roaccutane kullanan arkadaşlar yaz geldi deniz olayı ne olucak

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve Almirena tarafından 5 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Almirena
  1. Almirena

    Almirena Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2009
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108
    ben 2 aydır roaccutane kullanıyorum yüzümü sebamedle güneşten koruyorum ama denize gitmeden yapamam nasıl önlem almallıyız bu durumda sizler ne yapmayı düşünüyorsunuz
     
  2. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Almirena
  3. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Sabah erken saatlerde,akşam da geç saatlerde denize girilebilir.Güneşlenmek yasak tabiki.Bırakın denize girerken güneş koruyucu sürmeyi,günlük hayatınızda dışarı çıkarken de kullanmak şart.:eek:
     
  4. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Almirena
  5. Almirena

    Almirena Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2009
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108
    zaten kullanıyorum dışarı çıkarken 3 - 4 saatte bir sürüyorum yeniliyorum sebamedi bi elimde sebamed diğer elimde bptn dudaklarıma öyle geziyorum şapkaylamı girsek :))))))))))) denize acaba
     
  6. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Almirena
  7. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Sabah ve akşam girersen ve iyice kremlenirsen bir şey olmaz.Ben bu şekilde giriyordum.Dr umun tavsiyesi bu yöndeydi.:2:
     
  8. 6 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Almirena
  9. Almirena

    Almirena Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2009
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108


    Bencede canım ya kendimizi iyi koruyup birde uygun saatlerde girersek bişey olmaz gibi geliyo banada ister denize gir güneşlenme sudan çıkma ister güneşlen suya hiç girme yinede yanıyosun güneşe maruz kalıyosun gün içinde dışarı çıkıyorum üzerimde tşört var güneş kremi sürmeme rağmen eve bi geliyorum açıkta olan kollarım boynum kıpkırmızı yüzümde öyle halbuki saat 4 den sonra çıkmaya çalışıyorum güneşin çekilme saatlerine yakın ama ne fayda
     
  10. 6 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Almirena
  11. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Demek ki benim gibi açık ve hassas bir cildin var.Zaten güneşlenmem ben hiç.Kırışmamak adına bu şart sanırım.Roac. zaten cildi daha da hassaslaştırıyor.Azcık sabredeceksin,kaymak gibi olacak cildini hayal et.bayanssulusmile
     
  12. 6 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Almirena
  13. Almirena

    Almirena Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2009
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108

    evet canım çok hassas kıyafet değiştirirken bile yüzüm kızarır bu ilaçtan öncede böyleydi ama bundan sonra hayatım boyunca ilaç bitsede sebamed kullanıcam yaz ayları özellikle ciddi bi koruma sağlıyo yağlı yoğun değil çok memnunum ben bana doktor 7 yada 8 ay bakıcaz duruma göre dedi kollarım acayip kaşınıyo birde arada çok belim ağrıyo dudaklar malum ama başlangıca göre çok iyi hiç birşey kullanmıyorum makyaj falanda yok sadece bol bol yıkıyorum yüzümü birde sebamed kullanıyorum senin de yüzün kırmızı kırmızı sivilce izli oldumu ay sanki kızamık gibi zamanla hafifliyo ama görüntü komik :)delikafadulden
     
  14. 6 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Almirena
  15. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Benim de yüzümde kızamık gibi sivilceler kalmıştı,ama bliyorsun ki cilt sivilceleri kusuyor fazlasıyla,sonra bir daha hiç çıkmıyor.İlaç bitince de sadece adet dönemlerinde birkaç tane çıkar o kadar. :KK66:
     
  16. 7 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Almirena
  17. Almirena

    Almirena Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2009
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108

    CANIM İNŞALLAH Bİ KURTULSAM VALLA AŞIRI YOK YÜZÜMDE BELKİ AMA Bİ BASIYO SURATIMI MAŞALLAH ÇİN ORDUSU GİBİ DAĞILIYO BU İLLET SİVİLCE SONUNU DÜŞÜNEREK KENDİMİ İKNA EDİYORUM BAKALIM HAYIRLISI SONUNDA ZAFER BİZLERİN DİMİ alkisalkisalkis
     
  18. 2 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Almirena
  19. shimmer

    shimmer Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Doktor Roaccutane verdi ama en fazla birkaç hafta kullanabildim. Bu ay düğünüm var ve yüzüm mahvlmaya başlamıştı. Ben de bıraktım. Yan etkileri ne kadar süre devam ediyor? Vücut ne kadar sürede bu ilacı atıyor?