roaccutane tedavisi ve lazer epilasyon

Konusu 'Lazer Epilasyon' forumundadır ve undomiel86 tarafından 4 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    4 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : undomiel86
  1. undomiel86

    undomiel86 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2009
    Mesajlar:
    134
    Beğenildi:
    176
    Ödül Puanları:
    123
    arkadaşlar roaccutane tedavisi görüyorum ve lazer epilasyon yaptırmak istiyorum acaba bir zararı olur mu?bilmiyorumkismile bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirlerse çok mutlu olurum:eek:
     
  2. 4 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : undomiel86
  3. mirage9_2

    mirage9_2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    809
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    bende kullandım o ilacı cildim soyuluyordu dr sormanız lazım ama sanırım yaptıramazsınız lazerde ciltte kızarıklık hatta yanıklara bile neden oluyor
     
  4. 4 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : undomiel86
  5. undomiel86

    undomiel86 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2009
    Mesajlar:
    134
    Beğenildi:
    176
    Ödül Puanları:
    123
    bende biraz önce sordum canım doktora ciltte leke yapabilir tedavi bitsin öyle yapalım dediCADIARZU