prolaktin...

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve venus43 tarafından 29 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    29 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : venus43
  1. venus43

    venus43 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.550
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    101
    dr bey benim son 5 aydır adetlerimde ciddi miktarda azalma var.acaba prolaktin hormonundan kaynaklanıyor olabilir mi?yani prolaktinin yükselmesi adet miktarını azaltır mı?
     
  2. 30 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : venus43
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba
    Evet olabilir.Prolaktin seviyenize baktırın.

    İyi günler dilerim
     
  4. 6 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : venus43
  5. venus43

    venus43 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.550
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    101
    teşekkür ederim dr bey.prolaktin seviyem ölçüldü 18 e düşmüş.dr normal dedi.ben yeni kürtaj oldum.yapışıklıktan korkuyodum dr sordum mümkün değil diyor.ben kürtajı son teknolojiye göre ve çok iyi yaptım diyor.peki benim adet miktarım niye azaldı?? çok merak ediyorum ve çok korkuyorum.
     
  6. 9 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : venus43
  7. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba

    Her neolursa olsun eğer bir mudahaleden sonra adet miktarı azalmış ise (son teknolojiye göre yapılmış olsa bile) bence rahim filmi çektirmekte fayda var. İyileşme süreside yapışıklıklar görülebiliyor.Adet miktarının azalmasında birden faza faktör olabilir (enfeksiyon ,yaş,yumurta rezervi,,, gibi )

    Geçmiş olsun

    İyi günler dilerim.
     
  8. 9 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : venus43
  9. venus43

    venus43 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.550
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    101
    teşekkür ederim dr bey. benimde en büyük korkum buydu zaten yapışıklık gibi bir komplikasyon.inş değildir.enfeksiyon gibi bir durum geçirmedim ama yaşım 29 ve yumurtalık rezervim hakkında bişey bilmiyorum.inş önemli değildir.dr bana bu ay adetimin 16. gününden itibaren kullanmak üzere progestan verdi.bunun adetim üzerinde olumlu bir etkisi olabilir mi? birde ben daha önce rahim filmi çektirmiştim bir sorun yoktu ama kürtajdan sonra çektirmedim.rahim filmini üstüste çektirmenin rahimde yıpranma gibi olumsuz bir etkisi olabilir mi?

    tekrar teşekkür ederim , iyi çalışmalar
     
  10. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : venus43
  11. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba
    progestandan fayda görebilirsiniz.Rahim filmi steril-temiz-şartlarda çekilirse rahme hiç bir zararı olmaz
     
  12. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : venus43
  13. venus43

    venus43 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.550
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    101
    teşekkür ederimmm...
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.