ruya yorumluyorum

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve nesrin77 tarafından 4 Mart 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    4 Mart 2009
    Konu Sahibi : nesrin77
  1. nesrin77

    nesrin77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    631
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaslar ruya yorumlamaya calisiyorum , ruya dinlemek yorumlamaya calismak cok keyifli geliyor bana, ruyalariniz varsa yorumlamaya calisirim, paylasirsaniz sevinirim

    Ne kadar yanlış anlatıldı rüyalar şimdiye kadar, onlarca kitap basıldı rüya tabirleri başlığı altında, her sembolün tek bir anlamı varmış gibi, yılan düşman demek, köpek dost demek, kedi sinsilik demek, yeryüzünde yaşayan milyonlarca insanın rüyalarının anlamı da aynı demek... Ne kadar basite alındı rüyalar, hayatımızda ki tıkanıklıkları keşfetmemize yarayan güzelim rüyalar, tanrının mesajları rüyalar...Evet tanrının mesajları rüyalar, çoğumuza olmuştur bazı rüyaları tekrar tekrar görürüz, o mesajı almamız için tanrı tarafından sürekliuyarılırız, mesajı alalım ve alalım ki neyi yapmıyoruz ya da neyi yaparsak hayatımızda değişikliklere, gelişime yer açmış oluyoruz. Gözümüzü açmak için, farkındalığımızı arttırmak için tekrarlandı rüyalar. Rüya görmek, rüyayı hatırlamak ve rüyayı yorumlamak ama en önemlisi yorumlanan rüyayı hayata geçirmek. Yorumlanmış ve hayata geçirilmemiş bir rüyanın hiçbir anlamı yoktur, anlamlarını hayata geçirdikce ruhsal olarak iyileşme yaşarız, hayatımızdaki tıkanıklıkları açarız. Her insan bir amaç için gelir dünyaya, eğer yaptığımız işte mutsuzsak ya da ne yapacağımızı bilmiyorsak niyet edebiliiriz rüyalar aracılığıyla "Hayat amacım için ne yapmam lazım? " sormalıyız rüyaların geldiği kaynağa yani tanrıya... İnanın cevap alıyoruz herkes alıyor ama sadece doğru yorumlayamıyoruz ya da inanmamayı seçiyoruz.Aslında yaşamımızda ki, gün içindeki tüm olumsuz yanlarımızı söylüyorlar bize, sadece gündüz kullandığımız dilden farklı bir dille... Ölüm görürdüm anlardım yeni başlangıçları, mutfak görürdüm geceler gecelerce mutfak anladım ki yaratıcılık sıkışmış biryerlerde bardak dolmuş ve hayat bana birşeyler yap diyor ve buluyorum hayat amacımı ve yorumluyorum rüyaları, yetmiyor yine yetmiyor herkese yardım etmek istiyorum ve herkese kucak açıyorum ve söz veriyorum mesajın kaynağına "Benden yardım isteyenin yanındayım". Bisiklet görüyorum anlıyorum hayatı
     
  2. 4 Mart 2009
    Konu Sahibi : nesrin77
  3. nesrin77

    nesrin77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    631
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bisiklet görüyorum anlıyorum hayatı keyifle yaşadığımı ve yolumun doöru olduğunu. Yorumluyorum rüyaları SEVGILER
     
  4. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : nesrin77
  5. _biber_

    _biber_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    meraba
    ben sevdiğim kişiyi sevgilisiyle gördüm onlar daha önceden çıkıyolardı ama şimdi ayrıldılar sürekli onu düşünüyorm ama henüz ona onu sevdiğimi söylemedim söylemeyi de düşünmüyorum rüyam biz dersanedeydik ben dersaneye giriyodum bana ikiside gelip senle bişiy konuşmak istiyorus bi gelir misin dediler sevgilisi bana dedi ki sevgilmden uzak dur dedi çok üzüldüm ogün ya sabah müthiş bi moral bozukluğuyla uyandım sonra bütün günüm kötü geçti öğlen telefonum çalındı falan ne anlama geliyo bu söyler misiniz şimdiden teşekkür ederim =))))
     
