen daada uzun sürebilio bu ilaçta 4-5gün önceden kullanılıomus heralde,eczacı bana 10gün önce basla dedi ama bana cok fazla geldi şimdiden teşekkürler acil cvp bekliorum kızlar :kahve:
     
  2. 2 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : shecer
  3. shecer

    shecer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kimse bişi yazmıcakmı ?????
     
  4. 2 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : shecer
  5. shecer

    shecer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya kızlar cok saolun yaa kırk yılda bi bişey mrk ettim konu actım yani kimse cvp yazmıo yardımcı olmuo kötükedihüso Çok üzgünüm çoook
     
  6. 2 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : shecer
  7. April

    April Hep daha daha çok oku!!! Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    10.100
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    merhaba canım, ben de 2 gündür kullanıyorum bu ilacı. 4 gün önceden başladım kuzum. çarşamba günü gidiyorum tatile..işallah bi kalleşlik yapmaz ban :))

    yalnız ilaçtan mıdır bilmem ama, karnımda hafiften ağrı var arada sancı oluyor. ama sanırım üşüttüm. bilemiyorum. gerçi başka yol yok kullanıcam napim..
     
  8. 2 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : shecer
  9. shecer

    shecer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    belirtiler baslaıncamı basladın cnm
     
  10. 2 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : shecer
  11. balik53

    balik53 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sevgili shecer bu ilaci kendin tek basinami aldin genelde kadin doktoru vermesi lazim dr sana tam olarak hangi tarihte alacagini hesapliyacak ve oyle alacaksin . ben seyahata ciktigim vakit alirdim ama yalniz dr recetesiyle.simdi coktandir almiyorum bu soruyu jinekolog kosesinde kadin doktoruna sor en iyisi,isi garantiye al.inanki unuttum ama galiba tatile cikmadan 10-12 gun evvel alman lazim 7-8 gun adet donemi birde 4 gun daha ver [herkesin adet donemi ]baskadir onun icin dr seninle oturup hesap yapacak ,ve ilaci butun bitirmen lazim ilaci bitirdikten sonra 2-3gun sonra adet goreceksin sakina ilaci ortada kesme sonuna kadar ic bu ilaca baslamadan evvel DR sana sagligin hakkinda sorular soracak bilmem yurt disinda bu ilac recetesiz kullanilmaz sayet erkek eczacidan sikildiysan sormaya bir kadin eczaciya sorabilirsin , sevgilerimle canim.
     
    Son düzenleme: 4 Ağustos 2008
  12. 2 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : shecer
  13. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.843
    Beğenildi:
    1.682
    Ödül Puanları:
    163
    Güzelim bende bu ay ilk defa kullandım. Hatta adetim biraz düzensizleşmeye başlamıştı (yaş 43 olunca düzensizleşmeler olmaya başladı tabi) bu yüzden tam gününü bilemiyordum. Eczacı bana beklenen adet gününden 2-3 gün önce al demişti ama benimki belli olmadığı için ben tatilin ilk günü yani 7-8 gün öncesinden sabah ve akşam olmak üzere aldım. Eczacı bu şekilde kullan dedi. İlacı bıraktıktan 4 gün sonrada adet gördüm.
    Bir arkadaşımda almıştı ve onada eczacı sabah akşam kullan demişti. Adet gününe 2-3 gün kala diyorlar ama emin değilsen daha öncedende başlayabilirsin içmeye.
     
  14. 3 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : shecer
  15. April

    April Hep daha daha çok oku!!! Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    10.100
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    ben belirtiler başlamadan almaya başladım. adeti beklediğim günden 4 gün önce. hafiften göğüste dolgunluk vardı sadece. bir sorun olucanı düşünmüyorum...ağrım da bugün olmadı çok şükür.
     
  16. 3 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : shecer
  17. Benimdilemmam

    Benimdilemmam Pain... Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.210
    Beğenildi:
    1.026
    Ödül Puanları:
    163
    canım ben unıversıte sınavından once kullanmıstım sonrakı aydakı adetımde o kadar cok buyuk bı agrım olmustu ki, yanı yatakta yattıgımda yataga bırı oturunca bıle aglıyordum agrımdan, bır daha da kullanmam dedım
     
  18. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : shecer
  19. peri1616

    peri1616 Guest

    bu hap hamileyken içilse ne olur ??