rüyamı yorumlayabilecek var mı?

Konusu 'Rüya Yorumları' forumundadır ve turlik tarafından 29 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    29 Ekim 2010
    Konu Sahibi : turlik
  1. turlik

    turlik hayat boş gez eğlen coşşşş Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.792
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146

    arkadaşlar şimdi ben bi süredir hamilelik belirtileri yaşıyorum ve dolayısıyla bu fikirle yaşıyorum hatta rüyalarda bileboshayallersmilebir gece de görülmüş iki rüya...ilki idrar testi yapıyorum ve çift çizgi çıkıyo ve 2.çizgi öyle belirgin ki pırıl pırıl kıpkırmızı çok seviniyorum tabi ve hemen koşa koşa gidip eşime veriyorum müjdeyi:teytey:ikinci rüyamda da yolda yürürken bi sürü altın görüyorum bilezik,çeyrek altın,yonca vs.sonra onları tek tek topluyorum ve işin enteresan kısmı yanıda bi sürü insan var ama hiçbiri altınlara dokunmuyo bile ama ben adım adım hem yürüyorum hem de altınları topluyorum...boshayallersmilerüyamı yorumlayabilecek arkadaşlardan yardım bekliyorum...
     
  2. 29 Ekim 2010
    Konu Sahibi : turlik
  3. turlik

    turlik hayat boş gez eğlen coşşşş Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.792
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    ya kızlar yok mu bu tür rüyalar gören?hamileyken yada hamile kalmadan önce?belki ben çok sabırsızım o yüzden bilinçaltıma yerleşiyo bütün bunlar ama yine birileinin fikirlerini de almak iyi olur diye düşünüyorumboshayallersmile
     
  4. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : turlik
  5. cevizlikek

    cevizlikek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    355
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    güzel bir rüya gibi duruyor inş.hayırlara vesile olur..benim eşim de geçen gece bir oğlumuz oldugunu onu sevdiğimizi görmüş hayırlısı bakalım..neyse kpss den de kurtulduk şimdilik artık bebeğe yoğunlaşırız:))