röfle

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve Zeliha tarafından 25 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    25 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Zeliha
  1. Zeliha

    Zeliha Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.361
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    1ay önce röfle yaptırdım. renginden herşeyinden çok memnunum ama daha önce aynı kuförde röfle yaptıran bir arkadaşımla konuştum bugün mahvetti saçlarımı yaktı benim dedi. bende bir sorun yok dedim bende. saçların açılmıyor keçe gibi olmadı mı dedi. evet oldu dedim tamam işte yanımış dedi. bu kuaför benim güvendiğim bir kuaför etrafımdakilere sorduğumda da onlarda olur öyle bir süre dedi karışıklık keçeleşme. bu normalmi daha önce yaptıranlar bilir yoksa bunlar benim saçlarımı mı yaktı?
     
  2. 25 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Zeliha
  3. hayatdenizolmasa

    hayatdenizolmasa ne mutlu TÜRKÜM diyene...... Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    2.030
    Beğenildi:
    1.176
    Ödül Puanları:
    188
    bende bi kere gölge yaptırmaya gitmiştim kuaföre ne istediğimi söyledim çalışanı geldi boyamaya başladı sonra bi açtılar benim saçlarım gölge değil röfle olmuş ama hiç keçeleşme falan olmadı krem bile kullanmıyodum boyanın üstüne yaptırırsan oluyo diyolar ben kendi saçıma yaptırmıştımeyvahedigeldismile
     
  4. 1 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Zeliha
  5. Sibel80

    Sibel80 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.156
    Beğenildi:
    149
    Ödül Puanları:
    163
    benimkide öyleydi ilk yıkamada aman llahım açmak ne mümkün.sonra farkettim ki saçlar ıslakken lastik gibi uzuyor.çok anlamam yandımı bilmiyorum ama çok yıprandı pörçük pörçük kötü görünüyor.sürekli kestiriyorum.ama ilk günlerdeki hali zamanla geçer.
     
  6. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Zeliha
  7. mezzo88

    mezzo88 C & G my all... Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.578
    Beğenildi:
    140
    Ödül Puanları:
    163
    bnm de saçlarm fındık kabuğu karamel gbi o tonlarda.. aralara bal köpüğü röfle istiyorm nasl durur acaba kfam karışık biraz
     
  8. 14 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Zeliha
  9. Lilis

    Lilis Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2010
    Mesajlar:
    35
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar, röflede kullanılan malzeme çok önemlidir.Malzemenin yanısıra kuaförünüzün deneyimi, ürün hakkındaki yetkinliğide burada buyuk rol oynar.Çok çeşitli saç açıcılar var.
    Ucuzu pahalısı var...
    Yani 50 liraya da röfle yapan yer var. 500 tl'ye de...Bu da malzeme farklılıgından kaynaklanıyor...
    Ben yıllardır röfle yaptırıyorum.En son 1,5 sene ara verdim, yeniden yaptırdım.
    Gecen hafta 2. röflemi yaptırdım. Sacımda hiç bir yıpranma yok.Kopma yok, tararken dökülme yok.
    Saçımı Loreal'in Platinum (pembe) serisi ile yaptı kuaförüm. Gayet net, platin sarısı oldu.Ustelikte ucuk bir fiyat değil, 200 tl ödedim.Hakkını verdi ama ellerine saglık.4-5 ay kullanıcam.aya bölünce 40 tl 'ye geliyor aslında.
    Arkadaslar , herkes röfle yaparım der ama herkes röfle yapamaz aslında.Platin diye gidip, çiğ sarıda çıkabilirsiniz.