Saçım elektrikleniyo

Konusu 'Sağlıklı Saç ve Saç Derisi' forumundadır ve GossipGirl_XoXo tarafından 15 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    15 Ekim 2008
    Konu Sahibi : GossipGirl_XoXo
  1. GossipGirl_XoXo

    GossipGirl_XoXo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba kızlar saçım çok elektrikleniyo saçlarım yanıp döküldüğü için saçıma zarar vercek şeyler sürmek istemiyorum napabilirim ne kullanabilirim?
     
  2. 15 Ekim 2008
    Konu Sahibi : GossipGirl_XoXo
  3. yesilboncuk972

    yesilboncuk972 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aynen elektriklenmeye bi çare bulmuş olan varsa bize bi çıtlatsınnnn:))))
     
  4. 16 Ekim 2008
    Konu Sahibi : GossipGirl_XoXo
  5. esmercik

    esmercik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    saçlarımı yıkadıktan sonra sıkıca toplamazsam bi türlü yatıştıramıyorum. üstelik çok kalın telli ve sık. eğer çaresini bilen varsa yardımcı olabilirmi lütfeeeeeennnnnn
     
  6. 16 Ekim 2008
    Konu Sahibi : GossipGirl_XoXo
  7. brokencorpse

    brokencorpse Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    320
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende de aynı derrt var

    :KK43:(
     
  8. 16 Ekim 2008
    Konu Sahibi : GossipGirl_XoXo
  9. brokencorpse

    brokencorpse Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    320
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende de aynı derrt var

    :1no2:
     
  10. 23 Ekim 2008
    Konu Sahibi : GossipGirl_XoXo
  11. deniz74

    deniz74 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    131
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ah bende de aynı dert var.
    fön cektirince kendimi cok iyi hissediyorum o yüzden.
    sacımın doğal halini sadece ıslak jöle kullandıgımda seviyorum bu elektriklenme yüsünden :KK43:
     
  12. 23 Ekim 2008
    Konu Sahibi : GossipGirl_XoXo
  13. uhuvvet

    uhuvvet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    herkesde dert ama
    derman nerede :)
    benmkide aynen sizinki gibi iste :KK43:
     
  14. 23 Ekim 2008
    Konu Sahibi : GossipGirl_XoXo
  15. sashamia88

    sashamia88 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    8.518
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    153
    arkadaslar benımde kendım fon cektıgımde elektırıklenıyo ve kabarıyodu,sacım normalde dalgalı oldugundan cabuk kabarıyo o yuzden her kuaforede saclarımı emanet edemıyorm bakırkoyde necmı alı dıye bı kuaforum var cok memnunum gercekten, daha once cok kuafore gıttım ama memnun kalamadım,necmi ali kuaför benım sacımdan gercekten anlıyo,

    benımde elektırıklenme problemım vardı bu yuzden actıgım konuda bana tavsıye edılen bı sprey wardı elektırıklenmeyı durdurduguna daır,SELECTİVE PRO-TEK MAVİ SU,elektırıklenmeyı ve kabarmayı onluyo,kuru saca uygulanır durulanmaz ve fonden oncede kullanıldıgında fonu sabıt yapıyo,tavsıye uzerıne aldım,sonra bı kacgun sonra kuaforume gıttım baktım oda bu urunu kullanınca guvenle emın oldum:1hug:
     
  16. 24 Ekim 2008
    Konu Sahibi : GossipGirl_XoXo
  17. aylin86

    aylin86 eymenim Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tatlım benimde aynı sorunum vardı benimde saçlarım yandığı için köpük jöle benzeri şeyler sürmek istemiyordum ve ben saç şekillendiriciler kullandım elidorun falan ama en son markette maxxel diye bir ürün gördüm sprey şeklinde şu glissin varya hani ona benziyor ve çok memnunkaldım elektriklenme sorunum yatıştı kabarma falanda olmuyo ve saçı sert yapmıyo tavsiye ederim..
     
  18. 20 Kasım 2008
    Konu Sahibi : GossipGirl_XoXo
  19. GossipGirl_XoXo

    GossipGirl_XoXo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    maxxel i ilk defa duydum bende deneyim bari saçıma bişi yapmasında

    SELECTİVE PRO-TEK MAVİ SU bunada bakmak lazım artık işe yarar bişiler bulmak istiyorum saçıma zarar vermicek çok kötü gözüküyolar