Roc kullanan var mı?

Konusu 'Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri' forumundadır ve eates tarafından 6 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    6 Eylül 2008
    Konu Sahibi : eates
  1. eates

    eates Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    529
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar,aranıza Roc kullananlar var mı?Bir kaç gün önce cilt bakım seti aldım,çok memnunum.:dance:
     
  2. 11 Eylül 2008
    Konu Sahibi : eates
  3. endeniz

    endeniz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben de kullandım, eksisini görmediğim gibi artısını da görmedim yalnız..Belki de cilt tipime uygun ürün seçemedim...
     
  4. 11 Eylül 2008
    Konu Sahibi : eates
  5. comet35

    comet35 Guest

    merabalar herkese. bnm annem kullandı onun setini maskesini gece gündüz kremini serumunu tonigini falan cok bi yarar göremedik yani durdurucu onlar bakım kremi gibi . sonra matis kullandı cok cok iyi bi ürün bitkisel zaten ama pahalı ürünleri . aldık onunda vitamin tonigini gece gündüz kremini serumunu maskesini . biraz daha iyi canlılık veriyo daha cizgiler acılmıs duruyo . ama o kadar paraya degmez yaf :S
     
Benzer Konular: kullanan
Forum Başlık Tarih
Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri Kuru yağ kullanan var mı? 18 Ekim 2014
Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri Pharmaceris ürünlerini kullanan varmıı ? 16 Ekim 2014
Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri selulit kremi onerisi istiyorum kullananlar yararini gorenler yardimci olabilir mi acill 15 Ekim 2014
Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri kızlar Arko nem güneş kremi kullananlar bi bakabilir mi? 13 Eylül 2014
Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri kaya tuzu sabunu kullanan var mıı?? 7 Eylül 2014