  6. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : nesrin77
  7. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    benim bir kizim var ve bir iki gün önce rüyamda birde oglumun oldugunu gördüm annemle araba yolculugu yapiyoruz ve kizimla oglum arkada baglilar biri araba koltugu digeri maksikozide birden bi araba carpiyo ve hem kizimi hem oglumu kaybediyorum(allahim korusun)
    yorumlarini bekliyorum canim
     
  8. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : nesrin77
  9. ***eylxuxl***

    ***eylxuxl*** duygulu:) Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    373
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    selam arkadaşım

    rüyamda evimize hırsız girmiş daha sonra yakalıyoz falan fazla uzatmıyım bana iki tane anahtar uzatıyo ben ikisini de almak istiyom bi tanesini veriyo.daha sonra anneme anahtarı gösteriyorum ve diğerini vermediğini söylüyorum.annem de bana boşver zaten o istanbuldaki evin anahtarıydı sana verdiği izmirin anahtarı diyo

    (bu arada nişanlıyım ve nerde oturacağımız kesin değil istanbul veya izmirde oturma ihtimalimiz var kafam iyice karıştı şimdiden teşekkürler)

    rüya tabirlerine baktım anahtar hapse gireceğinize işarettir diyo delikafaduldenkafamçokkarıştı
     
  10. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : nesrin77
  11. edanurnurdan

    edanurnurdan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Mrb arkadasım ben gecen gunlerde bır ruya gormustum ve cok da etkılenmıstım..Yorumlarsan sevinirim simdiden cok sağol...
    Peygamber efendımızın mezarının yanındaymısım,bı ev gıbı bır yer fakat abdestım yokmus ve onun ıcın ıcerıye gıremıyorum sadece kapıdan bakıyorum peygamberımız(s.a.v.)ın mezarını gruyorum yanındada baska mmezarlar var sahabelerının mezarları oldugunu dusunuyorum tam karsısındada bır suru bebk pusetlerı var pembelı mavılı bunlarda ölü bebekler olmalı dıye gecırıyorum aklımdan bır tane kız bebek yattıgı yerden dogrıuluyo..ellerını uzatıyo bana kucagıma gelmek ıstıyo, cırpınıyo bana gelmek ıcın ama ben sadece elerını sevıyorum guluyorum konusuyorum onlan ama kucagıma almıyorum cok ıstedıgı ıcın uzuluyorum ama korkuyorum ölü dıye...
     
  12. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : nesrin77
  13. ilayda cem

    ilayda cem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.701
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    ben kendimde rüya yorumlarım ama,kendi rüyamı yorumlamak konusunda biraz zorlanıyorum galiba,

    iki rüyam olacak yorumunu duymak istediğim,

    1. cisi ,eşimle yüzüyoruz bu benim çok hoşuma gidiyor (normalde yüzme bilmem)su çok tuzluymuş hep bizi kaldırıyor,okadar zevk alıyorumki uyandığımda hala mutluydum.

    2.cisi bulunduğum yerdeki bir mağazada indirim var,çok çok ucuz herşey,ben hiç bir şey almadım,en son ayakkabı ve terlik reyonunu inceledim ama birşey beğenmedim.

    şimdiden teşekkürler.
     
  14. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : nesrin77
  15. nesrin77

    nesrin77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    631
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sevdiginle ilgili daha ogrenmen gereken seyler var, ruyanda sana henuz konusmaman gerektigi ve zamana birakman gerektigi soyleniyor...
     
  16. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : nesrin77
  17. nesrin77

    nesrin77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    631
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    korkacak hicbir sey yok, hayatinda yeni baslangiclarin arifesindesin, hayati biraz annenle yasiyor olabilirsin bu illa ki yanyana olmak anlamina gelmiyor, altduzeyde annene bagimlilik sozkonusu, bunlari asman gerekiyor, fakat yeni baslangic hatta baslangiclar sozkonusu, sevgiler
     
  18. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : nesrin77
  19. nesrin77

    nesrin77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    631
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merak etme hapise girmeyeceksin :-) fakat hayatindan birseylerin yitip gitmesinden korkuyorsun, kendin zaten ruya yorurmunun farkindasin izmir mi istanbul mu diye kararsiz oldugunu yazmissin. kararlarina guven ve bu birseyleri kaybetme korkusundan kurtul, eger bunu basarirsan verecegin karar inan en dogrusu olacak, sevgiler
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.