Saç çıkaran ürünler hakkında bi yazı ....ilgilenenlere..

Konusu 'Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri' forumundadır ve leylek82 tarafından 24 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : leylek82
  1. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
  2. 24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : leylek82
  3. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    [ı]kızlarda burda yazdıĞımız bÜtÜn yÖntemler var
    buna bı cılt doktorunun yorumları yazıyo
    bence erınmeyıp bı gÖz atın
    mesela yÜzÜmdekı ayva tÜylerımın artmasına kullandıĞım haplar neden olmuŞ da ben bılmıyomuŞum
    [/ı]
     
  4. 24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : leylek82
  5. ela.

    ela. Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.165
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    biotin mi kullanmıştın canım bu yazıyı daha öncede okumuştum bende medobiotin kullanıyorum ama 2.5 mg bende bişey olmadı henüz 15 gündür içiyorum birde pantagor vermişti doktor 1 .ayım dolcak iyi şimdilik bir sıkıntı yok gibi bakalım.
     
  6. 24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : leylek82
  7. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    valla elacım ben 2 yıldır bu ilaçlarla haşır neşirim
    dönüşümlü olarak pantogar da kullandım priorinde
    zamanında çokça çinkoda kullandım
    solgarın biotinini de
    e bi yerden fışkırcak bu kıllar dimi
    maalesef benim gittiğim cildiyeci rahatsızlığım düzelmedikten sonra çok iyi sonuçlar alamıycağımı söyledi
    bak bu yazıda dikkatimi çeken adam medabiotinle çinko alsak da priorin gibi hapların aynı işi göreceğini yazmış
    reklam amaçlı çok para alıyorlar diyor
    benim bi konum vardı sarımsaklı ve bıldırcın yumurtalı
    biliyorumki bi kaç ay yapsam saçlarım fışkırcak ama artık yoruldum ben o kokudan
    evli olunca olmuyo
    oht poptit3 mü alsam yoksa medabiotinle çinkomu bilemiyorum
    bak burda hgf sprey ürününü de övmüş doktor
     
  8. 24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : leylek82
  9. Takirika

    Takirika Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    285
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    şimdi okudum sayfaları canım... epey enterasan şeyler var... çok teşekkürler paylaştığın için..:KK66:
     
  10. 24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : leylek82
  11. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    bu arada yazıyı açtıktan sonra saç çıkaran ürünlere genel bakış adlı başlık çıkıyo ya
    ona tıklarsanız yazı daha da uzuyo ve medabiotin gibi vitaminler dahil, bitkisel yağlar bile çıkıyo
     
    Son düzenleme: 25 Aralık 2009
  12. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : leylek82
  13. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    rica ederim canımopuyorumnanaktan
     
  14. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : leylek82
  15. ela.

    ela. Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.165
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    sen ne dşünüyosun tatlım ,benim bildiğim tek şey şu saç dökülmesine sebep veren hastalık ortadan kalkınca dökülme zaten kesilecektir ama bu tür ilaçların kıllanma yaptığını çok duydum ama gerçekten saçımın önündeki tüyler saç oldu 15 günde zararı var belk başka taraflara ama yararını da görüyorum.
     
  16. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : leylek82
  17. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    tabiki kel kalmaktan iyidir sonuçta
    profilinde gördüğüm kadarıyla bekarsın
    rahatsızlığın falan geçince düzelir sen merak etme
    dönemsel bi durum
    benimki bu ara yoğun stres
    oğlumun annemin hastalıkları
    benim kendi hastalığım falan birleşince bişey fayda atmedi işte
    ama bu ara yağlara başladım tekrar
    sedece ağızdan hap alma konusunda kararsızım
    priorini sevmedim
    pantogar daha iyiydi
    ama bi de bi konu açtım hatta oht peptit3 diye bi ürün var duymuşsundur belki onun arasında kaldım açıkçası
    http://www.kadinlarkulubu.com/anti-...-kapsul-kullanan-var-bi-goz-atin-lutfen.htmla
    ama oht peptit 3 çok pahalı ya:çok üzgünüm:
     
    Son düzenleme: 25 Aralık 2009
  18. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : leylek82
  19. seda06

    seda06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.006
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    link açılmıyo...