Rahim içi polip 2.tüp bebekten sonra

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve hayattttttt tarafından 30 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hayattttttt
  1. hayattttttt

    hayattttttt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar,

    bende 2 kez tüp bebek denendi.1.si kimyasal gebelikti 2.dondurulmuşlarla oldu negatif sonuçlar.dün doktora gittiğimde doktor rahim içinde polip var dedi alınması gerektiğini söyledi.kafam karıştı o anda üzüntüden ağrıdan soramadım böyle bişey varsa rahim filiminde önceden gözükmezmiydi.bu durumda olan arkadaşlar ne yaptı.3.deneme için nekadar bekledizniz.Birde yara oluştu bu yara kendiliğinden düzelirmi acaba paylaşırmızınız.

    ALLAHIM HER İSTEYENE NASİP ETSİN İNŞ.HAYIRLI BEBİŞLER....
     
  2. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hayattttttt
  3. brosa

    brosa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selam, dr banada söyledi tüp den önce histereskopi yaptı. polip, miyom, yapışıklık varsa düzeltiyorlar tüp denemeden önce yapılması gereken bir işlem. anestezi verilerek yapılıyor rahimdeki problemleri çözüyorlar..
     
  4. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hayattttttt
  5. bebetom

    bebetom Teyzesinin gülü o Pro Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.620
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Canım senın sncındamı var pekı kanaman varmı?Canım yara kendılıgınden gecmez,ancak dondurulur veya yakılır.Belkı sana polıp ıcınde laparoskopı yaparlar.Gecmıs olsun Allah hayırlı evlat versın.Uzulme her ınısın bır cıkısı vardır canım.:1hug:a.s.
     
  6. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hayattttttt
  7. ELha2012

    ELha2012 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    86
    canım gittiğin yer neresi bilmiyorum ama çok saçmalamışlar..2 defa denemişsin ve sonra polip var demişler... sen ilk tedaviye başladığın zaman muayene olmadınmı....polip muayenede ultrasonla bakıldığında belli olur...rahim filmi falan diyosun hayır canım muayenede belli olur........bendede vardı ilk muayeneye gittiğim zaman doktorum polip var dedi ve bana ultrasondan gösterdi...tüp bebeğe başlayamam çünki kese kendine yer bulamazsa gebelik oluşmaz dedi..bu riske girmeyelim alalım sonra transfer ederiz dedi...yumurtalarım toplandı ve donduruldu...daha sonra gittim ve anesteziyle histeroskopi yöntemiyle polip alındı hatta 2 taneymiş diğeri çok ufakmış onları aldı...ilaç kullandım 1 ay sonra transfer oldu....ama sonuç negatif oldu sorun bulamadılar 1 ay ara veriyoruz....şimdi temmuzun 19 u gibi ikinci için başlıycam inşallah bu sefer tutar.... hakkımızda hayırlısı inşallah....
     
    Son düzenleme: 5 Temmuz 2009
  8. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : hayattttttt
  9. EU1

    EU1 Guest

    canım benim de 1.tüp bebeğe başlamadan önce normal muayenede doktorum rahimiçinde polipbulunduğunu,bunun tüp bebeğe başlamadan önce mutlaka alınması gerektiğini,yoksa bebeğin rahime yerleşmesinde sorun yaratabileceğini söyledi..ve tüp bebekten önce histeroskopi ile polip alındı,,hatta 3 taneymiş,diğerleri küçükmüş,hepsini aldı doktor..ondan sonra da hemen tüp bebeğe başladık..ama bugün öğrendim,sonucum negatif..1 ay dinlenip,ağustosta dondurulmuşlaral denemeyi düşünüyoruz
     
  10. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : hayattttttt
  11. hayattttttt

    hayattttttt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    cevaplarınız için çok sağolun...polip ameliyatından sonra istirahat ettinizmi ağrı oluyormu sonradan...
     
  12. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : hayattttttt
  13. hayattttttt

    hayattttttt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yaramda kanama yok ama adetlerimde çok ağrı ve aşırı kanama oluyordu.doktor ultrasonla bakiyordu ama polip le ilgili buzaman kadar bişey söylemedi.son muayenem rahime sıvı verilerek ultrason oldu.2 sefer tüp bebek denenmişti tutmamamıştı öncesinde bu muayaen olmadı.kafamda soru işaretleri var öncesinde niye yapılmadı.doktor hiç bi sorun yok diyor hamile kalmamak için acaba sebep polip miydi bilemiyorum.çünkü polip olduğunu yeni öğrendim.tavsiye ve tecrübelerinizi bekliyorum...
     
  14. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : hayattttttt
  15. ELha2012

    ELha2012 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    86
    canım normal muayenede belli olur polip varsa...benimde adetlerim çok ağrılıdır hatta 2 gün ağrıyo dayanamayıp acilde iğne yaptırıyorum....istiharat 2gün falan etmiştim ağrı falan olmuyo çok kolay bi işlem hiç korkma....zaten anestezili bişe anlamıyosun...
     
  16. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : hayattttttt
  17. miragem

    miragem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    21
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    sevgili mapavrili,
    bence bizler bu sitede birbirimize yardımcı olmaya bilgilerimizi deneyimlerimizi paylaşmaya çalışıyoruz ama konu hakkında tam bilgi sahibi olmadan saçmalamışlar gibi bir yorum bu konuyu açan arkadaşı paniğe ve güvensizliğe sürükler..

    polip olayını 1 denememden sonra bende yaşadım.üstelik tüp bebek tedavisine başlamadan 3-4 ay önce myom aldırmıştım.tüm muayenelerde temizdi.ama 1 denemeden sonra polip iki tane oluştu.sebepte tüp bebek tedavisi sırasında kullanılar ilaçların bazı bünyelerde myom ve polip oluşumlarını tetiklemesi.
    arkadaşında başına bu gelmiş olabilir.doğrusuda doktoruna güvenip bu polipleri aldırması.ben aldırdım.2.ve 3. denemeyi yaptım .şu andada 10 haftalık hamileyim.

    arkadaşım doktorunu dinle tedavi süresini ve yöntemini doktoruna bırak.
    ben tüp bebek merkezlerinin ve orada çalışan herkesin gelen hastaların bir an önce çocuk sahibi olmalarına çalıştıklarına inanıyorum.

    hepinize, hepimize bebeklerimizi sağlıkla mutlulukla kucağımıza almak nasip olsun.:KK46:
     
  18. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : hayattttttt
  19. ELha2012

    ELha2012 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    86
    sevgili miragem
    bizler bu sitede deneyemlerimizi ve yaşadıklarımızı paylaşıyoruz...kimse bilmediği bir konu hakkında yorum yapmıyo....polip hakkında çok fazla bilgiye sahibim boş ve bilinçsiz yorum yapmam..artısını eksisini araştırıp bu işlemi yapmaya karar verdim...bu konuyu açan arkadaşımında paniğe sürükleniceğini sanmıyorum çünki ortada paniğe sürüklenicek bi durum yok....bence gayet akıllı ve mantıklı bir insandır okuduklarını araştırıp doktoruna sorucak ve en doğru bilgiyi alıcaktır...en azından kafasında soru işareti kalmaz....bu kadar endişelenip kendini üzme..arkadaşım araştırıp neyin ne kadar doğru olduğunu öğrenmiştir...
    sanırım hamilesin rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin.......