Saç rengi konusunda çok kararsızım..Fikir istiyorum

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve gamsee tarafından 29 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    29 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gamsee
  1. gamsee

    gamsee xoxo Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    307
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ya ben saç rengime karar veremiyorum bitürlü yeter artık, bu benim tarzım diyebileceğim bi saç yok.. ne gidiyo ne gitmiyo bilmiyorumm.. esmer olduğumdan kızıl ton barındıran kahveler falan gitmiyo bi kere.. aslında sarıyı hiç sevmem sarı gibi bişey mi yaptırsam, çünkü içinde sarı ton bulunan renkler daha iyi gidiyo.. sonra diyorum hadi ordan bana sarı gider mi ya pişman olursam, ama diyorum beyonce a bile yakışıyo bana mı yakışmıcak.. sonra siyah saçlı birini görüyorum diyorum çok yakışmış ama esmer olduğumdan beni daha çok boğar.. son yaptığım saçı herkes çok beğenmişti saçlarım açık kave gibiydi röflelerim de o kadar açılmıştı ki sarı duruyodu.. millet sarı yatır falan demeye başladı...
    ne yapsam bilmiyorum yardım edin lütfen..
     
  2. 29 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gamsee
  3. -xixxsxxixk-

    -xixxsxxixk- Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    deneye deneye bulcaksın galiba =) benim boyattıgım ve röfle yaptırdıgım zamanlardada kimse begenmiyodu ama bunu kafaya takarsan kendini begenmeyen biri olursun.. su anki sac rengimi pek begenen olacagını sanmıyorum (KK kadınları hariç iyi yorumlar yaptılar) ama yinede benim sacım ben böyle mutluyum... sende bu sekil davranabilirsen belki yakısan rengi bulursun..
     
  4. 29 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gamsee
  5. kxuxllxuxmango

    kxuxllxuxmango Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.491
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım seni çok ıyı anlıyorum. bende esmer değilim ama koyu bugdayım yanı sarımsı bır oyuluğum var.küçükkende açık kumralmışım. eğer koyuluğun sarımsı bır koyuluksa o zaman sana tavsıyem kullu tonlar kullanman.inan çok ıyı olucaktır. kullü kumral mesela.ama kaşların sıyah değilse tabı. o zaman saçın solmuş gibi görunebılır.yada ben uğraşırım dıyorsan ve kaşlarında sıyahsa aralarından seyreltebılırsın o zaman daha açık duracaktır. ben bır ara saçımı küllü sarı yapmıştım ve kaşlarım sıyah olmamasına ragmen göze batıyordu. bende 2 3 ay kadar aralardan seyreltmıştım ve koyu bugday olmama ragmen kaşlarım saçımla hiç uyumsuz durmuyordu. ama sonra çok uğraştırıcı oldu bende vazgeçtim
     
  6. 29 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gamsee
  7. gamsee

    gamsee xoxo Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    307
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ya ben esmerim bildiğin ama öyle bişey var başka bir esmer arkadaşımın yanında daha bronz duruyomuşum mesela öyle diyolar, koyuluğumuz aynı olmasına rağman ben daha renkli gibiyim ama buğday tenlimiyim bilmiyorum belki koyu buğday belki esmer..
    mesela kaşlarım siyah ama boyatıyorum güzel duruyo kahveye boyuyolar biraz açık gibi yüz rengimle uyumlu duruyo.. yaptığım açık saçla da uyumlu duuyo.. zaten açık yakıştığı için açığa mı yönlensem diye düşünmüştüm ama bilmiyorum güzel olmıcak gibi geliyo..
    size beğendiğim saçların fotolarını koyucam..
     
  8. 29 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gamsee
  9. gamsee

    gamsee xoxo Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    307
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
  10. 29 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gamsee
  11. mhrmhclk

    mhrmhclk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    325
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm anladığım kadarıyla bronz esmersin o yuzden sarı tonu barındıran renkleri kendine yakıştırıyorsun açık renkler gittiğine göre açık kullanabilirsin demektir demek ki göz rengin biraz açık kahve çünkü mesela bengü gibi esmer ve koyu kaşlı birine açık renklerr gitmez ama jennifer lopez e beyonce ye gidiyor çünkü beyonce de bronz esmer açık renkler onda daha hoş duruyor o yuzden illa esmerlere koyu saçlar yakışır diye bir şey yok hatta bazı esmerlere koyu saç yakışmıyor bence o yuzden iyice ne istediğini düşün açık renklerde mi daha kendini rahat hissediyorsun koyu renklerde mi bu biraz da imaj meselesi canım koyu renkler genelde yüz ile daha uyumlu olur ama çok koyu bir renk de sert bir imaj verebilir o yuzden nasıl görünmek istediğini ,insanlara nasıl bir enerji vereceğini de göz önünde bulundurmanı öneriyorum:)
     
  12. 29 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gamsee
  13. aphraell

    aphraell Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Şu son dönem moda olan golden karamel, soğan kabuğu gibi renkleri denedin mi? Anladığım kadarı ile tenin tam esmer değil daha çok sürekli bronz geziyormuşsun gibi :) Bence çok büyük avantaj bu, söylediğim renkler de iyi gider hatta ben golden karamel arasına birkaç ton açığı röfleyi de çok beğeniyorum güneşten açılmış gibi oluyor. Sana da yakışır diye düşündüm ten rengini doğru anladıysam a.s.
     
  14. 29 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gamsee
  15. gamsee

    gamsee xoxo Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    307
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ya aslında ten rengim saçım nasılsa biraz da öyle oluyo.. hafif açık boyattım mı daha açık gözüküyorum.. ama siyah ya da koyuysa bronzluktan daha çok koyu dolaşıyorum ortalıkta..tabi en büyük faktör kaş rengim bunu anladım.. .gözlerim koyu kahve,kaşlar problem değil zaten her türlü boyatıyorum artık onları..ama şunu biliyorum ki buğday tenli değilim esmerim
    mesela aslında bengü esmer değil, saçları gözleri koyu, ama beyonce ondan daha koyu olmasına rağmen ona sarı saç daha çok gider gerçekten de
     
  16. 29 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gamsee
  17. mhrmhclk

    mhrmhclk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    325
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm çünkü beyonce dediğin gibi kaşlarını da boyatıyor ve göz rengi debengü den daha açık gibi o yuzden daha hoş oluyor açık renkler onu daha şık gösteriyor yani saçı koyu iken esmer güzel kara kaşlı kara gözlü gibi pek durmuyor bence tabi ama bengü tam kara kaş kara göz esmer ten güzeli gibi durabiliyor yani ona açık renkler gitmez sanırım anlatabildim mi bilmiyorum ama ten renginin koyuluğu açıklığından öte saçın yüz hatlarına filan uyumu daha önemli bence:)))
     
  18. 29 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gamsee
  19. gamsee

    gamsee xoxo Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    307
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    evet ama ben ne yapmalıyım, onlar 2 günde bir saç boyatıyo zaten beğenmezse değiştirir verir en kötü ihtimalle 300 milyon bakıma saçları eskisi gibi olur ama benimkiler yıprandı.. bi renk bulabilsem artık hep onu yaptırcam ama hangi renk bilmiyorum..