Saç kirlenmesi

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve liiii tarafından 30 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : liiii
  1. liiii

    liiii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Gün içinde ızartma yemek tavuk patetes patlıcan salata biber ben bunları cok tüketiyorum saclarım en fazla 4 günde kirlanmeye yaglanmaya dönüyo ben ise 5 günde falan yaglanmaya başlasın istıyorum yaglanmadan sacımı yıkıyım diyorum .
     
  2. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : liiii
  3. eylultamer

    eylultamer Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    916
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    108
    valla 4 günde başlıyosa bence çok iyi ben saçlarımı 2 günde bir mutlaka yıkamak zorundayım , bu saydıklarını tüketmediğim halde .
     
  4. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : liiii
  5. cadoloz_x

    cadoloz_x Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    325
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    benmı yanlıs anlıyorum 5 gunden daha fazla suredemı yıkamak ıstıyosun
     
  6. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : liiii
  7. liiii

    liiii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet canım süreklı yıkamak taramak sacımı yıpratıyo kötü görünüyo artık hemen sac yıkamak istemiyorum 5 ve 6 günde yıkıyım bari.
     
  8. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : liiii
  9. ela

    ela Guest

    valla benim 3.gün saçlarım hemen kirleniyor mecbur 3 yada 4 günde en fazla oda kendi yağıyla beslensin diye yıkıyorum.
     
  10. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : liiii
  11. nazalp

    nazalp yemekcininmekani.blogspot Pro Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.769
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    5-6 gün çok uzun bir süre bence.. eğer ben o kadar süre duş almazsam çıldırırım. benim saçlarımda çok yağlı mesela.. bugun yıkarsam yarın temız öbürgüne cok yağlı oluyor..bence bu haline şükret...
     
  12. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : liiii
  13. liiii

    liiii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cabuk yaglanma hastalıkmıdır içten gelen yoksa kendimizin elindemi bu yıkamaklamı alakalı acaba
     
  14. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : liiii
  15. nazalp

    nazalp yemekcininmekani.blogspot Pro Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.769
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    hastaık olduğunu düşünmüyorum ben. benim cildimde yağlı. ben bildim bileli yağlanır saçlarım az yıkadım çok yıkadım değişik şampuanlar kullandım.... yok... hep aynı bende kabullendim tabi..
     
  16. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : liiii
  17. MeriSu

    MeriSu Oh Papatya! Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    533
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    Yağlı ciltlerin saçları da çabuk yağlanır bence gayet iyi bir süre. Ben her gün yıkıyorum şükretmelisin
     
  18. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : liiii
  19. Karagozlum

    Karagozlum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2009
    Mesajlar:
    590
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    bencede cnm sukretmelisin ben 2gunde yikiyorum bazen 1 gunde bile yaglaniorr malesef bende kabullendim bu duruma dolu sampuan degistirdim hep ayni yani...