progestan kullanıpta baş dönmesi yaşayan var mı

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve duygu2008 tarafından 26 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : duygu2008
  1. duygu2008

    duygu2008 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.141
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    slm kızlarrr....bişey sorucamm sizlere.......aşılama sonrası doktorum progestan verdi gün de 3 tane fakat bu ilaçı içtikten sonra başdönmesi yapıyor ve yarım saat sürüyorr.. kötü oluyorumm..aranızda bu ilaçı kullannıp başdönmesi yaşayanlar var mı....
     
  2. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : duygu2008
  3. EU2

    EU2 Guest

    mrb canimevet hic merak etme zaten icinde yan etkileri yaziyor o kadar basim donuyordu ki midem bulaniyordu gozlerimi kapatip uyumak istiyordum sadece ayrica uykuda yapar
    gecmis olsun canimcim
     
  4. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : duygu2008
  5. duygu2008

    duygu2008 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.141
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    saoll tatlımm benimm............
     
  6. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : duygu2008
  7. orkide76

    orkide76 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    uyku ve baş dönmesi yapıyor bende yaşadım
     
  8. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : duygu2008
  9. Starimu

    Starimu Tosbaam abi oluyor :) Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.556
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    evet canım .. bende daha uzun sürüyordu hatta .. hapı içtikten yaklaşık 1 saat sonra bir sersemlik hasıl oluyor ve 1 saat felan sürüyordu bu durum ...
     
  10. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : duygu2008
  11. duygu2008

    duygu2008 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.141
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    saoll kızlarr demek ki herkez aynı sorunları yaşıyorr....
     
  12. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : duygu2008
  13. nevra_t

    nevra_t Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    799
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    Bende aşılamalardan sonra kullandım, birde işyerimde içiyordum sabah tam 40 dakika başdönmesinden kendime gelemiyordum çok fena bir durum..
     
  14. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : duygu2008
  15. elif23

    elif23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.365
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    Bu ilaç yüzünden görümcem bena yapmadığını brakmadı o gunden sonra mesafe koydum araya zaten ilacı kullandıktan sonra çok kötü oluyordum bunu tarif edemem sadece uzanmak istiyordum
     
  16. 28 Şubat 2009
    Konu Sahibi : duygu2008
  17. 35sevi35

    35sevi35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    959
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben o ilacı içmiştim çok başım dönmüştü ama dr dediki naptın sen içmiceksin vajinaya yapacaksın dedi kızdı bana ben içilecek sanmıştım banada içcen yada içmicen demedi kontrole gidince öğrendim içilmeyecek olduğunu günde 3 kez 2 şer tane yaptık o zaman baş dönmesi olmuyor sen içiyormusun?ya ben şaşrdım vallaha bu dr lar neden farklı söylüyorlar çok ilginç değilmi canım senintedavin bittimi canım :1hug:
     
  18. 28 Şubat 2009
    Konu Sahibi : duygu2008
  19. elif23

    elif23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.365
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    benim bahsettiğimde içtim ama doktor içcen dedi hatta 2 şer tane ama korkma baş dönmesi yapar dedi ama bende bayılcakmışım gibi oluyordu sanki yer çekiyo yere yığılıyomuşum gibi bacaklarımın gücü kesiliyordu sonrakinde de günde 3 kere 2 şer adet vajinaya koydum fitil gibi o zaman bişey olmadı