Puregon/GonalF gibi yumurta uyarıcı ilaç kullanırken lekelenme yaşayan var mı?

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve momi tarafından 25 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : momi
  1. momi

    momi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.355
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar yardımınıza ihtiyacım vaaar...

    ilk tup bebek denemem, uzun protokoldeyim ve bugün 3. puregonu mu yapacağım... dun aksam hafif koyu sarı-kahverengi gibi bir lekelenmem oldu miktarı çok az. sabah baktım biraz daha devam etmiş. doktorumu aradım adet kanaması gibi olmadığı sürece önemli birşey değil dedi. :1no2:

    az önce baktım biraz daha açık kırmızıya dönmüş rengi ve miktarı artıyor. iyice huzursuzlandım şimdi... :a015: :a015:

    aranızda hiç Puregon/Gonal F gibi yumurta uyarıcı iğneleri kullanırken lekelenme yada kanama yaşayan oldu mu? Varsa eğer tedaviniz nasıl devam etti? iptal mi oldu? yoksa hamile mi kaldınız yazar mısınız lütfen..

    kafam çok karıştı içim çok rahatsız yardım edin noluuur mafoldumben
     
  2. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : momi
  3. deniz0509

    deniz0509 Birgün geliceksin bebeğim Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2009
    Mesajlar:
    742
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım ben 5 gun gonal f 450 kullandım 450 ml vurdum bişey yoktu
    ama ne zaman ki menogon cetrodite ve gonal f i aynı anda vurmaya başladım o zaman bende akıntı fazlalaştı koyu renk oldu ve bir parçaçık kan gördüm ama doktor bana bu ilaçlar biraz akıntı ypar demişti
    ama sana tam yardımcı olamadım sanırım
     
  4. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : momi
  5. susamuru78

    susamuru78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    506
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım benim endişe etme nolursun
    Ya bak bende şimdi telaşlandım
    ılaçlardan değilde acaba kont.den sonra olmuş olmasın.
    Ben aşılama olduğum zaman ilk randevudan sonra benimde az miktar kanamam olmuştu.Belki öyle bişeydir.
    Doktorumuz zaten önemli bişey olsaydı çağırırdı dimi
    Nolur sıkıntı yapma kendine....nolur tatlım
     
  6. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : momi
  7. momi

    momi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.355
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    denizcim insallah senin dedigin gibi normal bir akintidir diyecegim ama rengi acik kirmiziya donunce meraklanmaya basladim bende...

    susamuru birtanem tesekkur ederim ama ne bileyim dusunmemek elimde degil. kontrole de gitmedim ki kanama ondan olsun. offfff
    benim normalde adetim cok duzenlidir. ne gun sasar ne de standart dışı kanamam olur. uzun protokole basladiktan sonraki adetim de biraz standart dışı oldu kanamam hem fazlaydı hem uzun surdu normale gore anlamadım... acaba tedaviden mi yoksa baska sebebi var tedaviye mi denk geldi bilmiyorum.

    herhalde vucudum tepki veriyor bir sekilde ilaclara alışık değil ya napsın....

    uuffff ne bileyim yaaaa canımı sıkmayayım önemli değildir diyorum ama içim içimi yiyor. cumartesi günü kontrole gitsem de bir baksa büyümüş mü bu yaramaz yumoşlar... yarını da bir atlatsam hayırlısıysa sonra cumartesi çıkacak ak koyun kara koyun meydana....
     
    Son düzenleme: 25 Haziran 2009
  8. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : momi
  9. susamuru78

    susamuru78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    506
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Vücut alışkın değil tabi o iğnelere zaten stress var üstünde ondandır tatlım
    Yapma sıkıntı ama inşallah olmazda devamı gelirse
    Hiç çekinmeden ara doktoru yada hemşireyi öle demediler mi bize ne zaman olursa arayın diye
     
  10. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : momi
  11. momi

    momi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.355
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    stress yapmadıgımı dusunuyorum ama yapıyor muyum acaba icten ice??? :1shok:

    bu aksami da gecirelim yarin duruma gore bakarim yine insallah devam etmez. :Saruboceq:
     
  12. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : momi
  13. momi

    momi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.355
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    ya kimse yok mu bu sekilde bir sıkıntı yaşayan bir tek benim başıma mı geldi yaniii ????? :bbo:
     
  14. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : momi
  15. momi

    momi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.355
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    bugün de devam ediyor mafoldumben

    kimsenin başına gelmemiş herhalde kimse yazmadığına göre.... beni buldu yani böyle birşey de :a015:
     
  16. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : momi
  17. deniz0509

    deniz0509 Birgün geliceksin bebeğim Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2009
    Mesajlar:
    742
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim üzme kendini lütfen
    doktorla konuştun mu bunda çekinecek birşey yok tatlım
    ya aklıma ne geldi
    acaba tedaviye başlamadan önce hamilemiydin de
    ilaçlar agır geldi haliyle düşük mü yaptın :KK43:
     
  18. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : momi
  19. momi

    momi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.355
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    doktorla konuştum ama son derece rahat bir şekilde önemli birşey değil diyor fakat bir açıklama yapmıyor. gel bakalım da demedi. kontrolüm yarın o zaman bakılacak.

    canımı sıkan son derece sıra dışı birşey olması... neden olabileceğini ve sonrasında ne olabileceğini (iyi/kötü) bilsem daha kafam rahat edecek.... belki hakikaten önemli değildir ama pek sık rastlanmadığını da bu foruma kimsenin yazmamasından belli zaten... fisfisfis

    hamile olma şansım çok düşüktü denizcim. tek tüp tamamen tıkalı diğeri açık sadece ucunda yapışıklıklar var ama geçen ay kapalı olan taraftan yumurtladım zaten kontrolde görmüştü doktor sanmıyorum pek. adet zamanı doktorum iki kez ultrason bir kez kan tahlili yaptı olsa çıkardı herhalde birşey oradaa

    kafama takmıcam diyorum ama aklım hep orada önüne geçmek mümkün değil gibi... yurtdışı sitelerde birkaç kişi okudum böyle kanama yaşayan ilaç dozları düşük geldiği için demiş birine doktoru doz arttırmış ama benim zaten normal dozum 300 kullanıyorum nesi düşük olacak ki bunun...

    neyse düşünmemeye çalışmaya devam edeyim ben en iyisi..