progestron ve aşılama

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve layla_78 tarafından 23 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    23 Ocak 2010
    Konu Sahibi : layla_78
  1. layla_78

    layla_78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2010
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    76
    :1no2:herkese selam ben 2.aşılamamı yapdırdım ilki tamamen bir talihsizlik ve cahillikdi.özelde yapdırdım noldugnu hatırlamıyorum bıle her neyse şimdi gazi üniv gıdıyorum hocamdan cok memnunum cok acıklayıcı ve yardımcı ayın 14nde yapdırdım 28nde bellı olucak kısmetse gunde 3 kere 2 şer tane vajinal yolla alıyorum.ilk basda gögüselerde hasasiyet ve kasık agrısı oldu.şimdi lerde bırazı gerı gelıyor vajınal yola aldıgım..tabı calısıyorum ama fazla ayakda olan bir işim yok masa basındayım.genelde yatıyorum sizce vajinamdan neden gecmıyor gerı gelıyor ılac bayagda ıteklıyoum amaa...:KK43:.
    sizce sorun olurmu... cok az kaldı dualrınızı esirgemeyın lütfen..isteyen herkese hayırlısı ile çocuk nasip etsın Allahım...
     
  2. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : layla_78
  3. kurabi

    kurabi içiMdeBiŞeyVarBuAkşaM Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    40
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım ben de 2.aşılamadan sonra progesteron içeren o jelden kullandım benimkinin de bi kısmı geri geliyordu ama sorun yok hastaneden bana böyle olacağı söylenmişti yani doğru yapıyorsun çok iteklemeye çalışmana gerek yok ilaç pompası o işlevi görüyor düzenli olarak kullanmayı ihmal etme bi de yapınca hemen kalkma bi yarım saat yat gayet yararlı bi ilaç bence sen dinlenmeye çalış fazla yorma kendini hem fiziki,hem ruhi..inşaAllah tutar sebepleri veren Rabbim hayırlı,güzel sonuçlara ulaştırsın hepimizi
     
  4. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : layla_78
  5. kurabi

    kurabi içiMdeBiŞeyVarBuAkşaM Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    40
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım ben de 2.aşılamadan sonra progesteron içeren o jelden kullandım benimkinin de bi kısmı geri geliyordu ama sorun yok hastaneden bana böyle olacağı söylenmişti yani doğru yapıyorsun çok iteklemeye çalışmana gerek yok ilaç pompası o işlevi görüyor düzenli olarak kullanmayı ihmal etme bi de yapınca hemen kalkma bi yarım saat yat gayet yararlı bi ilaç bence sen dinlenmeye çalış fazla yorma kendini hem fiziki,hem ruhi..inşaAllah tutar sebepleri veren Rabbim hayırlı,güzel sonuçlara ulaştırsın hepimizi
     
  6. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : layla_78
  7. layla_78

    layla_78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2010
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    76
    canım benimki jel değil hapı aynı zamanda oralda alınıyormuş ama ben vajinadan alıyorum.jeli dahamı iyi acaba...ben yarım satten fazla yatıryorum ama yınede gelıyor normal dıosun yani anladım çok saol....ben elımle ıteklıyorum malesef hap seklınde olunca...doktoruma sorucam jelini senin sonuc nasıl cıkdı yada hala sendemı conucu beklıyosun....kısmetse 4 gun sonra belli olucak benim..amin Rabbimin herseyını sebebini verıyor.derdi verende dermanı verende o.inşallah hayırlısı ile bebişlerimize sahip olurz...
     
  8. 25 Ocak 2010
    Konu Sahibi : layla_78
  9. kurabi

    kurabi içiMdeBiŞeyVarBuAkşaM Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    40
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim 2.aşılamam tuttu 6. ayımı bitirdim Allah'ın izniyle.. bişey olucak diye ödüm kopsa da yolun yarısını geçtik çok şükür insan iki düşük yapınca biraz korkuyo haliyle.Rabbim sana ve isteyen tüm kullarına da en yakın zamanda versin inşaAllah hepimiz sağlıklı sıhhatli bebişlerimizi kucaklarımıza alalım,analı babalı büyütelim(amin)
     
  10. 26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : layla_78
  11. layla_78

    layla_78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2010
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    76
    amin inşallah yolun 3-2 sini geçmişin hayırlısıyla alısın inş.kucagına..

    benimde 2.aşılamam bakalım 28nde gebelık testım var yarında dr kontrolum var hayırlıısyla olur inşallah tutar aşılamam..mevlam isteyen herkese nasip etsin annelik duygusu gibi özel bir duygu varmı ki..mevlam kimseyi geri koymasın bundan....korkma stresden uzak tut kendını , moralın hep ii olsun bol bol fıkra karikatür oku.kötü herseye tıka kulaklarını gözlerını kapa::KK70:kaydirigubbakcemile3
     
  12. 8 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : layla_78
  13. purixima

    purixima Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende aşılama yaptırdım çok sancım oluyor belim agrıyor bu 3 aşılamam
     
  14. 8 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : layla_78
  15. purixima

    purixima Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar hamile kalanlar belirtileriniz neydi