progestan ilaç ile ilgili

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve zpoison tarafından 20 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    20 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zpoison
  1. zpoison

    zpoison Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    175
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    gny arkadaşlar ben 2 aydır klomen kullanıyorum bu ay dr um bana progestan diye bir ilaç verdi eğer olurda gebe kalırsan düşük tehlikesine karşı diye. 1 haftadır kullanıyorum ama bu ilaç bana baş dönmesi yaptı gibi geldi acaba kullanıpta baş dönmesi olan arkadaşlar varmı yani normalbi bu baş dönmesi ve göz kararmaları çok uzun sürmüyor ama genelde sabahları oluyor ilacı aldıktan yarın saat sonra falan o da her sabah olmuyor.benneyaptımki
     
  2. 20 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zpoison
  3. zpoison

    zpoison Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    175
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    neden hiç kimse cvp vermiyor yokmu kimse bu ilaçtan kullanan
     
  4. 20 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zpoison
  5. nnagihann

    nnagihann Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    556
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    88
    evet cnm ben hamileyim progestan ı nerdeyse 2 ay kullandım. yan etkilerini okursan görüceksin mutlaka baş dönmesi göz kararması yapıyor. bana doktorum ilac verirken söyledi telaş yapma sakın demişti. ne kadardır kullanıyosun ne kadar kullanıcan bilemiyorum ama alışırsın kalmıcak o baş dönmeleri göz kararmaları . rabbim şifa versin
     
  6. 20 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zpoison
  7. zpoison

    zpoison Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    175
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    çok saol nagihan yan etkilerini okumak hiç aklıma gelmedi bir haftadır kullanıyorum dr. adet görene kadar kullan dedi tekrar tşk. ederim
     
  8. 20 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zpoison
  9. NAZ__24

    NAZ__24 Semih ve Duru*nun annesi Pro Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.436
    Beğenildi:
    5.017
    Ödül Puanları:
    188
    canım bende 1 hafta kullandım düşük riskine karşı sende olan herşey bende de oldu
    uykuda yapıyor çok bir süre yerimden kalkamıyordum allah kolaylık versin
     
  10. 20 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zpoison
  11. ktg

    ktg bir bedende iki kalp Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.971
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    153
    cnm bnde kullandım resmn düsecek gibi oluyodum bnde ilacı içtikten 1 saat sonra
     
  12. 20 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zpoison
  13. betl_24

    betl_24 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    162
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım endişelenme bende 3 ay kullandım progestanı aynen bendede baş dönmesi yaptı inşallah en kısa zamanda melegın gelir:)
     
  14. 21 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zpoison
  15. nilly

    nilly Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    263
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben gebelıkten önce de kullandım, pko luyum gebelık olusursa düşüğü engellesın iyi tutunsun dıye, sonra da kullandım 8. haftada rahim kanamam oldu yine düşüğü engellesın dıye:) fakat doktorum "bana gece yatmadan önce hepsini bir kerede al çok yan etkisi var eziyet çekme" demişti. ben cok sıkıntısını görmedım onun ıcın. tabii her doktorun tedavisi farklı, onların dedığı sekılde kullanmak lazım. umarım herkesın cektıgı sıkıntıya deger de bebeklerımızı alırız kucagımıza saglıklı saglıklı...
     
  16. 21 Nisan 2010
    Konu Sahibi : zpoison
  17. vertigo

    vertigo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    selam arkadaşlar bana da doktorum progestan verdi emin değiliz ama eğer bebek varsa tutunmayı kolaylaştırır dedi 100 mg lık benimki sabah 1 tane akşam 2 tane alıyorum ama beni mahvetti bütün gün baş dönmesi ve mide bulantısı var bunun başka bir kullanım şekli var mı ki bir de bebek tutunurken ne gibi belirtiler oluyo yaşayan var mı acaba
     
  18. 27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : zpoison
  19. zerrin1981

    zerrin1981 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba bu ilaçı bende kullandım.ocak ayında adet olmamıştım.doktora gittik.10 gün kullan adet olursun gel öyle gel dedi.10 gün aralıksız içtim.bendede baş dönmesi yaptı.10 gün içtikden sonra adetim gelmedi.doktorumu aradım.sorun vardır ozaman gel muayene edelim dedi gittim gebe oldugumu ögrendim.başladım ağlamaya:KK43:.rabbim herkese bu duyguyu yaşatır inşallah arkadaşlar.şuanda 12 haftalık hamileyim.en kısa zamanda rabbim olmayanlarada nasip eyler inşallah.