Saç Analizi

Konusu 'Sağlıklı Saç ve Saç Derisi' forumundadır ve PastelBoya tarafından 26 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  1. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    slm kızlar
    uzun bi aradn beri ilk defa giriyorum derslerim yoğun olduğu için bugün olan bişeyden bahsedeceğim..
    saçlarımın seyrek olması artık bende sinir düzeymn son safhasına kadar ulaştı..bi kuaför var ilker yavrutürk die istanbul asya yakasında önce ona danıştım saçlarını sıcak makasla keselim uçlarını kapatıo gürleşmesini sağlıyo dedi garanti verebilirim diede ekledi...neyse eczaneye danışıcam dedim aklımda hep bioxcin almak vardı,gittm sorunumu söledim fiyat öğrendim birde gittiğim eczanede saç analizi yapıyolar (heryerde yapılmıyo)ücretsizdi yaptırdım leptop'a bağlı bi alet var ucu top gibi saç derisine değdirdiği an pcden saç derini saç köklerini görüyosun bi baktıkk analizi yapan bayan bile şaşırdı saçlarım aşırı yağlı kökleri yarım cm geçik yağ varr..yemin ederim midem bulandı ordaki bayan saçlarımın bu yüzden döküldüğünü seyrekleştiğini söyledi..eklemek istiyorum anemi de var bende, daha ilaç kullanmıyorum ama saçlarımn dökülmesinin en büyük sebebiymiş..bi şampuan aldım temizleyici die kullandım çok hoş bişey 2-3 günde bir bununla saçımı yıkıcam2-3 hafta sonrada eczaneye tekrar analize gidicem...
    diyeceğim o ki,saçlarınızn seyrek olması aşırı yağdan olabilir kesinlikle market şampuanları kullanmayın ve bir süre saçınızı yıpratmayın ve mutlaka saç analizi yaptırın....sırnaşık şey
     
  2. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  3. izmirliii

    izmirliii Guest

    teşekkürler canım kesinlikle doğru söylüyosun.peki sana hangi şampuanı önerdiler?bende de aynı sorun var da :KK43:
     
  4. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  5. MaVili_06

    MaVili_06 ♥♥MERT♥♥ Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.694
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    istersen dunyanın en kuru saçlarına sahip olanın analızını yapsınlar o makınemıdır nedır hep iğrenç gösterıyor yağlııı iğrençç...miğdesi bulanıyor insanın...bakma sen onlara hepsi şampuan satma tuzağı..bakıyosun görüntüye iğrençç benım saçlarım dıyorsun ve tabi o görüntüden kurtulmak için tavsiye ettiği şampuana yöneliyorsun..
     
  6. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  7. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ya o kadarını bilemem ama saç benm saçımdı saçımda nereye gitse onu gösteriyo hem ben zaten saçımn çok yağlı olduğunu biliyorum bü yüzden hergün yıkıyorum kullandığım hiçbişi de etki etmiyorr saç analizi yapmadan önce şampuanı alıcaktım kadın bi anda analiz edlim dedi hem market şampunalrını kullanpta sonuç alamamaktansa bunu kullanmayı tercih ederim adı herbal glo benmki yağlı ve ince telli saçlar içinn besleyicisi var onuda alıcam daha iyi etki eder.. ağız yoluyla alınan tabletleride var ama önerilmedi tabii,hem kuru saçlara sahip olan bi insan zaten görüntünn kendisine ait olup olmadığınıda çok iyi bi şeklde anlar kafasında olan kuru naylon gibi saçları madem o kadar yağ var neden o saçlar naylon bende anemi olduğu için 6 ay yada 1 sene farklı ilaçlarda kullanmam lazmm sorunum büyükk:bbo:
     
  8. 26 Ocak 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  9. bilge:)

    bilge:) Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    49
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bendede anemi var aynı şaekilde saçlarım çok cansız ve seyrek ve yağlı çok kötü bi durum gerçekten.eczaneye gittiğimde analiz yapıldı.sonra ducray diye şampuan ve serum verdi eczacı kadın.3 ay kullandım ama bi işe yaramadı umarım seninki işe yarar canım.
     
