rahmin ters olması durumunda ilişki şekli ne olmalı?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve milkabeyaz tarafından 10 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : milkabeyaz
  1. milkabeyaz

    milkabeyaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2006
    Mesajlar:
    389
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar rahmin ters olması durumunda (geriye doğru dönük olması-retrovert rahim) önerilen bir ilişki pozisyonu biliyor musunuz?normal rahimde gebelik için altımıza yastık koymayı falan öneriyorlar ama rahmi ters olanlar bu durumda ne yapmalı?bilgisi olan paylaşabilir mi?
     
  2. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : milkabeyaz
  3. PleaseTryAgainLater

    PleaseTryAgainLater oglumm - kizimm Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.943
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    selamlar..benim rahmimde tersMİŞ..ve bunu doğumdan sonraki 40 kontolünde öğrendim..üstelik evlendiğimin 1 ayında hamile kaldım..yani, özel bi yöntem gerekmiyor sanırım
     
  4. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : milkabeyaz
  5. milkabeyaz

    milkabeyaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2006
    Mesajlar:
    389
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler arkadaşım :) rahatlattın gerçekten,inşallah bizler için de öyle olur.
     
  6. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : milkabeyaz
  7. panadol

    panadol Gel artık bebişimm Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canım benimde ters ama burdaki topiklerde okuduklarımdan edindigim bilgiler ilişkiden sonra yüzü koyun yatmak birde dizleri kırarak ilişkiye girmek gibi bende denedim hepisini ama sonuç negatif:KK43:((
     
  8. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : milkabeyaz
  9. milkabeyaz

    milkabeyaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2006
    Mesajlar:
    389
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    anladım canım,sıkma canını.demekki senin bebiş de daha gelmek istemiyor,inatçı :) napalım elimizden geleni yapıyoruz biz..ama anlattığın şekilde ilişkide spermlerin çoğu dışarı çıkacaktır.mümkün olduğunda belimizi yükseğe almak gerektiğini duydum ben de.
     
  10. 2 Kasım 2010
    Konu Sahibi : milkabeyaz
  11. n__a__z

    n__a__z allahım sana emanetiz.... Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2010
    Mesajlar:
    6.004
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    101
    arkadaşlar bnmde rahmim ters bnm duyduğumda yüzüstü ilşki yani dizler üzerinde gerçi bn denemedim halaa ama denicem:)
     
  12. 2 Kasım 2010
    Konu Sahibi : milkabeyaz
  13. panadol

    panadol Gel artık bebişimm Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    ben denedim o pozisyonu ama canım sanki sperm dışarı akıyor...
     
  14. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : milkabeyaz
  15. n__a__z

    n__a__z allahım sana emanetiz.... Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2010
    Mesajlar:
    6.004
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    101
    wallhi cnm her halukarda akıyo spermler bn dün denedim sadece acıyo biraz ama olsun dewam edicem genede bide bittikten snr yüzüstü yatıcaz bi müddet başka önerin arsa paylaşalım:26:
     
  16. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : milkabeyaz
  17. optimist_balim

    optimist_balim bebeiş on the kuciş Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    rahmin ters olması bişeyi değiştirmiyo ilişki pozisyonu fln normalle aynı zaten normal hamile kalınabiliyo özel bi pozisyon yok onun için sadece ilişkide acıyabilir.o kadar gebelikte ters rahim normal halini alıyo doğumdan sonrada yine eski ters haline dönüyo okadar.
    Rahim, yani gebelik esnasında bebeğin içinde büyüdüğü ve gebe olunmayan dönemlerde içinde barındırdığı rahim iç tabakası sayesinde düzenli olarak adet kanaması görülmesini sağlayan yapı, idrar torbasının üzerine yaslanmış olarak durur. Rahimi yerinde tutan bağların desteği sayesinde gerçekleşen bu konum üreme sağlığı açısından hiçbir sorunla karşılaşmamış ve hiçbir şikayeti olmayan 10 kadından birinde farklıdır ve rahim idrar torbasıyla temas halinde olmak yerine arkaya doğru yer değiştirmiştir. Tam anlamıyla ters duran bir rahim arkada bulunan kalın bağırsağın son kısmı ile yakın temas halinde bulunur.
    Rutin bir jinekolojik muayene esnasında doktor bir kadına "rahiminin ters durduğunu" söylediğinde genellikle bu durum için bir açıklamada bulunur. Çoğu durumda yapılan açıklama "bu durumun normal olduğu ve bazı kadınlarda hiçbir sorun yaratmadan olabileceği" şeklindedir. Böyle bir açıklama sonrasında kadının bu nedenle bir endişe duyması için hiçbir neden yoktur.
     
  18. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : milkabeyaz
  19. n__a__z

    n__a__z allahım sana emanetiz.... Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2010
    Mesajlar:
    6.004
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    101
    ewet cnm haklısın dr banada bnlar syledi ama ters rahimi olan kadınlarda farklı ilşki pozisyonlarıyla daha kolay gebe kalındığını paylaşmışlar e tabii doğal olarak bzlerdede bi ümit iştee her yolu deniyoruz genede paylaşımın için saol cnm:)