Röfle üstüne çikolata kahve!!

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve aaslikose tarafından 25 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : aaslikose
  1. aaslikose

    aaslikose Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Slm arkadaşlar, yaklaşık 4 yıldır röfle kullanıyorum ve dip yaptırmaktak sıkıldım şimdi çikolata kahve istiyorum.. Sormak istediğim röflemin üstüne kendim boyayabilir miyim çikolata kahve yoksa kuaföre mi gidiyim?? Bi bilgisi olan varsa cevaplarsa sevinirim..
     
  2. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : aaslikose
  3. denizbaris

    denizbaris Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.292
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Tabii ki boyayabilirsin ama şunu bil ki röflelerin kapanmayacak...
    Yani çikolata kahve nin üstüne 2-3 ton açık göge yaptırmışsın gibi olacak...
     
  4. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : aaslikose
  5. sene

    sene tatlı patitom... Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2008
    Mesajlar:
    800
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet gölgeli gibi duracak ama ben bu şekilde olan saçları çok beğeniyorum. sanki gölge gibi değilde güneşten yer yer açılmış doğal bir görüntü oluyor
     
  6. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : aaslikose
  7. kocasinatapiyo

    kocasinatapiyo Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.189
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tabiki boyarsın fakat arkdasalrın dedgı gıbı ılk sefer tam kapatmıyacak ıkıncı boyamada dahaıyı olur ucuncu boyamanda ıse tamamaen oturur rengı
     
  8. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : aaslikose
  9. aaslikose

    aaslikose Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ama ben hiç kendi saçımı boyamadım sizin önerebileceğin bi boya ve numarası vs var mı arkadaşlar?? Saçımı mahvetmem dimi..
     
  10. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : aaslikose
  11. kocasinatapiyo

    kocasinatapiyo Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.189
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    palettenın kapatılıcılık özelliği baya iyi sen çilolata kahve istıyorsan no su 3.65 fakat baya koyu olur benden demesi birde bronz kahesi war palettenın bnm eskı sac rengım baya harıka bana göre kızıl gıbı ısıltı werıo aralardan oda 6.68 rengide aynen bu şekılde [​IMG]
     
  12. 30 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : aaslikose
  13. aaslikose

    aaslikose Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım o zaman 6.68 mi kullansam ya valla kararsız kaldım.. Ten rengim fotodaki gibi işte bide bornzlaştım biraz.. 1-2 haftaya boyuycam çünkü bu ara hep denize giriyorum boyadıktan sonra zarar görsün istemiyorum...
     
  14. 28 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : aaslikose
  15. berna_

    berna_ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım ben bugün aldım alix 2kutu çikolata kahve röflenin üstüne boyadım saçım biraz uzun ondan 2kutu. her tarafını kapattı renk ve koyu bi renk. açılır muhakkak.kızıllık var çok hafif haberin olsun çikolata kahvesi öyle çünkü hafif kızıll ışıltı veriyo. valla ben çok memnun oldum röfleden kurtuldum ohh bee
     
  16. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : aaslikose
  17. cilek.yagmuru

    cilek.yagmuru Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    509
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben de haftaya boyatmayı düşünüyorum çikolata kahveye.
    saçım röfleli ama umarım kapanır.zemuszemus
    senden önce boyarsam yazarım sonucu.:eek:
     
  18. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : aaslikose
  19. justis

    justis Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
Benzer Konular: Röfle üstüne
Forum Başlık Tarih
Saç Rengi ve Saç Boyama Roflenin ustune karamel mi? bal kopugu mu? yada her neyse? 26 Eylül 2012
Saç Rengi ve Saç Boyama Karamel saç rengi üstüne röfle uygun olur mu? 22 Mayıs 2011
Saç Rengi ve Saç Boyama eski dogal sacimi geri istiyorum, rofle ustune boya tutar mi? 6 Ocak 2011
Saç Rengi ve Saç Boyama Kızzlar röfle saçın üstüne boya yapan kimse yokmu hiç??? 17 Aralık 2010
Saç Rengi ve Saç Boyama röflenin üstüne boya olurmu? 21 Kasım 2010