Psikolojik Problemlerde Son çikiş Yolu Olarak Ilaçiçmek Ne Kadar Doğru????

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve hayal23 tarafından 14 Mart 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    14 Mart 2008
    Konu Sahibi : hayal23
  1. hayal23

    hayal23 Guest

    BEN 1,5 SENELİK EVLİYİM.EVLENDİĞİM GÜNDEN BU YANA SÜREKLİ SAĞLIK PROBLEMLERİ İLE KARŞI KARŞIYA KALDIM.UZUN UZUN BURAYA YAZMIYACAĞIM EN SONUNCU RAHATSIZLIĞIM İSE PSİKOLOJİK YÖNDEN OLDU ÇOK BÜYÜK BİR HEZEYANA UĞRAMIŞLIK VE KARMAŞIK DUYGULAR BENİ BİR BUNALIMA İTTİ.ETRAFIMDAKİ HERKEZ DÜŞMAN OLDU.SÜREKLİ BİR SİNİRLİLİK VE DAHA ÖNCEDEN YAŞADIĞIM GEBELİKTEN SONRA UZUN SÜREN BİR TEDAVİ VE HORMONLARDA YÜKSELME NEDENİ İLE SÜREKLİ BİR HUZURSUZLUKLA BAŞ GÖSTERDİ ŞİKAYETLERİM.DEDİĞİM GİBİ RAHTSIZLIK PSİKOLOJİK OLUNCA BİR DANIŞMANDAN YARDIM ALMAYA KARAR VERDİK EŞİMDE BENDE.DOKTORA SAĞLIK PROBLEMLERİ YAŞADIĞIMI UZUN UZUN ANLATTIM.BEN BU ARADA MOL GEBELİK TEŞHİSİ SONRASI 1SENE YASAKLI OLDUĞUMU YANİ HAMİLE KALAMIYACAĞIMI.DOĞUM KONTROL HAPI KULLANDIĞIMI KENDİLERİNE İLETTİM.DOĞAL OLARAK DOKTOR BANA İLAÇ YAZDI İSMİ PAXİL BUNU YARIM DOZDAN SONRA 1E ONDAN SONRA 2YE ÇIKARACAĞINI VE 8 AYLIK BİR TEDAVİ UYGULAYACAĞINI SÖYLEDİ.TAMAM HERŞEY İYİ GÜZEL.İLACI İÇMEYE BAŞLADIKTAN SONRA SANKİ HAYATIM DEİŞTİ YENİ DOĞMUŞTUM SABAHLARI DİNÇ UYANIYORDUM AMA BİRŞEYİ HESABA KATMAMIŞTIK.BENİM YASAĞIM BİTTİNDE COCUK SAHİBİ OLMAK İSTERSEK EĞER BENİM TEDAVİMİM SÜRMESİ BANA ENGEL OLURMUYDU.TARİHLER ONU GÖSTERİYORDU ÇÜNKÜ BEN 2TABLET İLACA BAĞLI YAŞIYOR OACAKTIM.BU ARADA BAŞKA BİR RAHATSIZLIK NEDENİ İLE GİTTİĞİM DOKTORUN İSTEDİĞİ TETKİKLERDE GUATRIM VE KOLESTROLUMUN YÜKSEK OLDUĞU ANLAŞILDI.KOLESTROL HADİ YEMEĞE BAĞLI OLABİLİRDİ AMA GUATR HORMONLARINDAKİ BU DENLİ ARTIŞ ÇOK NORMAL DEİLDİ.DOKTORUM İNSN HORMONLARININ BELLİ SÜRELERDE DALGALANMA GÖSTERE BİLECEĞİNİ BU NEDENLE GUATR HORMONUNU 1.5 AY SONRA TEKRAR ÖLÇÜLMESİ GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİ.HER NEYSE BİZLER BİR CAHİLLİK YAPARAK ARKADAŞLARIMIZIN SÖZLERİNE KANIP İLAÇ İÇMEYİ BİR ANDA KESTİK.BEN BU ARADA PSİKOLOGA SORMUŞTUM VERİCEĞİNİZ İLACI YÜKSEK DOZDA KULLANICAM YAN ETKİSİ VARMI VE GÜNÜMÜZDE