Saçıma kahkül kestircem bi akıl verin kızlar lütfeeenn!!=)

Konusu 'Saç Şekilleri (kesim, örgü, topuz) & Kataloglar' forumundadır ve MissLavinia tarafından 18 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    18 Nisan 2009
    Konu Sahibi : MissLavinia
  1. MissLavinia

    MissLavinia Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    461
    Beğenildi:
    42
    Ödül Puanları:
    108
    Saçıma kahkül kestirip birazda uçlarından düzelttirmeyi düşünüyorum..Bugün gitcem kuaföre çünkü bayadır uzatcam die kestirmiyorum çok bakımsız görünüyooor:çok üzgünüm: Yan kahkül düşünüyorum ama istediğimi nasıl tarif etcem hiç bi fikrim yok..istediğim şu modele benziyor..:eek:
    [​IMG]
    Yana doğru çok havalı duruyor çok hoş :jeyyar:
    [​IMG]

    Bu yan kahkül değil ama hoşuma gidiyor
    [​IMG]
    Ne yapcam bilmiyorum..Bu Hilary Duffın yan kahkülü nasıl tarif etcem?Ben yan kahkül deyince hep aynı modeli yapıyolar..Görüşlerinizi alabilirmiyim?:1hug:a.s.
     
  2. 18 Nisan 2009
    Konu Sahibi : MissLavinia
  3. hotcouture

    hotcouture Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2009
    Mesajlar:
    4.959
    Beğenildi:
    796
    Ödül Puanları:
    153
    git ordan model seç bence.tabi aynısını yapamıolar ama benzetrler bide yan kahkul yap asla küt yapma iğrenç duruyo ya kmseye yaksmıyo dıedusunuyorm kaşları kapatıyo ıyyy
     
  4. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : MissLavinia
  5. BenLiLa

    BenLiLa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.212
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    bende yan kahkül kullanıyorum ve çokta seviyorum..
    benim kahküllerim seren serengil modeli gibi..
    kısadan başlıyo ve genelde usturayla şekil verdiriyorum..
    değişmez kahkül modelim benim...
     
  6. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : MissLavinia
  7. MissLavinia

    MissLavinia Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    461
    Beğenildi:
    42
    Ödül Puanları:
    108
    Saolun kestirdim zaten..Bu Hilary'nin resmini gösterdim, Aynı böle oldu da bu kahkülün hepsinin yanda olması gerekiyo benimki daha alışamadı-tatlicadiarzu- Neyse ben beğendim gayet hoş oldu :sm_cool:
     
  8. 14 Eylül 2010
    Konu Sahibi : MissLavinia
  9. bynpipo

    bynpipo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bence yüzünün şekline göre karar ver cnm.
     
  10. 15 Eylül 2010
    Konu Sahibi : MissLavinia
  11. eleanor7

    eleanor7 sky was made of amethyst Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    148
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    5 yıldır kahkül kullanan biri olarak neredeyse her modeli denedim ben. sana şunu söyleyebilirim; eğer saçların açık renkliyse yan kahküller daha hoş olacaktır. ama koyu renkliyse kaşlarının biraz üstünde düz kestir bence :)
     
  12. 17 Ekim 2010
    Konu Sahibi : MissLavinia
  13. anpike

    anpike Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    154
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar benim aklıma esti ben kendim evde kesmeye karar verdim nettte araştırma yapıyorum eyer anlık bir karar verirsem kendim kesivericem
    zaten ben ne zaman kuaföre gittimse memnun kalmamışımdır:KK43:
     
  14. 18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : MissLavinia
  15. Lullaby

    Lullaby Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.067
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    ben kendim kısalttım kahküllerimi :)
    normalde çok az keserim ve kaşlarımla gözlerim arasında olur boyu bu sefer sıkıntı bastı artık bende kısa kestim:KK70:
    kaşlarımdan daha kısa biraz komik oldu çünkü saçlarımın rengi açık kaşlarımsa koyu kaşlarımı boyamakla da uğraşamıcam hiç bu saatte :KK70: biraz da böyle kullanıyım nası olsa sevgilim haftaya geliyor bi haftya uzar :)
     
  16. 30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : MissLavinia
  17. chix

    chix Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    son resimdeki kızın(kavak yellerndeki kız) percem ve sac rengi cok hosuma gitti ya . acaba ne renk sacının rengi??bilmiyorumkismile
     
  18. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : MissLavinia
  19. Lullaby

    Lullaby Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.067
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    canım uçlar bebek sarısı dipler küllü kumral sanırım ama boya marka modeli veremicem bilmiyorum çünkü