rüyamda çocuğum yoktu :(

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve *papatya* tarafından 21 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    21 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  1. *papatya*

    *papatya* yine yeni yeniden :) Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar biz bu ay çocuk yapmaya karar verdik.düşünüyorum gece yatarken falan acaba olurmu diye.bazı annelerde rüyasında görmüş sonra hamile olduğunu öğrenmişya bende öyla olsam diye düşünüp uyudum.rüyamda herkesin çocuğu vardı bir benim yoktu.arkadaşlarm akrabalarım bi odada herkes çocuğuyla ilgileniyo sadece benim çocuğum yoktu.acaba anlamı nedir benim çocuğum olmayacakmı boşunamı hayal kuruyorum...:çok üzgünüm:
     
  2. 21 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  3. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    cocuk yapmayı dusunuyorsan böyle rüyalara kehanetlere takılıp moralinin bozulmasına izin verme. kaydirigubbakcemile
    ben kaç defa rüyamda öldüğümü gördüm ama bak hala katır gibiyim -tatlicadiarzu-
    hem rüyalar tersine çıkarmış bilmiyo musun? hihoyyyt sositososito
     
  4. 21 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  5. ozlemyb

    ozlemyb Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.093
    Beğenildi:
    56
    Ödül Puanları:
    108
    demekkı senın yavrun cok ayrıcalıklı olacak canım cevrendekı cocukların veya kısılerın cocuklarından buyuk bı ustunluge sahıp olacak soyle anlatayım dıgerlerı belkı doktor olacak ama senın oglun dıyesım geldı prof.doktor olacak bu da senın onurlandır oyle degılmı o toplumda tek senın yavrunun o unvana sahıp olması senı tek kılar oyle degılmı
    herseyden once hayır olsun :)
     
  6. 21 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  7. Hera

    Hera Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5.981
    Beğenildi:
    78
    Ödül Puanları:
    153
    kabus görmen çok normal arkadaşım takılma böyle şeylere Allah hayırlısıyla kucağını doldursun ve iyi düşün iyi olsun