Sa dzletiriciler

Konusu 'Saç Şekillendiriciler (Maşa, fön ...)' forumundadır ve beatiful_girl tarafından 8 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    8 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : beatiful_girl
  1. beatiful_girl

    beatiful_girl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar yha kuaföre sordum saç düzleştiriciler saçları kırıyo dediler bu ne kdr doru ?? kullanmak istiyorm ama korkuyorm siz kullandıgınzda böle bi sorunla karsılastınızmı lütfen yardm
     
  2. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : beatiful_girl
  3. ebral.

    ebral. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet hem kırıyo hem de yakıyo..ben de aldım ama şimdi kullanmıyorum azaldı saçlarım iyice düzleştirmekten:KK43:
     
  4. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : beatiful_girl
  5. 859

    859 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    233
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    0 kuLLandıqın marka we m0deLe bakar arkadaşım..şu an kuLLandıqım düzLeştiriciden çö0k memnunum fiyatı da c0k uyqundu..ama b öncekinin markası aynı 0Lmasına raqmen c0k yıpratıy0rdu sacımı..
     
  6. 10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : beatiful_girl
  7. EU3

    EU3 Guest

    CNM SEN HANGı MARKAYI KULLANIOSUN PEKısositososito
     
  8. 10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : beatiful_girl
  9. ilkim03

    ilkim03 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2008
    Mesajlar:
    690
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    aynı ben naniknanik
    mümkün oldugunca az kullanmaya çalışıyorum Çok üzgünüm çoook
     
  10. 10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : beatiful_girl
  11. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    saçlarımı akıttım sonra birçok kes farklı tonlarda boyadım en sonunda gölge yaptım ,maffolmuştuuu ,ya kısacık kescektim yada saç düzleştiricisi kullancaktım..onun için her banyodan sonra saçdüzleştiricisi ile yapıyorum saçımıı yıprattıgı bi kesin.ama güzel duruyorrr.... vallaa yoluk yoluk gezmektense bakımlı durması daha önemli saçlarımın:)
     
  12. 10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : beatiful_girl
  13. MyLO

    MyLO Hep Mokoko Hep Mokoko Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    Gerçi kullanılan makine de önemli ama saçın uçlarına doğru ısıtıcıyı fazla tutmazsan ve hiç bir şey olmuyor. Uçlarında çok fazla bekletirsen çatal çatal ediyor saçları.
     
  14. 10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : beatiful_girl
  15. dopiez

    dopiez yaptım, olacak :D Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ne olursa olsun yakıyor uçlarında fazla tutmasanda saçları seyrekleştirio koparıo..
    sık kullanmamk gerek..
     
  16. 10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : beatiful_girl
  17. gecenin_hxuxznxux

    gecenin_hxuxznxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2008
    Mesajlar:
    169
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kırıyor ve yıpranıyo zamanla sık sık yapmaman gerek ve bakım uygulamalısın.
     
  18. 11 Haziran 2009
    Konu Sahibi : beatiful_girl
  19. pln=)

    pln=) Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    222
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet bi süre sonra yıpranıyor ama insan düzleştirmedende duramıyo evde öle bişiler oluduğu sürece