GAZETELERDE ÇOK OKUYORUZ İNTİHAR RİSK İTAŞIYAN İLAÇLARIN PİYASADA DOLAŞTIĞINI BU İLACINDA BUNLARDAN Bİ TANESİ OLUP OLMADIĞINI.DOKTOR BANA AYNEN ŞUNU SÖYLEDİ.HAYIR Bİ ETKİSİ YOK SADECE BUNU BİR TEDBİR OLARAK YAZIYORLARMIŞ YANİ SÖZLEŞME GİBİ BİŞEY SEN BU İLACI İÇİYORSUN AMA BAŞINA BİŞEY GELİRSE BİZ SORUMLU DEİLİZ DİE.HER NEYSE DEDİĞİM GİBİ İLACI BİZ Bİ GÜZEL KESTİKKK.ARADAN 3 GÜN GEÇTİ BENDE ŞİDDETLİ BİR BAŞ AĞRISI,HALSİZLİK,SÜREKLİ BİR UYUMA İSTEDĞİ AMA NASIL 20 SAAT UYUSAM UYANDIĞIMDA HİÇ UYUMAMIŞ GİBİ HİSSEDİYORDUM.İYİCE DİBE VURUYORDUM.SÜREKLİ AĞLAMA KRİZLERİ.AYAĞA KALKIP YÜRÜDÜĞÜMDE SANKİ BEYNİME BİR ELEKTRO ŞOK VERİYORLARMIŞ GİBİ BİR HAVADA UÇMA HİSSİ VE EN ÖNEMLİSİ.SANKİ KULAĞIMA BİRİLERİ EĞİLİP NEDEN ATMIYORSUN KENDİNİ ŞURADAN HADİ KOŞ PENCEREYİ AÇ ATLA AŞŞAĞIYA ,BANYOYA GİR KAPIYI KİTLE KES BİLEKLERİNİ OLSUN BİTSİN GİBİ DÜŞÜNCELER BEYNİMİ ELE GEÇİRİYORDU.GÜN GEÇTİKCE UYUŞUYORDUM.BİR GÜN MARKETE GİTMEK İÇİN EVDEN ÇIKTIM EŞİMDE RAHATSIZ OLDUĞU İÇİN YERİNDEN KALKAMIYORDU.HER NEYSE İNANIRMISINIZ MARKETTEN EVE ZOR GELDİM HEM YER AYAĞIMIN ALTINDAN KAYIYOR HEMDE NEFES ALIP VERMELERİM ZORLAŞIYORDU.EŞİMDE O HALİYLE BENİ MERAK ETTİĞİ İÇİN DIŞARI GIKTIĞI ANDA BİNA KAPISINDA KARŞILAŞTIK.ZATEN GERİSİ YOK BENDE BAYILMIŞIM.KENDİME GELİNCE EŞİMLE DÜŞÜNDÜK TAŞINDIK NAPALIM NAPALIM İNTERNETTEN ARAŞTIRMAYA KARAR VERDİK.İNTERNETTE AÇILAN FORUMLARDA VE YURT DIŞI ARAŞTIRMALARINDA ŞAŞIRTICI ŞEYLERLE KARŞILAŞTIK.PAXİL KULLANAN İNSANLARI RESMEN ELE GEÇİRİYOR.İÇENLER BAĞIMLI HALE GELİYORMUŞ YURT DIŞI ARAŞTIRMALARINDA İSE BBC WORLD 2 TANE BU İLACI KULLANAN KADINI BULUYOR VE ONLARA BİR KAMERA VERİYOR 1 HAFTA GÜNÜ GÜNÜNE KENDİLERİNİ KAYDETMELERİ İSTEMİYOR. TABİ BU ARADA İLACI BIRAKAN KADINLAR BUNLAR.1.BAYAN İLACI BIRAKTIKTAN İLK İKİ GÜN İÇERİSİNDE HİÇBİR DEİŞİKLİK YOK.2.GÜNDEN SONRA ŞİKAYETLERİ BAŞLIYOR UYUŞUYOR DAYANILMAZ BAŞ AĞRILARI VE ELEKTRO ŞOK YEMİŞ GİBİ OLDUĞUNU SÖYLÜYOR VE KIZDA İNANILMAZ BİR DEİŞİM 5 GÜN İÇERİSİNDE KİLO ALIYOR ŞİŞİYOR YANİ BEN ÖLE GÖRDÜM.2.BAYAN İSE TAM BİR BAĞIMLI İLACI 9 SENEDİR KULLANDIĞINI AMA MALESEF BIRAKAMADIĞINI PAXİLİN ÇEŞİTLERİNİ DENEDİĞİNİ AMA ONLARINDA VUCUDUNDA ÇEŞİTLİ REAKSİYONLARA YOL AÇTIĞI GÖZLENİYOR.HER NEYSE BİZ BUNLARI GÖRÜNCE ŞOK OLMUŞ BİR ŞEKİLDE BAŞKA BİR DANIŞMANA GİTTİK ODA BANA İLACI TEKRAR ALMAMI AMA BU SEFER YARIM TABLET OLARAK BİR HAFTA BÖLE İÇTİKTEN SONRA ÇEYREK E GEÇMEMİ 1 HAFTA KULLANDIKTAN SONRA BIRAKMAMI BAŞTA HATA YAPTIĞIMI İLACI DOZ AZALTMA ŞEKLİNE BIRAKILACAĞINI SÖYLEDİ.