psikolojik destek almalımıyım..

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve ezaa tarafından 4 Eylül 2007 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    4 Eylül 2007
    Konu Sahibi : ezaa
  1. ezaa

    ezaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    76
    :1shok:uykusuzluk cekiorum uyudugum zaman kötü rüyalar görüyorum. uykumda sayıkladıgımı ve saga sola sıcradıgımı söylüyorlar. gün dogumunu izleyemiorum.. günes dogacakken cok korkuyorum. takıntılarım var farkındayım ama bırakamıyorum.. ailemden ayrı yasıyorum zaten bosandılar. 1 sene önce bosandılar ve tek basıma üniversite için bi evde kaldım.. artık bi sevgilim var ve sürekli onu kaybetme korkusundan kıskanclık yapıorum hemde cok hatsafhada. ve herkesin ölecegini düşünüorum. bi araba görsem yanımdakine carpacagını hayal ediorum o an onu düşünürken gercekle baglantım kopuyo sonra kendime geldiğimde kendimi buz gibi hissediyorum. sürekli yanımdakilerin biyerinin kesilecegini ezilecegini öldürülecegini düşünüyorum. bunların suanda ne kadar sacma oldugunu biliyorum ama o anları engelleyemiorum. ve rüyadan uyandıgımda en az yarım saat etkisinden kurtulamadıgım söyleniyor ve gece aynaya bakmaktan tırsıyorum..:1shok:
     
  2. 5 Eylül 2007
    Konu Sahibi : ezaa
  3. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
    Merhaba Ezaa, evet bir uzmana başvurmanız lazım. Lütfen yakınınızda bulunan bir psikiyatra gidin.
    Sağlıkla kalın,
     
  4. 8 Eylül 2007
    Konu Sahibi : ezaa
  5. zeynep2630

    zeynep2630 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    402
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence obsesif kompulsif rahatsızlıgın var.meltem hanımı dinle tedavine başla,gec olmadan.kıskançlıgın bile hastalıkla baglantılı bence.
     
  6. 9 Eylül 2007
    Konu Sahibi : ezaa
  7. Calma

    Calma Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    862
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bende sevdiklerimin öleceğii düşünüyorum hep ya çok yoruyo bu beni biri telefonu açmadığında hemen yazıoyurm senaryoyu kesin bişey oldu diye...birisi yanımda uyuduğunda arada uyanıp nefes alıyomu diye kontrol ediyorum...hep sevdiklerimin öldüğünü düşünüp kendimi huzursuz ediyorum...naparsam yapiyim kurtulamadımm bundan...çok sevdiğim babamı kaybettikten sonra oluştu bu bende...doktora g,tmeyi hiç düşünmedim kendi kendime halletmeye çalıştım ama olmicak galiba...
     
  8. 9 Eylül 2007
    Konu Sahibi : ezaa
  9. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
    Dostlar, bu takıntılar hayatınızı zorlaştırıyor ve kendi başınıza üstesinden gelemiyorsanız, lütfen profesyonel yardım alın. Hayatı zor yaşamak yerine, doğru önlemleri alıp sağlıkla yaşamanın doğru olduğunda hemfikiriz değil mi?
    Sağlıkla kalın,
     
  10. 9 Eylül 2007
    Konu Sahibi : ezaa
  11. tiramisu

    tiramisu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    148
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    anlattıklarını tümüyle değerlendirince ortada bir psikolojik rahatsızlık olduğu açık. nasıl bedensel bir rahatsızlığımız olduğunda doktora gidiyorsak senin de en kısa zamanda bir psikoloğa veya belk de bir psikiatriste gitmen şart. ihmal etme kendine iyi bak
     
  12. 10 Eylül 2007
    Konu Sahibi : ezaa
  13. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
    Doğru karar, harikasınız. Her şey sizin için iyi ve güzel olsun.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.