roaccutane kullanıorm yardım :(

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve sedefakman tarafından 27 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    27 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sedefakman
  1. sedefakman

    sedefakman Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba..... ben bu ilacı kullanalı 2. ayın sonundayım....ilk başladığımda az sayıda sivilce varken ..şimdi iki yanam berbat oldu kendımı tanımıyacak derecedeyım... çok kötü moralım bozuldu ....2. ay bitmesine rağmen bi iyileşme yok tam tersine her gecen gün artıyor... gunde sabah 20 akşam 20 olmak üzere 40 mg kullanıorm ... 57 kiloyum .... dudam için krem yanaklarm için nemlendırıcı kullanıorm... nemlendırıcı kullanmadığm zaman beyaz kabuk bağlıyo beyaz beyaz soyuluo .. doğru bi yoldamıyım .. bu yaşadıklarım normalmı ...naapmam gerekıyo :KK43: cvp larınız için şimdiden teşşekkür ederm ...
     
  2. 27 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sedefakman
  3. c-bell

    c-bell Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bende aynı senin gibi olmuştum ama bekle sonuç harika olacak ama tabiki bu durumu doktoruna ilet ....2 aydan sonra geçmeye başlıyor. Normal bu durum benimle beraber kaç kişi kullandıysa hepsinde aynı durum oldu ama doktoruna bir danış.
     
  4. 27 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sedefakman
  5. humerus

    humerus Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    50
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Canım bendede aynısı olmuşu.Bekle ve gör sonuç mükemmel oluyo. Yanlız ben tedaviyi bitirdikten yaklaşık 1 sene sonra cildim tekrar bozuldu.Eskisi kadar değil ama yinede sivilce çıkıyo malesef.Acaba tekrar kullanmaya mı başlasam kafamçokkarıştı
     
  6. 28 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sedefakman
  7. isola

    isola Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ben de şu an 3. ayımdayım. Zayıf olduğumdan ve kolestrolüm yüksek olduğundan 30 mg kullanıyorum. Benimkiler öyle aşırı artmadı ama ilk 2 ayda derinin altındaki sivilceleri ortaya çıkartması normal. ıyileştirmek için önce ortaya çıkartması lazım zaten.Boynumdakiler geçti mesela benim. 3-4 tane iz kaldı yanaklarımda. Daha 2-3 ay daha kullanıcam ilacı.

    Soyulmalar, kurumalar da çok normal. Aynı senin gibi nemlendirici (bephanthol) kullanıyorum. Dudak için de doktor merhem vermişti ama ne nemlendirici rujlar ne o merhemler bir halta yaramıyor. Sana vazelin kullan diyorum sadece. Çok çok rahatlarsın =)
     
  8. 29 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sedefakman
  9. sedefakman

    sedefakman Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkür ederim hepinize cevaplar için :)
     
  10. 30 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sedefakman
  11. vivasheva

    vivasheva Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba 30 mg'ı gunde tek doz mu kullanıyorsunuz. Doktor bana tek doz olarak verdi. Henüz yeni başladım.
     
  12. 30 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sedefakman
  13. isola

    isola Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    30 mglık ilaç olmadığı için, bir kutu 20mg, bir kutu 10 mg lık iki kutu alıyorum eczaneden. Bir tane 20likten bir tane 10luktan ikisini beraber yutuyorum. Sabah akşam, aç tok farketmiyor ne zaman aklıma gelirse alıyorum.
     
  14. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sedefakman
  15. nuris

    nuris Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    roaccutane bittikten sonra izler için ne önerirsiniz
     
  16. 10 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sedefakman
  17. pasifkalpler

    pasifkalpler Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2009
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yüzüne kese yap izler için..hiçbişe yapmasanda zaten o izler ilaç bittikten altı ay sonra gidiyor hiç üüzlmeye gerek yok beni yolda durdurup soruyolardı insanlar yüzüne noldu diye o derece feciydi tek bir iz bile yok şimdi... iki sene önce bıraktım ilacı senede bir tane çıkıyor oda sivilce bile denmez donktor ne kadar diyosa o kadar kullancan brdaha çıkmas
     
  18. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sedefakman
  19. roxie

    roxie Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    cnm ben de roaccutane kullandım ama maalesef tekrar sivilcelendi yüzüm ama ben %1lik dilime giriyorum seni ümitsizliğe düşürmek istemem. ama 1 buçuk 2 seneye yakın çok rahat ettim benim cildim de pırıl pırıl olmuştu ama asıl faydasını ilacı bıraktıktan 1 ay sonra fln görmeye başlıyorsun bir anda kayboluveriyor ilk kullanmaya başladığın zamanlar da da sivilceler çok artıyor, bırakma tedavini..