Progesteron - Gebelik İlişkisi

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve Jesille tarafından 11 Mart 2008 başlatılmıştır.

    11 Mart 2008
    Konu Sahibi : Jesille
  1. Jesille

    Jesille Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar merhaba,
    Gebelik bekliyorum, bir yandan da kontrollerim tahlillerim filan devam ediyor. Doktorum 21. gün progesteron tahlili istedi. Netice 4,6. Araştırdığım kadarı ile biraz düşük galiba, henüz doktoruma gitmedim 1 hafta sonra gideceğim. Şimdi bu seviyede çıkan bir progesteron değeri gebelik olmadığı anlamına gelir mi? Çünkü herhangibir gebelik testi yaptırmadım. Ya da progesteronu o ay bu kadar düşük çıkıp da yine aynı ay içinde gebe olduğunu öğrenen var mı? Yahu ne karışık konularmış bunlar :KK43: Bu arada ayın 14'ünde regl olmam gerekir (eğer olacaksam tabii)
    Konuyla ilgili bilgili arkadaşlar tecrübelerini paylaşırlarsa çoooooooooooook sevinirim.

    Bu arada epeydir bu forumu takip ediyorum, hepiniz çok cicisiniz :)

    Teşekkürler
     
  2. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : Jesille
  3. fakelove

    fakelove Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.664
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    merhaba canım dr bendende 21.progesteron tahlili istedi ama ben daha yaptırmadım benim progesteron tahlilini yumurtlama olup olmadığına bakıcakmış canım ben tam bilmiyorum ama diğer formlarda okuduğuma göre gebelik için 10 un üstünde olması gerekiyomuş umarım yaedımcı olabilmişimdir
     
  4. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : Jesille
  5. Jesille

    Jesille Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkür ederim, inşaallah daha önce tecrübe etmiş arkadaşlar da yardımcı olurlar :)
     
  6. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : Jesille
  7. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.424
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    sende çok cicisin tatlım...a.s.

    benden de dr tahili istemişti,bende yaptırmıştım ... ama dr biliyo bana pek bişi sölemedi... zaten dr ma da sinir oluyorum ya o ayrı.. doğru dürüst bişi sölemiyodu... ama bildiğim kadarıyla 10 un üzeri gibi olmalıymış....
     
  8. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : Jesille
  9. Iraz

    Iraz Guest

    Merhaba canim ben Hamileyim gerci 9 haftalik ama dr bana daha ilk haftalarda progesteron tahlili yaptirdi yani 4 haftalik hamisken 12,84 cikti bana progestan diye bi ilac verdi progesteron hormonu eksikligi icin onu kullaniyorum normal deger 18 falan saniyorum canim
     
  10. 12 Mart 2008
    Konu Sahibi : Jesille
  11. cerencim

    cerencim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.638
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bende Bugün Yaptirdim Progesteron Tahlili. Benimde 10'un üstünde Bişi çikti. Acaba Gebelik Varmiki?? Ama Olsa Doktor Söylerdi Heralde Dimi? çünkü Oda Bakti Bugün, Yumurtlama Olmuş Dedi Bi Tek. Off Off!!
     
  12. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : Jesille
  13. kxixymetlim

    kxixymetlim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar merhaba ben de bu ay çatlatma iğnesi vuruldum.progesteron sonucum 24.75 acaba bu değerle hamile kalan var mı?
     
  14. 30 Kasım 2008
    Konu Sahibi : Jesille
  15. ruzgarrr

    ruzgarrr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.872
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar ben ilk yaptırdığımda 10. 89 ve 12.45 gibi birşeyler çıkmıştı bu ay klomen kullandım günde 21 tane ve 16. 35 gibi bir değer çıktı hamile kaldım. demekki günde 1 klomenin bana yaradığını gördük. 10un üzerinde olursa yumurtlama olduğunu gösteriyo değer büyüdükçe yumurtanın geliştiğini gösteriyo
    progesteronla kesin hamile denemiyor o sadece yumurtlama olduğunu gösteriyor değer büyük olabilir ama bakalım biz dölleyebildikmi ama değeri yüksek olanların bebek şansları aertıyor tabi .

    düşük olanlarda kafanıza takmayın klomen günde 1 yada 2 hapla bunu yükseltebilirsiniz . çaresi olmayan birşey değil yani sıkmayın canınızı sakın
     
  16. 19 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Jesille
  17. mhtp

    mhtp tutun bana annemm Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.587
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar benimde değerim 14,16 çıktı ama dr hamilelik falan demedi...sadece hamile kalmaman için hiçbir neden yok ii dedi güldü bu ne şimdi..????27 kasım adet tarihimdi ama 30 kasımda düşük yaptım..yani kaçıncı gündeyim onuda bilmiom????????????????
    yardımcı olursanız sevinirim...
     
  18. 14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Jesille
  19. _tubik_

    _tubik_ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu konuda bilgisi olanlar lütfen yardımcı olsun aşılamadan sonra progesteron değerim 2,68 çıktı düşük çıkınca değeri yükseltmek için ilaç verdi ama bu değerle hamile kaınabilirmi?
     
Benzer Konular: Progesteron Gebelik
Forum Başlık Tarih
Gebelik Gebelik ve Progesteron 19 Eylül 2011
Gebelik 6 haftalık hamileyim progesteron 6 çıktı ve gebelik kesem düzensizmiş 3 Mart 2011
Gebelik gebelikte progesteron hormonu değeriniz kaçtı? 19 Kasım 2008
Gebelik Hamileyim Progesteron değerimin düşmesi normal mi? :( 25 Eylül 2014
Gebelik progesteron dusuklugune ragmen gebeligi devam eden oldu mu? 23 Eylül 2014