Ramazanda Diyete Başlayıp Hızını Alamayanların Birlikte Zayıflama Günlüğü

Konusu 'Diyet Günlükleri' forumundadır ve MYDMR tarafından 17 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

    17 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : MYDMR
  1. MYDMR

    MYDMR Do Best, Give The Rest.. Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2011
    Mesajlar:
    122
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba Sevgili Bayanlar...:KK55:
    Öncelikle yeni topiğimiz hayırlı olsun..:nazar:Bu topik 'Ramazanda Oruç Tutarak Sağlıklı Kilo Verme Deneyimlerimiz' topiğinin devamı olup arkadaşlarımın isteği üzerine açılmıştır.:nazar:Günlüğümüze ramazanda diyete başlamış başlamamış herkesi bekliyoruz.:KK36:Biz ramazanda iftarda sahurda yediklerimizi paylaştık birbirimize çok alıştık,dolayısıyla bu zayıflama sürecinde birbirimizi yalnız bırakmayalım,paylaşımlarımız sürsün istedik ve yeniden bir araya geldik..:DArkadaşlarım 'gumushumm,petunia,littlebadgirl,Klbk14..' ve diğer arkadaşlarım hepinizi yeni günlüğümüze paylaşımlarınız için bekliyorum..:KK54:Fazla söze ne hacet ben bugünkü yani artık sondan bir önceki iftar menümü paylaşıyorum..:KK56:
    1 tabak esmer bulgurla kısır yapcam (yağsız,tuzsuz,salçasız:KK5:)
    5-6 dilim de karpuz:KK17:
     
  2. 17 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : MYDMR
  3. petunia

    petunia Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hayırlı olsun yeni topiğimiz canımm :nazar: yeni ismine bayıldım :KK1: ben pirinç lapası yiyicem bu akşam :KK43: ama canım nasıl kısır istiyo anlatamam , yağsız da olmaz ki kısır :KK53:
     
  4. 17 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : MYDMR
  5. littlebadgirl

    littlebadgirl Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2012
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    ay kızlar müthiş olmuş durmak yok diyete devam :):) birbirimize çok iyi geliyoruz bence:) topiğimiz hayırlı olsun bakalıım :) bu akşam 1 tabak çorba ve 1 adet etimek yemek istiyorum bakalım umarım dayanabilirim :) tartıda 61 küsürleri görmeyide başladım bu aradda :))
     
  6. 17 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : MYDMR
  7. gumushumm

    gumushumm Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hayırlı olsun topiğimiz MYDMR'cim. :KK66: inşallah birbirimze destek olarak istediğimiz kilolara ulaşıcaz :KK66::KK42:

    oooo süper ya ben yarın tartılcam bakalım kaç oldum :)

    petunia canım çekti niye kısır dedin şimdi yaaaa :KK43:(((


    iftar menüm;:KK56:
    1 hurma
    1 kepçe mahluta çorbası
    1 tabak sebzeli köfte içinde 3 köfte vardı
    yağsız salata
    2 parça karpuz

    yemekten sonra da 1 bardak metabolizma hızlandırıcı çayımı içtim:KK51::KK51:
     
  8. 17 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : MYDMR
  9. MYDMR

    MYDMR Do Best, Give The Rest.. Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2011
    Mesajlar:
    122
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Herkese yeniden merhaba kızlar hoşgeldiniz:KK76:hoşbuldukkk:D
    Kısır yedim ben valla yağsız mağsız idare ettik ama bi kase de şehriye çorbası da içtim..
    Sahurda bişi yemicem galiba bulgur şişirdi:KK49:
    Bende 66-67 lerdeyim.Tam olarak 66 diyemiyorum çünkü üstümde kalın bişiler varken farklı ince bişiler varken farklı çıkıyo kilom,sonra kendimi kötü hissediyorum 66 demeye alışınca..Yeşil çayımı içtim sporumu da yapcam birazdan..Herkese kilosuz günler diliyorum canlar:KK54:
     
  10. 18 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : MYDMR
  11. gumushumm

    gumushumm Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    fit olma yolunda azimle ilerleyen kader arkadaşlarım :KK34:
    9/21 callaneticsimi yaptım içim rahat bol su içtim biraz işlerim var sonra uykuya gidiyorum efendim.
    sporunuzu aksatmayın kızlar sahur menüsüyle tekrar karşınızda olucam :KK54:
     
  12. 18 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : MYDMR
  13. littlebadgirl

    littlebadgirl Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2012
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    2 tane lokum ve 1 sade soda.. sahur menüm budur arkadaşlarım :):)
     
  14. 18 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : MYDMR
  15. littlebadgirl

    littlebadgirl Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2012
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    arkadaşlar bu arada ben lokumu yedikten sonra araştırdım 1 tanesi 15 kaloriymiş.çok şaşırdım yediğime pişman olmuştum :) halada pişmanım şeker var sonuçta nişasta falan :):) ama olsun kalorisi az yani diyeceğim o ki evinizde lokum bulundurun hata yanınızda çantanızda. tatlı krizi tutarsa yersiniz bi tane :):)
     
  16. 18 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : MYDMR
  17. MYDMR

    MYDMR Do Best, Give The Rest.. Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2011
    Mesajlar:
    122
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Lokumun kalorisi gerçekten azmıymış yaa süper oldu bu dediğin arkadaşım:KK34:
    Ben de sahurda bişi yemicektim ama akşamdan kalan kısırdan yedim 5 kaşığı geçmez ama 2 tane de baklava hüplettim malesef:KK14:
    Ancak işin garip tarafı kızmıyorum kendime,şimdi yemesem acısını başka zaman daha fena şekilde çıkarcam:18:Tecrübeyle sabit biliyorum:KK23:
    Bu arada bu gece memlekete gidiyoruz yola çıkcam,benim gibi yola çıkan arkadaşlara hayırlı yolculuklar şimdiden:KK54:
    Bugünkü iftar menüme gelince muhtemelen 1 kase yoğurt çorbası+Salata yicem.Malum ertesi gün bayram fazla kaçırabilirim:KK17:
    Şimdiden herkesin bayramını kutluyorummmmm:KK55:
     
  18. 18 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : MYDMR
  19. gumushumm

    gumushumm Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Selam kızlar:KK66:

    Sahur menüm;
    3 parmak büyüklüğünde pide
    1 parça peynir
    Yagsiz salata 3 kasık
    1 bardak süt
    2 taze incir ( evde kalmasın diye yedim valla)

    Bende bugun gidiyorum memlekete.topigi takip edicem ama. Opuldunuz kızlar :)))