Roaccutane kullanıpta 1 sene önce bırakanlar Çok Önemli......

Konusu 'Bir Bilene Sorun !' forumundadır ve pippi_langstrumpf tarafından 7 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    7 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  1. Mrb 1 sene ve 3 ay önce roaccutane kullanımını kestim. Cildim sıkılaştı ve pürüsüzleşti. Fakat cildim son aylarda (hafif) çökmeye başladı. ve ben bu çökmeyi roaccutane'a bağlıyorum. Çünkü bu ilacı alırken bolca a vitamini aldık ve kestikten hemen sonra etkisi gitmedi uzun süre gitti. Ama şimdi cildim roc. kullanımından önceki cildimden bile kötü. Sarkma yaptı. Yaşım 26. Benm durumumda olanlar var mı?
     
  2. 7 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  3. Bu ilacı kullananlar ilk yıl gerçekten güzel bir cilde sahip oluyorlar fakat sonra yani 1yılı geçtikten sonra ciltleri sarkıyor, gözaltları çöküyor..Bunu bi kaç bayandan daha duydum o yüzden dikkatli olunn..acaba bu sorunu yaşayan var mı başka?
     
  4. 8 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  5. zoia

    zoia Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.448
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    bende roaccutane kullandım 3 ay kadar
    ama cildim epey düzeldi sadece tahlilleri dikkatli yaptırmak gerek diye biliyorum
    çok geçmiş olsun
     
  6. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  7. TatLiGaci

    TatLiGaci Heidi ve kankileri Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    14.516
    Beğenildi:
    70
    Ödül Puanları:
    203
    roac.6-7 yıl önce kullandım....sarkma falan yok..Amma 4 yıl önce şubat ayında güneş lekeleri yerleşti..hala lekelerle uğraşıyorum..bende roaccutane bağlıyorum..
     
  8. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  9. Yani tam sarkma yaptı denemez ama yüzümdeki yağ gidince yüzüm söndü, yağla birlikte dolgunlukta gitti. dikkatli olun bence.. hatta hiç kullanmayın
     
  10. 6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  11. hulahop

    hulahop Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    a aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa şuanda delirdimmmmmmmmm:bbo:ben bi 7 sene önce kullandım roacutane 2 3 sene sora sivilcelerim tekrarlayınca tekrar kullandım.en son bırakmamdan bu yana yaklaşık 2 3 sene geçti.veeeeeeeeeeee asıl bomba şimdi başlıooooo 2 senedir yüzüm inanılmaz çöktü inanılmaz kırıştı daha 26 yaşındayımmm ne yapacağım şaşırmış haldeyimm. şuan anladım ki bütün bunlar bu ilaç yüzündenmişşşşşş:bbo: dediğiniz gibi kullanım bittikten sonraki ilk sene yüzüm çok güzeldi olanlar sonra oldu.. peki şimdi napıcaz bi fikri olan var mı?
     
  12. 15 Ekim 2009
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  13. benmki kırışmadı ama son 2 haftadır sivilceler tekrar pörtledi.. Yüzüm zaten çöktü bilmiyomki napsam? Sivilcelerin tekrar gelmesine çok üzüldüm. 2sene sivilcem hiç yoktu. Bende tamamen kurtuldum die çok sevinyodum ama yanılmışm :KK43:
     
  14. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  15. nesee2716

    nesee2716 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    168
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    Bende herangi bi çöküntü yada kırışma olmadı arkadaşlar hatta kilo aldım bile diyebilirim yaşım 26 sadece şuaralar sıkıntıdan olduğunu düşündüğüm sivilce olayı gözlemliyorum cildimde regl dönemime yakın oluyo oda ama eskiyi düşündükçe varsın birkaçtane çıksın diyorum o kadar düşünmek istemiyorum artık..bu arada tedavim biteli 1 yıldan fazla oluyor..ilerleyen zamanlarda nelerle karşılaşıcağımı bilemiyorum tabi belki daha yeni olduğu için böledir,ama hormon bozukluğundan kaynaklı olduğunu sölemişti doktorum hormonlarım düzene girdimi bilemiyorum şuan tekrar doktora gidip test yaptırmak istiyorum ama hangi doktora gitmem gerekir kızlar kadın doğum uzmanımı yapar bu tetkikleri??
     
  16. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  17. dirimci

    dirimci Ömrüü Sebebimm Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    498
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    mrb kızlar benimde yüzümde çökme filan olmadı ama tekrar sivilce çıkmaya başladı 1.5 sene oldu biteli ilaç daha yeni sayılır fakat şimdi tekrar aynı duruma geldim şimdi birde sivilce iyileştikten sonra çukurluk oluşuyo yanaklarımda bu durum sinir ediyo beni moralim bozuk durumda tekrar kullanmayı düşünüyorum fakat kısırlığa sebep oluyo diyorlar kararsız kaldım ben ilacı kullanırken pek bir yan etki görmedim yalnızca dudaklarım kurudu ilk başlarda birde cildim pulpul döküldü neyapsam karar veremedim çaresiz:KK43:
     
  18. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  19. Maskaraa

    Maskaraa Ece Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2008
    Mesajlar:
    377
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bende bu ilacı 8 sene önce kullandım.Daha ilk günlerde bile cildimi ısıl ısıl parlattı üstelik sivilcelerim olmasına karşın güzel bir cildim oldugunu düşünmeye başladım o derece.
    Şimdi yaklaşık 1 senedir sivilce soronum tekrar basgösterdi ama ne cildimde cökme ne kırışıklık ne de göz altı morlugu sorunum yok.yasım 25.
    Bence a vitamininden yoksun beslenenlerde olabilir bu gibi sorunlar.
    Bol bol yumurta yiyin özellikle beyazı yüz sıkılaşması için cok önemlidir.
    a vitamini olan sebzeleri sofranızdan eksik etmeyin.