Sabahları gözlerin daha canlı görünmesi için Vazelin

Konusu 'Makyaj Ürünleri İçin Öneriler' forumundadır ve melisanur tarafından 26 Temmuz 2007 başlatılmıştır.

    26 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : melisanur
  1. melisanur

    melisanur Guest

    Kıslar size bi önerim var
    Sabah kalktığınızda gözlerinizin canlı görünmesini istiyorsanız göz alttlarınıza vazelin sürün ve hafif göz kalemi çekin çok güzel görünüyo gözler

    Benim gözler mavi olduğu için pırıl pırıl parlıyo bu işlemi yapınca ayna gibi oluyo şasen şakkıdı :icecream:
     
  2. 26 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : melisanur
  3. EU1

    EU1 Guest

    cnm bnmde gözlerim renkli de ne kadar sürüo parlaklık dayanıomu bari epey:) denicem ama saol
     
  4. 26 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : melisanur
  5. kalemkitap2

    kalemkitap2 Kapsama Alanı Dışında ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2006
    Mesajlar:
    2.004
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    ıykk yapış yapış olur......
     
  6. 26 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : melisanur
  7. istavrit

    istavrit Guest

    Canım güzel gözükebilir ama bildiğim kadarıyla göz altı derisi çok hassastır, yüz derisinden daha incedir. Bu yüzden vazelin göz altında yağlanmadan kaynaklanan beyaz beyaz pütürlere yol açabilir. Dikkat etmek lazım..
     
  8. 27 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : melisanur
  9. yessillim

    yessillim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2007
    Mesajlar:
    714
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    yaptığın zaman güzel görünebilir ama vazelinin göz altı için sağlıklı olup olmadığını öğrenmek lazım. sonra kaş yapalım derken göz cıkarmayalım demi
     
  10. 27 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : melisanur
  11. melisanur

    melisanur Guest

    Canım gözlere parlaklık veriyor ve göz altlarını dinç gösteriyo sabah kalktığımızda genelde gözler çökmüş olurya tam tersi oluyorŞeniz
     
  12. 27 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : melisanur
  13. melisanur

    melisanur Guest

    :)) bana pek öyle gelmiyo assicim beyaz vazelin gül suyu gibi oluyor
     
  14. 27 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : melisanur
  15. melisanur

    melisanur Guest


    Canım ben genelde yapıyorum öyle b problemle karşılaşmadım öneriydi sadeceyerimseniben
     
  16. 27 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : melisanur
  17. melisanur

    melisanur Guest

    Canım ben denedim öyle yazdım daha önce denemeden bi topic açmıştım bi tohum hakkında:)) ordan tecrübeliyim herhangi sorunla karşılaşmadımjeyyar
     
  18. 27 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : melisanur
  19. kalemkitap2

    kalemkitap2 Kapsama Alanı Dışında ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2006
    Mesajlar:
    2.004
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    beyazını hiç bilmiyorduma.s.
    pembesi çok yapış yapış sürmüyorum bile...