Prolaktini Yüksek Olup Emar Çektiren

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve leylim tarafından 16 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    16 Ekim 2008
    Konu Sahibi : leylim
  1. leylim

    leylim Benim Adım Aşk Üye

    Katılım:
    16 Mart 2007
    Mesajlar:
    587
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar benim prolaktinim yüksek ve hiç düşmüyo ilaçta kullanıyom ama düşmüyo dün sabah gidip yine tahlil verdim ve yine yüksek cıktı prolaktinim ve doktorum beni emara yolladı yani emar cekilecek aranızdada benim gibi olan varsa ne olur cevap yazın ve neler yapılıyo
     
  2. 16 Ekim 2008
    Konu Sahibi : leylim
  3. begim

    begim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    579
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Geçmiş olsun canım.Bebim 136 çıkmıştı mr çekildi.Herhangi bir adenom olmadığı tesbit edildi.1 ay dostinex kullandım.şimdi 2 civarında.
     
  4. 16 Ekim 2008
    Konu Sahibi : leylim
  5. gxuxlsu

    gxuxlsu sifaa nın yazdığından :) Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.469
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende çektirdim emar 69 du prolaktin 3milimlik adenom çıktı ama küçüldü mü bilmiyorum parlodel kullandım ama kötü günlerdi altüst oldum tansiyonumu düşürdü ilaç şimdi 1e düştü iyiyim çok şükürr
     
  6. 16 Ekim 2008
    Konu Sahibi : leylim
  7. doremi

    doremi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.998
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım korkulacak birşey yok. benimde prolaktinim 98 di. doktorum hemen emar istedi, ilk baştan bende çok korktum,ilk defa böle bişeyle karşılaştım falan filan..
    neyse korkulcak hiç bişey olmadığını gördüm. seni bekleyen birşey yok canım,içini rahat tut, 15 dk sürüyo en fazla, son 3-4 dk sında koldan ilaç veriyolar okadar.. allahtan sonucum temiz çıkmıştı, 1 ay dostinex kullandım prolaktinim 11' e düştü. sağlıklı haberlerini bizede verirsin inşallah tez zamanda canım.. hiç korkma, korkulacak birşey yok. geçmiş olsun
     
  8. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : leylim
  9. Rady

    Rady Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.605
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canım ben o emarı çeken kişiyim işte :) yani bu benim işim.
    aynı zamanda da benim de prolaktinim yüksek.çekilen emarımda hipofiz bezinde 4 mm lik adenom tespit edildi.
    şöyle söyleyim.adenom küçükse zararı yok.eğer 1 cm olursa alınabiliyor.1 cm nin altındakilere bişey yapılamıyor.sadece kadın doğum doktoru veya da endokrinoloji ye gidip hormonlarını kontrol altında tutmak için ilaç kullanıyorsun.büyüyebilme ihtimalleri var zamanla ama küçülme gibi bi iihtimal yok maalesef.korkulacak bişey değil ama.yani tümör kanser değil.
    emarın çekilmesi de çok kolay.tünel gibi olan emar makinesinin içinde kalıyorsun 15 dakika.son 5 dakikasında damardan ilaç verip çekiyoruz.hipofizi boyuyor bu ilaç.emar çalışırken yüksek sesler çıar korkma.eğer korkarsan çekim esnasında yanında birisi kalabilir yakınlarından.herhangi bir zararı yok.radyasyon da yok.
    sormak istediğin bişey olursa sor ben cevaplarım.geçmiş olsun
     
  10. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : leylim
  11. livaza

    livaza rabbim sana emanetizz Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    gecmiş olsun canım bende de vardı pralaktiln yüksekligi gögsümden süt gelmesi lazımmış hatta dr kendi muayne etmişti gögsümü süt yoktu 6 yıl oldu ben çekineli ama o zaman sıvı filan verilmedi bana yoktu herhalde bendede nokta kadar bi adenom oluşturmuştu önemli deil dedi ama yine kontrol edilmesi lazımmı bilmiyorum RADYOLOJİ TEKNİKERİ OLAN ARKADAŞIM sence neyapmalıyım
     
  12. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : leylim
  13. xoxzgxuxrcxuxm

    xoxzgxuxrcxuxm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    98
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende de hem prolakdin hemde adonomi varı önce ALLAHIN izniyle sonra dr tedavisi sonucu ben kazandım ama prolakdin yüksekligi stresede baglı kendini fazla germe hayat yaşanınca güzeldir ölünce deil sen herşeyden önce geliyorsun sakın bunu unutma adonommuş prolaktinmiş boşver tedavini ol dua et korkma zaten korkulcak birşeyde deil herkesde olabilcek birşey bende prolaktin 200 bazende 530 larda oluyordu dr inanamıyordu üst üst e yaptırdı tahlillerimi arsız olcan bebem okadarrrrrrrrrr geçmiş olsun ben yendim darısı herkesin başına hihoyyythihoyyythihoyyyt
     
  14. 22 Ekim 2008
    Konu Sahibi : leylim
  15. leylim

    leylim Benim Adım Aşk Üye

    Katılım:
    16 Mart 2007
    Mesajlar:
    587
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar emar sonuçlarımı doktoruma gösterdim herşey normal cıktı yarında yine tahlil verecem sonradqa ilaç yazacak doktorum
     
  16. 22 Kasım 2013
    Konu Sahibi : leylim
  17. denizgozlum_83

    denizgozlum_83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2011
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba ben prolaktin seviyesi ile ilgili raştırma yaparken sizin işinizle ilgili oldugunu gördüm lütfen banada yardımcı olurmusunuz benimde prolaktinim yüksek ve MR çektireceğim aklıma takılan konu doktorum kesinlikle radyasyondan uzak durmamı söyledi röntgen çektirme ve kimsenin yanında gitme dedi MR içinde aynı şey geçerlimi öyle ise etkisi ne kadar sürer su an hamilelik yok ama birlikte olmaan önce ki 3 gün içinde MR çekilsem sonrasında oluşacak gebeliğe engel olur mu? şimdiden çok teşekkür ederim