puregon sizdede kilo yaptımı:(((((

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve EU2 tarafından 3 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    3 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU2
  1. EU2

    EU2 Guest

    arkadaşlar ben biraz kilo almaya elverişliyim ama bu iğnelerle daha da bi aldım sanki sizde de oluyomu......
     
  2. 3 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU2
  3. znp

    znp Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım bende kılo aldım tup bebek tedavısınden sonra. aslında cok yemek yıyen bırı degılım onun ıcın bende ılaclara bagladım bu kılo sorununu tatlicadiarzu
     
  4. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU2
  5. butterfly 's'

    butterfly 's' gözümdeki yaşsın bebeğim Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.784
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar puregon karında şişlik yaratıyor kilo alıp almadığınıza tartılıp öyle karar verin.Daha önce kullanmıştım da.Bir de hormon ilaçları direk kilo yapmıyormuş iştah arttırdıkları için kilo alıyormuşuz a.s
     
  6. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU2
  7. satürn71

    satürn71 Guest

    bende puregon kullandım uzun süre. 50 kilodan 65kiloya çıkıverdim.sözde yumurtalıklarım çatlasın diye verdiler,halbuki çatlama sorunum yokmuş.yemeyle ilgisi olmadığı için ilacı bıraktıktan bisüre sonra vücut eski kilosuna dönüyor.tabi bu biraz uzun sürüyor.tabi bide yaş ve metabolizmaylada ilgili.arkadaşlar yaşlarınız henüz çok genç.ne zamandır tedavi gördüğünüzü bilmiyorum ama bu tür sorunlarınızı cevplıcak tecrübeye sahibim.burdayım bekliyorum.
     
  8. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU2
  9. beyazkaramel

    beyazkaramel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bende kilo deilde karında şişkinlik yaptı adet olunca karnım iniveriyodu şimdi gene şişiyom inş bu sefer inmez
     
  10. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU2
  11. znp

    znp Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar ben kılo sorunumu dırek puregona baglamıyorum cunku ben tup bebek tedavısınden oncede hormon tedavısı gormustum
     
  12. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU2
  13. usle

    usle Guest

    ben hıc kılo almadım ama karnım felaket şişti ve acıyodu catlıcak gibi bi rahatsızlıkvardı ama adetle indi normalmis bu ben 5tane 75lıktı sanırım kulandım ama 10tane falan yaptıysan canım belkı kıloda yapıyodur
     
  14. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU2
  15. nazlxixmelek

    nazlxixmelek Y >>-('v')->> F =>~~K&K~~ Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.831
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bende gonal-f kullandım aşılamalarımda.. banada özellikle göbek kısmında yoğun kalınlaşma oldu.. şimdi biraz yediklerime dikkat ediyorum bu ay yine kullandığım halde çok şişkinlik yok .. inşallah bu tedavilerden sonra sadece 9 ay için göbüşümüz şişer....:))
     
    aysegulmete bunu beğendi.
  16. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU2
  17. kızlar yaa şu puregon ben de ters etki yaptı.ben 49 kg la aşılamaya başladım 3. aşılama sonunda 44 e düştüm.herkes 5 kg aldı ben 5 kg verdim.şişmanlamak için de bi umuttu ama 2 umudum da olmadı.şimdi tüp bebek tedavisine başladım eskiden 50 le başlayıp 100 e kdr çıktım.şimdiii 250 bi de yanında orgalutron diye başka bi igne 4. günde karnım şişti inşaallah azalmaz hep şişer 9 ay boyunca.sonra da birazı bana kalsın isterim ama:))inşllh en yakın zamanda hepimiz hayırlı haberlerimizi bura da paylaşırız.hepinize muck
     
  18. 5 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU2
  19. erhater

    erhater Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selam ben de kullandım ama kilodeğil ama karındaşişlik yapıyo sonra geçiyo