Prof.Dr.Erol Tavmergen Hastası Olan Tüm Anne Adaylarının Buluşma Noktası

Konusu 'Tüp Bebek Merkezleri' forumundadır ve bebixsxko tarafından 3 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    3 Haziran 2008
    Konu Sahibi : bebixsxko
  1. bebixsxko

    bebixsxko DORUK EGE...BEREN SU Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    908
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    BENDE EROL HOCANIN HASTASIYIM VE SİZLERLE İYİ VEYA KÖTÜ TÜM TEDAVİ SÜRESİNDE YAŞADIKLARIMIZI PAYLAŞMAK İSTİYORUM...
    HADİ BEKLİYORUM KIZLLARRR:1hug:
    [/COLOR][/B]
     
  2. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : bebixsxko
  3. HandCute

    HandCute 1.75cm boy 80 kg Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.531
    Beğenildi:
    216
    Ödül Puanları:
    153
    canim Bende Olcam Temmuz Ağustosta........ Bana Bilgi Verirsin Artik
     
  4. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : bebixsxko
  5. bebixsxko

    bebixsxko DORUK EGE...BEREN SU Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    908
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tabiki veririm akdaşcım ee sen ozaman izmir ve ya civarında oturuyosun valla ben hocamdan çok memnunum istediğin bilgiyi veririm sana tatlışkom öptümmmŞeniz
     
  6. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : bebixsxko
  7. arzuhalim

    arzuhalim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    402
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bebişko çok sevindim bu konuyu açmana.bana onun hakkında yazacağın her şeye çok ihtiyacım var.özel olarak şifa tüpte ve ünüversite rapor işleri ondan geçiyo diye yazdığını hatırlıyorum.bana hastalarına dasvranışı açıklayıcı konuşup konuşmadığı bilgi becerisi ve rapor işlerinin nasıl yapıldığını anlatır mısın
     
  8. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : bebixsxko
  9. bebixsxko

    bebixsxko DORUK EGE...BEREN SU Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    908
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet canım raporları onlar üniversiteden hallediyolar yani senin haberin bile olmuyo ve bütün muaynane olsun özel şifa olsun hepsinin ilgi ve alakasına hayranım.muaynanede zaten evin gibi oluyo hemşiresinden tut sekreterine kadar okadar güler yüzlü ve motive edicilerki anlatamam bn çok gülüyorum orda hiçbir stresim kalmıyo erol hocaya gelince hayatımda bukadar şeker espirili bir adam görmedim muayne ederken bile şaka yapıyo ki okadar yoğun olmasına rağmen sana çok vakit ayırıyo istediğin soruyu sor istersen çok bilmişlik tasala gülümseyerek sanki sinirleri alınmış gibi cevap veriyoo e zaten bilgisine denecek söz yok bence sen de sorma bunu çünkü adam ege üniversitesi tüp bebek merkezinin bölüm başkanı,...........
    en son uluslararası infertilite ve üreme endokrinolojisi kongresin,n başkanlığını yaptı internette google dan araştırabilirsin yani böyle ben çok memnunum ve ayrıca bizim kalabalık bir gurubumuz var erol hocanınn aşılama yaptığı hastaları olarak msn de sürekli görüşüp birbirimizi hep haberdar ediyoruz yani iyiki hocamın hastasıyım ve aşılama günü aynı güne denk gelen arkadaşlarla bile bizi yan yana odalara yatırıp motive olmamızı sağlıyo benden anlatması bu kdar sen bilirsin tatlım ama pişman olmazsın biz hiç değiliz raporu ege üniversitesinde protokol numarası verip kendisi hallettiriyo hoca merak etme
     
  10. 5 Haziran 2008
    Konu Sahibi : bebixsxko
  11. arzuhalim

    arzuhalim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    402
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çok sağol canım.bu bilgiler beni daha da rahatlattı.benim dr um da onun adını vermişti.senden de iyi şeyler duyunca içim rahatladı.ben çok soru soran biriyim ve dr da anlatmayı seven moral veren biriyse süper bişey.bide hastaya değer vermesi lazım.senin için en iyisini senden önce düşünüp davranması gerekiyor.bide çok merak ediyorum.benim canım biraz değil baya bi tatlıdır.bu muayeneler beni çok geriyo.kendi drumun eli hafifti ve canım yanmıyodu.o nasıl bu konuda.bu benim için çok önemli canım.cevaplarsan sevinirim.
    tekrar teşekkür ediyorum
    gerek kalmaz inşallah ama bu ay olmazsa sonraki adım tüp gibi görünüyor...
     
  12. 6 Haziran 2008
    Konu Sahibi : bebixsxko
  13. aljen

    aljen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selam bende erol beye gideceğimama rendevulu çalışıyo tel rica edebilirmiyim gidenlerden
     
  14. 6 Haziran 2008
    Konu Sahibi : bebixsxko
  15. bebixsxko

    bebixsxko DORUK EGE...BEREN SU Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    908
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet hiç bir ağrı sızı duymuyosun eli kendi gibi okadar narin ki zaten kendisi pamuk gibi göreceksin bak...merak etme herşeyi süperr çok rahat edeceksinn öptümmm
    Şeniz
     
  16. 6 Haziran 2008
    Konu Sahibi : bebixsxko
  17. bebixsxko

    bebixsxko DORUK EGE...BEREN SU Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    908
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet verebilirim tabi randevuyla çalışıyo çünkü çok yoğunlar tel: 0232 712 75 74 umarım yardımcı olabilmişimdir iyi şanslar...
     
  18. 7 Haziran 2008
    Konu Sahibi : bebixsxko
  19. arzuhalim

    arzuhalim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    402
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    muayenehanesi tam olarak nerede acaba?sanırım özelinde bakıyo değil mi?