saç sarmayı biri resimli gösterebilir mi?

Konusu 'Saç Şekilleri (kesim, örgü, topuz) & Kataloglar' forumundadır ve limonkiz tarafından 30 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : limonkiz
  1. limonkiz

    limonkiz Ağlamam artık gidenlere ♫ Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.052
    Beğenildi:
    81
    Ödül Puanları:
    153
    saçlarımı değişik bi model yapmak istiyorum sonunda gazeteyle saç sarmaya karar verdim ilgili yazılı okudum ve hiçbişey anlamadım (napıyım ben görsel bi insanım) internette aradım ama bulamadım resimli olarak anlatabilcek birisi varmı acaba yada bi video falan??
     
  2. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : limonkiz
  3. seda.sndr

    seda.sndr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2009
    Mesajlar:
    111
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Gazeteyle saç sarma mı?..Araştırmalıyım :-)
     
  4. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : limonkiz
  5. budapest

    budapest ♥ღ°•.♥.•°ღ♥ Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.268
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    du bi deneyeyim bakalım anlatabilecek miyim:))
    bi gazete kağıdını al, uzun kenarını dikdörtgen şeklinde şeritlere ayır. şeritlerin eni yani kısa kenarı 7-8 cm olacak. boyu da gazete kağıdının eni yani kısa kenarının uzunluğu kadar oluyor zaten otomatikman. ayırdığın şeritlerden birini al eline, tam ortasından ikiye katla. uzun kenarını yarıya katlayacaksın, eni sabit kalacak yani. katladığın yere ip geçireceksin, yani ipi iki elinle gerip havaya kaldırdığında kağıt ipte asılı duracak.(ip örgü ipi olabilir, ne çok ince ne çok kalın olacak.) sonra içine ip geçirdiğin kağıdı sigara böreği sarar gibi ama sıkıca saracaksın ipli olan uçtan diğer uca doğru. bigudin hazır:)) saçını bigudiye saracaksın, sonra da ipleri sıkıca bağlayarak bigudiyi sabitleyeceksin.
    inş. anlatabilmişimdir:eek:

    resimli göstermek isterdim ama kendim hazırlayıp çekmem gerekir, video da kağıtla sarmak için var, ama kız kese kağıdıyla yapıo, gazeteyle benim anlattığım şekilde olanını ben görmedim hiç:KK43:
    anlamadıysan azmedip hazırlar, eklerim aşama aşama resimleriopuyorumnanaktan
     
    Son düzenleme: 12 Eylül 2009
  6. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : limonkiz
  7. EsmerYarim

    EsmerYarim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.183
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    sana benim yaptığım yöntemi anlatayım umarım işine yarar
    bende arada değişiklik olsun diye saçımı sararım ma bigudilerle deği tabi bez parçası uzun bağlanacak şekilde şeritlerde kesiyorum sonra saçımın miktarını belirleyip tek tek sarıp sabaha kadar o şekilde kalıyo tabi bağ yerleri kafanda azcık rahatsızlık veriyo ama sabah uyanıp söktüğümde olay bu diyorum
    umarım anlatabilmişimdir ve sana yardımcı olabilmişimdir :1hug:
     
    Son düzenleme: 3 Haziran 2010
  8. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : limonkiz
  9. azimli_17

    azimli_17 Guest

    bende gazeteyle sarıyorum nadiren ama kuzu gbı oluorm bn ya
    bukleler hoş durmuyo yanı
    maşada çok yorucu,zaman kaybı
    acaba gazete ısınde yanlıs yptıgım bıseyler mı war
    sız sardıgınızda nasıl oluo kızlar
     
  10. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : limonkiz
  11. budapest

    budapest ♥ღ°•.♥.•°ღ♥ Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.268
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    aynen dediğin gibi hayatım, sebebini de söyleyeyim hemen: gazeteden yaptığımız bigudiler malum incecik oluyorlar. sardığımız şeyin ortası ince olunca saçlar da kuzu gibi oluo maalesef, bukleler ince oluo yani. ben o yüzden hep pratik olduğu için hem de kalın bukleler çıkardığı için sosis bigudileri tercih ediyorum. sosisler kalın olduğu için bukleler de lüle şeklinde değil de iri iri oluyor. hani kuaförde boy boy bigudiler oluyor, kıvırcık yapmak için en küçükleri, iri dalga yapmak için de daha büyük boyları kullanıyorlar ya, aynı mantık iştea.s.
     
  12. 20 Eylül 2009
    Konu Sahibi : limonkiz
  13. limonkiz

    limonkiz Ağlamam artık gidenlere ♫ Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.052
    Beğenildi:
    81
    Ödül Puanları:
    153
    sağolun canlarım :)
     
  14. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : limonkiz
  15. Hipokondriyak

    Hipokondriyak Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76