rahmin arkada olması

Konusu 'Kadın Faktörü / Kadın İnfertilitesi' forumundadır ve bebegim_01 tarafından 5 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : bebegim_01
  1. bebegim_01

    bebegim_01 rabbim saglikla kucagima alim melegimi inşaallah Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.344
    Beğenildi:
    269
    Ödül Puanları:
    113
    arkadaşlar ben 3 yıllık evliyim ve doktorum aşılamamı yapınca söyledi. rahmin arkada dedi zor ulaştı sanırım ondan dedi.yani o bile bukadar zor ulaştıysa gebe kalmam zormudur sizce.benim durumunda olanlar varmı :KK43:
     
  2. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : bebegim_01
  3. turkuaz

    turkuaz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.482
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    cnm ne zaman oldu aşılaman,bende de aynı durum var
    umarım aşılaman tutar,gebeliğe engel değilmiş ama normale oranla gecikme oluyormuş tabii
     
  4. 7 Haziran 2010
    Konu Sahibi : bebegim_01
  5. bebegim_01

    bebegim_01 rabbim saglikla kucagima alim melegimi inşaallah Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.344
    Beğenildi:
    269
    Ödül Puanları:
    113
    saol canım.insaallah senin benim bütün isteyenlerin duaları kabul olsun.ben mayıs ayında yaptım ama tutmadı malesef.temmuzda yinelicez.kısmetse.insaallah
     
  6. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : bebegim_01
  7. bebegim_01

    bebegim_01 rabbim saglikla kucagima alim melegimi inşaallah Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.344
    Beğenildi:
    269
    Ödül Puanları:
    113
    kimsedeee böyle bir sorun yokmmuuu.arkadaşlar lütfen yarımcı olunnnn
     
  8. 17 Haziran 2010
    Konu Sahibi : bebegim_01
  9. bebegim_01

    bebegim_01 rabbim saglikla kucagima alim melegimi inşaallah Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.344
    Beğenildi:
    269
    Ödül Puanları:
    113
    :Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq:
     
  10. 2 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : bebegim_01
  11. eda_11

    eda_11 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    333
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    Bende de var aynı durum, farklı doktorlar muayeneleri sırasında aynı şeyi bana da söylediler, ama hepsi de gebeliği engelleyici bir durum olmadığını söylediler...
     
  12. 2 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : bebegim_01
  13. neslihannur

    neslihannur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2010
    Mesajlar:
    775
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    selam bayanlar benim de rahmim ters.bi kızım var.ama 2.yi istiyoruz 2 yıldır olmuyo.bende ters olduğunu yeni öğrendim.dediğiniz gibi bi sorun teşkil etmiyo diyolar ama neden olmuyo diye de sorular oluşuyo kafada.bu arada rahmi ters yada dönmüş olanları çeviriyolar biliyomusunz.bi de rahmi arkada veye ters olanlar için ilişki pozisyonları var onları araştırın.
     
  14. 3 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : bebegim_01
  15. ebana

    ebana Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2010
    Mesajlar:
    544
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    kızlar benimde rahmim ters. bu doğuştan oluyor. sonradan olan birşey değil. hiçbir sakıncası yok. tıpkı kimi insanların sağ elini, kimilerininde sol elini kullanması kadar doğal bir durummuş. sıkmayın canınızı. hepiniz bebişlerinize kavuşacaksınız.