regli öncesi akıntınız varmı

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve Denmur tarafından 7 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Denmur
  1. Denmur

    Denmur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.326
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    meraba kızlar bu ayın 12 sinde hastalanmam gerekiyo çok akıntım oluyo bide kokusu var sizde oluyomufisfisfis
     
  2. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Denmur
  3. rodal

    rodal Guest

    nasıl bir akıntı canım. bende de oluyor şeffaf kokusuz.
     
  4. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Denmur
  5. ELAM_08

    ELAM_08 Guest

    saçmalamayınn!!!Ne akıntısı yaaa o zaman hamilesiniz
     
  6. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Denmur
  7. Denmur

    Denmur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.326
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canım hamilelik belirtisinde akıntımı olurfisfisfison yııllık evliyim bebeğim olmuyo da*:KK46:
     
  8. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Denmur
  9. Denmur

    Denmur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.326
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    :QUOTE=rodal;4025712]nasıl bir akıntı canım. bende de oluyor şeffaf kokusuz.[/QUOTE]

    bendekide aynı adetim yaklaşınca dahada artıyo iltahap mı var acaba:çok üzgünüm:
     
  10. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Denmur
  11. loveli

    loveli Rabbim koru yavrularımı Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    25.211
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    213
    olabilir onun dışında herhngi belirtin var mı sıkma canını
     
  12. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Denmur
  13. Denmur

    Denmur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.326
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    birde göğüs uçlarım acıyo şiştiler