rahim filmi adetin kaçıncı günü çekilmeli

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve xsxeker pembe tarafından 4 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    4 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xsxeker pembe
  1. xsxeker pembe

    xsxeker pembe kzımı sen koru rabbim... Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.611
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar adetimin 7.günü rahim filmi çekilece ama bazıları 9.gün bazıları 11.gün filan dio kesin olan günü biliyormusunuz yardımcı olursanız sewinirim
     
  2. 4 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xsxeker pembe
  3. selence

    selence Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.333
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım benimde 7. günü çekilmişti.
    daha doğrusu doktor adetin bitsin 2 gün sonra gel dedi. 5 gün sürdü 2 gün sonra gitmiştim
    11. gün çok geç belki o zaman yumurtlama olacak allah korusun tehlikeli yani
     
  4. 4 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xsxeker pembe
  5. su&yasam

    su&yasam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba şeker pembe ben daha buün çektirdim rahim filmini doktorum 10. güne kadar çekebiliriz demişti. 10. günüydü bugün ve çekildi.
     
  6. 4 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xsxeker pembe
  7. su&yasam

    su&yasam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    pardon ya bugün 9. gündü.
     
  8. 4 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xsxeker pembe
  9. sifaa

    sifaa Mucize Prenseslerim Pro Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    11.331
    Beğenildi:
    100
    Ödül Puanları:
    203
    bende 9. gün çektirmiştim
     
  10. 4 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xsxeker pembe
  11. xsxeker pembe

    xsxeker pembe kzımı sen koru rabbim... Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.611
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    108
    valla saolun kızlar ozaman 7 .gün normal demek oluyor bu
     
  12. 4 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xsxeker pembe
  13. su&yasam

    su&yasam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar bu arada bişey sorucam hsg sonrası karındaki şilik ne zaman geçer biraz rahatsız ediyoda
     
  14. 4 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xsxeker pembe
  15. su&yasam

    su&yasam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kimse yokmu
     
  16. 4 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xsxeker pembe
  17. selence

    selence Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.333
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    1-2 güne kadar herşey normale döner canım
     
  18. 4 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xsxeker pembe
  19. su&yasam

    su&yasam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkürler ya nerdeyse nefes almakta zorlanıyom hiç böyle olacağını düşünmemiştim bariz şişlik var sağol...........