sac rengini acmak icin tüy sarartici?

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve yelizidil tarafından 29 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    29 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yelizidil
  1. yelizidil

    yelizidil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    meraba kizlar..

    bole bi konu acildimi bilmioorm ama sizinle paylasmak istedm.. bnm saclarim acik kumral ve biraz daha acmak istiodm.. biqn aklima qeldi ve tuy sarartici denedm.. qercekten cok qusel oldu. az bekletnce karamelmsi bi renk oluo daha fazla bekletrseniz sari qbi oluo..
    zaten saciniza surunce anliyosunuz ne kadar acildiqini..:)) ben uclarina suruorm hc diplerine doqru surmedm o yuzden sizde diplerine denemyn bnce zararli olabilir..
    yorumlarinizi beklioormopuyorumnanaktan
     
  2. 29 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yelizidil
  3. nimesaybycn

    nimesaybycn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.215
    Beğenildi:
    743
    Ödül Puanları:
    153
    enteresan geçrekten teşekkürler paylaşımın için.peki koyu kahveyide açar mı sence?
     
  4. 30 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yelizidil
  5. eylulvebaris

    eylulvebaris üç melek annesi ... Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.631
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    banada çok enterasan geldi sempatiksalakcinnisaça bir zarar veriyormu acaba :kedi:birde kullandığınız marka nedirCADIARZU
     
  6. 30 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yelizidil
  7. yelizidil

    yelizidil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bn sesuyla denemistm.. ama sonra vivet kullandim:)) sesu vivete qore daha iyi bnce ama vivet de ise yariyor. istediqinizi deneyebilirsiniz.. koyu kahverenqi sacta da ise yario tam sari olmuo ama karamelimsi bi renk oluo.. saca zarar veriomu bilmiorm ama blki biraz kiriodur sonucta bi reaksiona qirio...:)) bisey diil ayricaopuyorumnanaktan
     
  8. 30 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yelizidil
  9. aysecolluoglu

    aysecolluoglu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.095
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    hımm benimde saçlarımın uçlarında koyuluk var oralara uygulasam mı? bu tuy sarartıcı krem mi,nerden alabilirim ve pahalı bir şey değildir umarım
     
  10. 30 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yelizidil
  11. yelizidil

    yelizidil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yapabilirsn bnce cnm.. fiyatini tam hatrlamiorm ama vivet 7 TL civariydi sanrsam sesu da 10 falandir.. ama ole hemen bitmio.. bn sesuyu her yerime ve sacima yapiodm.. 1 yil kullandm hala da birazcik var..:)) vivet biraz daha buyuk sesu ya qore.. sn hanqisini istersen onu deneyebilirsn...:)))
     
  12. 30 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yelizidil
  13. ToNe_Def

    ToNe_Def Burayı seviyorum. Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    488
    Beğenildi:
    41
    Ödül Puanları:
    108
    delikafadulden çok enterasan :1shok:
    Deneyeceğim CADIARZU
    Sonucu yazarım :kahve:
    Teşekkürler canım..
    Ama keşke resimde koysaydınız :kedi:
     
  14. 30 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yelizidil
  15. selin88

    selin88 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kesinlikle denemeye değer ama kızıl saça olur mu acaba saçlarım 7 yıl kızıldı. mavisiyah yaptım bi kere sonra pişman oldum siyah tuhaf geldi kızıldan sonra 7 ay hiç boyamadım şimdi bi boyadım dipler tuttu siyah kısımlar tabiki tutmadı... kuaföre açtıriim diyodum ama sesuyu da deneyebilirim de tavsiye edermisiniz böyle bişeye sonrada eski rengime tekrar boyasam turuncu olur mu o kızıl
     
  16. 30 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yelizidil
  17. esrarr

    esrarr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    45
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar bana da çok cince bir fikir geldi:)) valla bravoo ama saçlara çok zararı yoktur umarım.Bu arada ben tüy sarartıcı hiç kullanmadım nasıl bişey yani krem gibi mi,ayrıca diyelim uyguladık bunu saçımıza,ne kadar süre beklememiz lazım? Bu arada kızlar eğer saçlarınızın boyasını akıtmak istiyorsanız hakiki zeytin sabunlarıyla bir ya da iki hafta(istediğniz tona kadar) yıkamanızı tavsiye ederim...biraz sertleştiriyo saçı ama bi tedavi süresi gibi düşünün ben kuaförümün tavsiyesi üzerinde denedim,siyahtan sarıya döndüm:)
     
  18. 30 Ocak 2010
    Konu Sahibi : yelizidil
  19. nimesaybycn

    nimesaybycn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.215
    Beğenildi:
    743
    Ödül Puanları:
    153
    sabunla siyah saçı sarıya kadar açmak imkansız