pzartesi sabahı doğuma gidiyorum...:s

Konusu 'Doğuma Hazırlık' forumundadır ve my_aegean tarafından 23 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : my_aegean
  1. my_aegean

    my_aegean Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    137
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar pzartesi izmir çınarlı hastanesinde epidural sezeryanla doğum yapacağım.lütfen bana dua edin.ilk gebeliğim.biraz endişeliyim.allah hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin..ay gene heyecan bastı :KK70:kafamçokkarıştı
     
  2. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : my_aegean
  3. _sinemis_

    _sinemis_ KaNaTSıZ MeLeĞiM :) Pro Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.239
    Beğenildi:
    126
    Ödül Puanları:
    153
    allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin canım .iyi haberlerini bekliyoruz.kaç haftadasın şuan
     
  4. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : my_aegean
  5. my_aegean

    my_aegean Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    137
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim canım ya hepimize inşallah.bugün38+3üm.aslında dr bugün de olabilir demişti ama ben biraz daha beklemek istedim.3gün3gündür dimi:)bebişim azcık daha beslensin içerde.
     
  6. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : my_aegean
  7. Baradiel

    Baradiel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ayy bende bu hafta degil onumdeki hafta pazartesi sabahi gidcem dusundukce hem seviniyorum hem korkuyorum bende epidurial istedim ama korktum sonradan zaten daha once ameliyat gecridgim icin doktorum olmaz dedi bence sevinmelisin az kalmis hemde cok bebegine kavuscaksin hemde onu ilk goren sen olcaksin ben uyanicamda gorcem herkez goprmus olcak::KK43: allah saglicakla kucagini almayi nasip etsin canim donuste bize yazarsin dimi neler yasadigini??
     
  8. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : my_aegean
  9. denizkxixzxixl

    denizkxixzxixl o bir bücür cadı Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.956
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    allah yardımcın olsun, sağlıkla kucağına alırsın inşallah...
     
  10. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : my_aegean
  11. gulcangulcan

    gulcangulcan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.787
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    allah bir avazda kurtarsın canım.allah güç kuvvet versin.
    sağlıcakla alırsın bebişini kucağına.hadi bakalım gözün aydın diyelim şimdiden.
     
  12. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : my_aegean
  13. gulcangulcan

    gulcangulcan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.787
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    allah bir avazda kurtarsın canım.allah güç kuvvet versin.
    sağlıcakla alırsın bebişini kucağına.hadi bakalım gözün aydın diyelim şimdiden.
     
  14. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : my_aegean
  15. my_aegean

    my_aegean Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    137
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar hepinize cok teşekkürler.dönüşte ilk vakit bulduğumda yazarım.Baradiel arkadaşımın dediği gibi ilk benim görecek olmam çok güzel olacak.zaten bu yüzden epidural istedim.düşünüp duruyorum valize koymayı unuttuğum bişey varmı diye.aklınızda olsun hastaneye sorduk ne getirelim diye.cay kaşıgı ve cay bardağı koyun arkadaşlar.hemşire ve dr um söledi.süt hemen gelmezse biberona alışmasın die mamayı cay kaşığı ile vereceklermiş.sizin de aklınızda bulunsun.
     
  16. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : my_aegean
  17. my_aegean

    my_aegean Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    137
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar hepinize cok teşekkürler.dönüşte ilk vakit bulduğumda yazarım.Baradiel arkadaşımın dediği gibi ilk benim görecek olmam çok güzel olacak.zaten bu yüzden epidural istedim.düşünüp duruyorum valize koymayı unuttuğum bişey varmı diye.aklınızda olsun hastaneye sorduk ne getirelim diye.cay kaşıgı ve cay bardağı koyun arkadaşlar.hemşire ve dr um söledi.süt hemen gelmezse biberona alışmasın die mamayı cay kaşığı ile vereceklermiş.sizin de aklınızda bulunsun.a.s
     
  18. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : my_aegean
  19. filiz_onur

    filiz_onur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    507
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Allah sağlıklı ve kolay bi doğum nasip etsin canım. Bebişini inşallah sağlıcakla alırsın kucağına. Bende perşembe genel anesteziyle sezeryan olucam. Sende benim için dua et :))