  10. 27 Ocak 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  11. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    saç dökülmesiinn ve seyrekleşmesinn en önemli sebebi anemi,düzensiz beslenme ve stress bunların hepsi bende var.en önemliside anemi, kansızlık için 6 ay yada 1 sene ilaç kullanman lazm sonra tekrar kan sayımı yaptırıp seviyesine bakman lazm,ben henüz ilaç kullanmaya başlamadm ama haftaya muayeneye gidicem saç içinde herbal glo alabilirsin temizleyici yani şampuan ve saçlarını hergün yıkama... bu şampuanı düzenli kullandığında zaten hergün yıkamana gerek kalmıcak eğer bunnlada saç problemn çözülmesse bi dermatoloğa görünmeni tavsiye ederim......:1closedeyes:
     
  12. 23 Nisan 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  13. gulbaharr

    gulbaharr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba hanımlar ben saç analizi yaptırmadım henüz ama yaptırcam cilt analizi yaptırdım gercekten çok kötü bi görüntü çıkıyo orataya 81 tl lik ürün verdiler ben alamadım analizi yapanlar kendi ürünlerini satıyorlar ne olursa olsun sonuç sade kendi ürünlerini öneriyorlar ..eşim PROZİNC diye bi şampuan kullanıyor çok memnun dökülmeyi kepeği önledi benim saçım çok yağlı ve cansız dökülüyor PROZİNC yağlı saçlar için olanı var onu alcam eşimin kullandığı kuru saçlar için ilgilenenlere öneririm fiyat 300ml 20tl 150ml 12tlşutarafagitti
     
  14. 23 Nisan 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  15. nursall

    nursall Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    928
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benimde saçlarım dökülüyordu bende analiz yaptırdım. kansızlıktan olabileceğini düşünüyordum ama alakası yokmuş. kendi gözlerimle gördüm saç köklerim hep tıkalıydı. sebebini anlayamadım ama her saç kökü dolu doluydu. kadın şimdi herşey anlaşıldı senin saçların nefes alamıyor ve o yüzden dökülüyor dedi, muhtemelen iyi durulayamıyorsun dedi, gerçi çok dikkat ederdim ama.... sonra 2 tane şampuan 1 tane saç spreyi 1 tanede saç kremi önerdi. biraz tuzlu oldu ama aldım ve inanılmaz memnun kaldım. Allaha şükür artık dökülmüyor saçlarım. kesinlikle herşeyden önce bir saç analizi yaptırın. boş yere maddi manevi yıpranmayın. çünkü saç sorunlarının farklı farklı sebepleri var
     
    Son düzenleme: 23 Nisan 2010
  16. 24 Nisan 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  17. mavikus

    mavikus Kınalı Kuzuu :) Pro Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.373
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    73
    Mrb kızlar, ben de kuru sandığım saç derimin saç analizi sonrasında iğrenç yağlı olduunu gördüm. Hemen sonrasında yağlı saçlar için bir şampuan önerildi, almadım çünkü inanamadım bir gün önce yıkanmış saçlarımın o derece yağlı olabildiğine. Ben hala bendeki bioblas şampuanı kullanıyorum, görünüşte hiç de öyle kadının gösterdiği gibi pis yağlı bir tarafı yok açıkçası.. Bir de bu eczane kampüste, arkadaşlardan da duyuyorum; saçı iğrenç gösteren o görüntüyü gösterp aynı şampuanı öneriyorlarmış...Üstünde yeşil damlalar olan yabancı markasını hatırlayamadığım bir şampıandı..
     
  18. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  19. kokos89

    kokos89 seni bana yazmıslar Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.278
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    ben o alete gırmıstım super bişi saclarımın seyrek oldugunu ılk orda gordum