progeston yardim kizlar

Konusu 'Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz' forumundadır ve birteksen tarafından 31 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : birteksen
  1. birteksen

    birteksen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    199
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaslar bugun ben kan aldirirken doktorum esime kagit vermis progesteron testi icinmi ne esimde pek anlamamis daha dogrusu bana anlatmaya calisti ama anlayamadim tam olarak ne testi oldugunu ne icin yapildigini bugun benim yumurtam gelisti 20mm olmus catlatma ignesi vurundum sonra iste esime o kagidi vermis 08-09-09 da gelin progeston testi icin demis ama bu test ne icin yapilir niye yapilir anlayamadim....
     
  2. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : birteksen
  3. ibem77

    ibem77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    148
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bu test ovulasyon olup olmadıgını bellı eder bellı sevıyesı var onu gecersen hamıle sayılıyorsunn
     
  4. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : birteksen
  5. EliFatihEFU

    EliFatihEFU Rabbim herkese nasip et ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.389
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    73
    progesteron testi yumurtanin catlayip catlamadigina bakmak icin yapiliyo..eger gebelik olustuysa bu hormon ayni gebelik hormonu gibi artis gösteriyo...normalde vücutun salgilamadigi bu hormonu doktorlar yumruta catladiktan sonra disardan takviye olarak veriyolar..olasi gebelik ihtimalini arttirmak icin
     
  6. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : birteksen
  7. birteksen

    birteksen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    199
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yani eger degerlerim arttiysa hamilemi olmus oluyorum arkadaslar
     
  8. 2 Eylül 2009
    Konu Sahibi : birteksen
  9. EliFatihEFU

    EliFatihEFU Rabbim herkese nasip et ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.389
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    73
    tabiki sadece progesterron hormonunun artmasi yeterli degil onunla birlikte gebelik hormonunun da artmasi gerekli...olusan gebeligin tutunmasi icin gerekli bu hormon...senden catlatma ignesinden 10 gün sonra istemis doktr bu testi...demek ki catlama olup olmadigina bakicak..yoksa 14 gün sonra isterdi ve gebelik hormonuna da birlikte bakardi....
     
  10. 3 Eylül 2009
    Konu Sahibi : birteksen
  11. nevbaharmina

    nevbaharmina acimak yok rocky..... Pro Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    5.673
    Beğenildi:
    69
    Ödül Puanları:
    153
    benim aşılamaydı falan filan gibi şeylere hiç itimatım yok....problemin asıl köküne inmek yerine böyle başka para kazncı olan yerlere yönlendiryolar insanları.....
     
  12. 3 Eylül 2009
    Konu Sahibi : birteksen
  13. bebing

    bebing Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    10.360
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    196
    arkadaşım elbette işin özünde onlar para kazanmak için yapıyorlar.bende zaman zaman düşünüyorum senin gibi.bu işler boş yerine mi yapılıyor tuzak mı diye.fakat aşılamaylada hamile kalan bi sürü insan var.senin problemini bilmiyorum ama laparoskopi durumun gerekli görüldüyse aşılama gerçekten para ve zaman kaybı olur senin için.
     
  14. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : birteksen
  15. nevbaharmina

    nevbaharmina acimak yok rocky..... Pro Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    5.673
    Beğenildi:
    69
    Ödül Puanları:
    153
    canım bak başka sayfalardada bana olan mesajlarını gördüm...anlatmaya calıştığım şey şu belki siz bu işlerin merkezinde olmadığınız için bazı şeyleri daha net göremezsiniz.......istanbulda calıştığım dönemde sağlığa ulaşmak daha kolaydı ve derdini anlatmakta....ama bursada durum böyle değil...bütün kapıları para acıyor......ben ilk bebk düşündüğümde fakülteye hocaya gittim asistan hocasına sordu 8 ay daha korunbmasın ondan sonra tedaviye başlarız demiş...ama bendurmadım başka bi hekime gittim ben 2*1 klomen verdi ben ahmile kaldım ama olmadı düşük oldu.....düşük sonrası yine olmaytınca aynı hocanın muayenehanesine gittik orda bana sordu süreci bende 4 ay olmadı sonra beklemedim hemen tedaviye başladım dedim 8 ay beklesin diyen hoca iyi yapmışın beklememişin dedi....içimdednde ama sendin bekle demek geldi ama olmuyo işte....anladınmı şimdi beni...
     
  16. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : birteksen
  17. bebing

    bebing Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    10.360
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    196
    keşke doktorun yüzüne bunu söyleseydin.böyle bir doktora zaten güvenemezsin.ama hepsi paracı olacak değil ya.bir sürü insan aşılamayla hamile kalıyor hiç tanık olmadın mı?
    benim sana söylemek istediğimi anlamışsındır sen.bizler aşılamaya inanıyoruz ve burda bunu paylaşıyoruz.sen inanmıyorsan bizide etkileme diyoruz sadece.