ŞİMDİ MELTEM HANIM SORUM ŞU İLAÇ BU KADAR ZARARLI İSE NEDEN VERİYORLAR YADA ZARARLARI BU KDAR FAZLA OLAN BİR İLAÇ GÜNÜMÜZDE NEDEN HALA SATILMAKTADIR.BU ARADA SÖYLEMEYİ UNUTTUĞUM EN ÖNEMLİ ŞEY İSE BU İLACIN GUATR HORMONLARINI ETKİLEDİĞİNİ OKUDUM.HALBUKİ DOKTORUMA BAŞTA SÖYLEDİM BEN DOĞUM KONTROL HAPI KULLANIYORUM ZATEN HORMONLARIM DENGESİZ DEDİĞİMDE DOKTOR BANA İYİ DÖĞUM KONTROL İLACI KULLANIYORSAN BU İLACTA DESTEKCİN OLUR HORMONLARI DÜZENLER DEDİ.YA KİME İNANICAM BEN HANİ DÜZENLERDİ HORMONLARIM ALT ÜST OLDU.BUNDAN SONRA NELER YAPABİLİRİZ ÖĞÜTLERİNİZE İHTİYACIM VAR MELTEM HANIM YARDIM EDİN[/I]:çok üzgünüm[/COLOR]:[/COLOR][/COLOR]
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 1 Nisan 2008
  2. 14 Mart 2008
    Konu Sahibi : hayal23
  3. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
    Hayal Hanım, ilaç protokolleri ile ilgili bir pskiyatr ile görüşmelisiniz. Ben psikologum. Ancak şu bir gerçek ki, hiçbir ilaca doktora sormadan başlamıyor ve hiçbir ilacı yine danışmadan bırakmıyoruz. Bu tarz ilaçları ani keserseniz, 200km hızla giden bir arabada el freni çekmişçesine sarsıntı yaşarsınız.
    Bir gerçeği daha dile getirmeden geçemeyeceğim, psikolojik problemler ilaç ile çözülmez. İlaç problemin oluşturduğu semptomu ortadan kaldırır, problemi çözmez. Problemi çözmek için mutlak psikoterapi görmeniz gerekir.
    Sağlıkla,
    Dr. Meltem Kavcar Sırmalı
    www.onlineterapist.com
     
  4. 14 Mart 2008
    Konu Sahibi : hayal23
  5. hayal23

    hayal23 Guest

    Teşekkür ederim değerli görüşleriniz için meltem hanım.Evet yaptığım çok büyük cahillikti ilacı bir anda kesmem.... kesinlikle haklısınız!!en azından buradaki yazılarımı okuyan insanlar benim gibi bir hataya düşmezler umarım.
    iyi günler dilerim.
     
  6. 14 Mart 2008
    Konu Sahibi : hayal23
  7. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.