Saçi Örmek Uzatirmi

Konusu 'Saç Uzatma Yöntemleri' forumundadır ve EU1 tarafından 1 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    Slm kızlar.geçen gün gittiğim bir ev oturmasında benden yaşça büyük bir iki abla,saçı örülü tutarsan hızlı uzar dedi.sebep sordum öyle olduğunu bildiklerini ama sebebini bilmediklerini söylediler.bu konuyla ilgili fikri olan varmı,gerçekten örülü saç daha çabukmu uzar yoksa kulaktan duyma yanlış bişeymi bu.sevgiler.:1hug:
     
  2. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. TATOXSX

    TATOXSX MEHMET Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.671
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ben de böyle duymuştum ne kadar doğru bilemem ama elbetteki büyüklerin bir bildikleri vardır...sevgiler
     
  4. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. Sweet November

    Sweet November Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    161
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bende nette öle bişi okumuştum..dooru olabilir
     
  6. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. redwine

    redwine Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    böyle bişeyin olması imkansız.. sac neresinden uzuyor tabiki köklerinden...arkadasım sac kırıklarını aldırmak bile uzamasıyla alakası yok.. önemli olan senin sacının cinsi.. benim saclarım cok cabuk uzar mesela.. ve hiç sacımı toplamıyorum.. inanmayın böle selere....:mymeka:
     
    bills bunu beğendi.
  8. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. Surperi

    Surperi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya inanılmaz gelecek ama benim kuzenim geçen yaz saçları kıpkısaydı, erkek gibiydi. sonra örülebilecek boya geldiğinden beri hep örülü tuttu ve bu yaz gittiğimde şaka gibi ama beline kadar geliyordu !.. yani görünce kalp krizi geçiriyodum nerdeyse inanamadım, kaynak yaptırdı sandım ama değildi yani resmen bir yılda beline indi. bende güzel durmuyor yoksa örülü tutup görcem ama çok kötü duruyor yüzümde.
     
  10. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. gxoxzdey_85

    gxoxzdey_85 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    565
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bir kuaför demiş bunu ve bence de olayın sebebi bu:örülü saç daha az dış etkilere maruz kaldığından yıpranmayıp çabuk uzuyormuş ama saçı sürekli toplamak zaten saç için hiç iyi değil ve saçın uzaması iç kaynaklıdır dış kaynaklı değil(entele gibi saç köklerine sürülen bitkiler hariç) yani dıştan yaptığımız müdahalelerle saçı uzatamayız saç uzaması kıl köklerinde oluşan süreç yani
     
  12. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. redwine

    redwine Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ya canım sen kuzenini bi sene sonra görmüssün dogal degilmi saclarının uzaması... bak bide bi sene yanında kal bakalım uzayıp uzamadıgını farkedecekmisin... anlamadıgım bişey kuzeninin boyu ve saclarının uzunlugu ne kadar tarif edermisin.. bide ona göre yorum yapalım bence.. bunun bilimsel acıklamasıda ne olabilirki.. o zaman toplamanın hertürlüsü aynı sonucu dogurur... allah allah.. bana pek inandırıcı gelmiyo.. benim saclarım suan kalcamın üstünde belimi kapatıyo.. ve sadece 1senede uzadı omuzlarımın üstündeydi. ve hiç toplamadım ayrıca asırıda kırık vardı.. ve ayrıca hergünde fön ve ütü yapıodum.. extra maske falanda yapmamıstım..
     
    bills bunu beğendi.
  14. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU1
  15. gxoxzdey_85

    gxoxzdey_85 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    565
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynen katılıyorum yazdıklarına
     
  16. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU1
  17. redwine

    redwine Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    :) tesekkür canim dikkate aldigin ve degerlendirdigin icin...a.s
     
  18. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : EU1
  19. gxoxzdey_85

    gxoxzdey_85 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    565
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ay cnm:a015: üzülme yaa derdin bu olsun yani,dediğimiz gibi saç uzaması kişiseldir ama entele bitkisini incele istersen sanırım işe yarıyor ve bence saçın sağlıklı olması uzun olmasından daha önemli.Saçın kısa ise çıtçıt deneyebilirsin
     
Benzer Konular: Saçi Örmek
Forum Başlık Tarih
Saç Uzatma Yöntemleri Saçı örmek uzatır 21 Temmuz 2013
Saç Uzatma Yöntemleri Saçı örmek uzatıyormuş 3 Kasım 2012
Saç Uzatma Yöntemleri Saçımı Uzatmak İstiyorum Kızlar Yardımm !!! 21 Ağustos 2014
Saç Uzatma Yöntemleri Saçımı uzatma hikayem kızlar 9 Ağustos 2014
Saç Uzatma Yöntemleri Saçımiçinne almalıyım acil tavsiye lazım? 12 Nisan 2014