Radyoterapi ve Elektroterapi ile Selülitlere Son

Konusu 'Selülit; nedenleri ve çözümleri' forumundadır ve mac tarafından 30 Haziran 2007 başlatılmıştır.

    30 Haziran 2007
    Konu Sahibi : mac
  1. mac

    mac Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bir estetik merkezinde thermage adlı bir cihazla radyoterapi tedavisine başladım 2 seanstır giriyorum internetten araştırdığım kadarıyla çok iddialı bir cihaz ama ben daha bi değişiklik farkedemedim 3.seanstan sonra farkediliyormuş bacaklarda. bunun yanında elektroterapiye de başladım bugün aynı merkezde. bacaklarıma ve karnıma pedler bağlıyorlar. hafif elektrik akımlarıyla yağları parçalamayı hedefleyen bi tedavi. ikisine de 6 seans girmeyi planlıyorum değişikliklerden haberdar ederim sizleri internetten tedavi öncesi sonrası resimleri inceleyebilirsiniz inşallah gerçekten o resimlerdeki gibi bi fark elde ederim. bu arada daha önce bu tedavileri yaptırmış olanlar varsa deneyimlerini paylaşırsa sevinirim boşa gitmesin param.
     
  2. 30 Haziran 2007
    Konu Sahibi : mac
  3. hayrxuxnisa

    hayrxuxnisa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    169
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    İşallah istediğin sonucu alırsın güzelim.Yanlız bizim müdüre hanımda pasif parafinle epey incelmişti.Sonra aynı eski durumuna geldi.Pasif parafinde yağları parçallıyor diye duymuştum.Sonuçları bizimle paylaş ..Şimdiden sana selulitsiz güzel günler diliyorum canım.
     
  4. 30 Haziran 2007
    Konu Sahibi : mac
  5. mac

    mac Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok teşekkür ederim hayrünisacığım inşallah kurtulurum şu selülitlerden. radyofrekansın seansı 150 elektroterapinin 40 ikisinden de 6şar seans giricem artık geçmesi lazım saatlerce mıncıklanıo selülitler taş olsalar çatlamaları gerek.
     
  6. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : mac
  7. meryem melek

    meryem melek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben 10 seans girdim 3 nokta halinde selülitim vardı gitmedi bacaklarım zaten sert kesin 2 beden incelirsin dediler hiç bişey olmadı orda tanıştığım kişilerde faydasını görmedi bilginize arkadaşlar.
    bol bol yürüyüş
    bol bol su
    bunlarsız olmaz bu iş
    kolay gelsin hepimize :)
     
  8. 9 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : mac
  9. voice

    voice Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadasım öncelikle selamlar radyoterapi ışın tedavisi anlamına gelir yani radyasyon tedavisidir diğer adıyla ve kanser hastaları için uygulanan bi yöntemdir nerden biliyorsun dersen ben radyoterapistim konu başlığın ilgimi çekti radyasyon tehlikelidir ve bilmeden yapılmasına şaşırdım iyi arştırdın mı?
     
  10. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : mac
  11. primrose

    primrose Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    141
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    voice, arkadaşın demek istediği radyofrekans terapisi, radyoterapi değil. Herhalde yanlışlık olmuş :)
     
  12. 2 Haziran 2008
    Konu Sahibi : mac
  13. MELEK XIXSTANBUL

    MELEK XIXSTANBUL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba mac noldu sonuçlar nasıl gittimi selülitlerin bende yarın başlıcam radyofrekans tedavisine:))
     
  14. 10 Aralık 2008
    Konu Sahibi : mac
  15. poison_grl

    poison_grl İNGİLİZCE DERSİ VERİR Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2008
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    2 farklı guzellık merkezinde yaklasık 3 milyar döktüm bu radyoterapi lpg elektotrapi bilmem ne... arkadaslar kendimi hic bu derece salak hıssetmedım zerre degisme olmadı vucudumda.. arkadslarım bile şok oldu en azından biraz pürüzsüzleşirsin diyolardı ki ben zaten 170 boyunda ve 53 kgluyum.. fakat selulıt var işte.. yok yani sakın gitmeyin.. olmuyor gecmiyor ve acıtıyor..:1no2: