Regl döneminde cinsel ilişki

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve nonfatmocha tarafından 10 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nonfatmocha
  1. nonfatmocha

    nonfatmocha Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar regl dönemindeyken cinsel ilişkide bulundum, reglimin 4. günüydü, normal şekilde kanama olmasına rağmen ilişkiden snra kan kesildi ve devam etmedi, normalde 5 gün sürüyordu, cinsel ilişkiden dolayı kesildi, bundan dolayı rahatsızlık hissediyorum çünkü normal 5 gün sonunda reglin bittiği gibi değil, hala regl miş gibi, acaba bunu nası dewam ettirebilirim 1 gün daha olmam gerekiyordu , tecrübesi yada bilgisi olan warsa paylaşırsanız sevinirimm
     
  2. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nonfatmocha
  3. nonfatmocha

    nonfatmocha Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benimle aynı problei yaşayan kimse yokmu arkadaşlar mesajlarını bekliyorumm :KK43:
     
  4. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nonfatmocha
  5. pumpkins

    pumpkins Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.518
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Çok tehlikeli ve yanlış bişey,kadınların regli günlerinde rahime ve tüplere giden tüm kanalları her türlü enfeksiyona karşı açık ve savunmasız oluyo,bu yaptığın başına kötü işler açabilir malesef.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 16 Aralık 2009
  6. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nonfatmocha
  7. nezihemmm

    nezihemmm Guest

    öznurcum canım akıntın varmı peki? yada kuruluk varmı.stresten dolayı kesilmiş olabilir.ilişkinle ilgisi olacağını sanmıyorum.şuan devam etmesi gerekiyor ve etmiyormu o kısmı biraz açarsan daha fazla yardımcı olabilirim.
     
  8. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nonfatmocha
  9. nonfatmocha

    nonfatmocha Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hayır akıntı yok, ilişkinin hemen sonrasında yanma oldu bi süre sonra geçti, ilişki dün oldu we dün 4. gündü bugünde olmam gerekiyordu yani, ama biliyorum kötü ama bu ilk değil yani daha öncede reglken ilişkide bulundum we herseferinde böyle oluyo, mesela 2. günse ilişkiden snra kesiliyo we ben o ay 2 gün regl olmuş oluyorum, enfeksiyon falan olduğun sanmıyorum çnkü zaten en az ayda bir muayene olurum ben ama bunu soramadım açıkcası doktora :çok üzgünüm:
     
  10. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nonfatmocha
  11. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    regl dönemlerin de ilişkiye girmek, ne kadar doğru,
    her ay kontrole gittiğiniz doktorunuza sorun arkadaşım...
    size gerekli açıklamayı yapacaktır,ayrıca
    eşinizin sizin sağlığınızı düşünmesi gerek,
    herşeyden önce...
    sevgiler...
     
  12. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nonfatmocha
  13. lotus_

    lotus_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    589
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Muhtemelen psikolojik açıdan regl bitiyor..Ama doktorunuzla konuşup , muayene olun derim..Arkadaşların dediği gibi enfeksiyon kapma riski yüksek.. :1no2:
     
  14. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nonfatmocha
  15. ESCALES

    ESCALES Cennet Kokulum Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.840
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım bu yaptığınız hem eşin açısından hemde kendi açından yanlış bir şey sonuçta senden atılan toplanmış pis kan bunun eşinede çok büyük zararı var banada kalırsa sen bunu doktorunla paylaş eğer olaki çocuğun olmadıysa gelecekte sana bunun çok zararı olabilir canım.
     
  16. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nonfatmocha
  17. asgd

    asgd Guest

    canım bencede bı doktoruna sor kontrol olman güzel ama reglı donemınde ılskı tehlıkelı esın ıcınde senın ıcınde bı doktorla gorusmelısın canım korkma ama bı sorun yoktur ınsallah
     
  18. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : nonfatmocha
  19. EliFatihEFU

    EliFatihEFU Rabbim herkese nasip et ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.389
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    73
    Enfeksiyon kapma riski cok yüksek hem siz hemde esiniz helede kondom kullanmadan birlikte olduysaniz esinizde topun agzinda demektir...adet döenminde bütün mikroplar aktif halde olurlar ve diger arkadaslarinda dedigi gibi mikroplara acik riskli bir dönem...bunu burda sormak yerine adam akilli bir doktora sorun
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 16 Aralık 2009