saçımın rengini beğendiniz mi lütfen yorum yapın!

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve loneliness_1986 tarafından 25 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  1. loneliness_1986

    loneliness_1986 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    147
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar saçlarımı yaptıralı 1 ayı geçti ama ben bi türlü alışamadım etrafımdaki herkes kötü olmuş diiyo bi kaç kişi hariç.:çok üzgünüm:şimdi bi karar vermeye çalışııyorum dipten uca bir karış boyunca çikolata kahve yaptırıyım kalan kısmı aynı renkte kalsın diyorum.sizce nasıl yaptırıyım lütfen yardım edin.konuyu okuyan herkesten yorum istiyorum.kaydirigubbakcemile5
     

    Ekli Dosyalar:

    Son düzenleme: 25 Temmuz 2009
  2. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  3. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    resim cok kucuk belli olmuyo ama sanki yasiniz cok buyuk gibi cikmis.
     
  4. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  5. loneliness_1986

    loneliness_1986 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    147
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Resmın ÜstÜne tıklayınca bÜyÜyor bılgınıze.
     
    Son düzenleme: 6 Ağustos 2009
  6. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  7. loneliness_1986

    loneliness_1986 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    147
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Resmın ÜstÜne tıklayınca bÜyÜyor bılgınıze.
     
    Son düzenleme: 6 Ağustos 2009
  8. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  9. gxuxbxuxxsx

    gxuxbxuxxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    422
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence çok kötü olmamış.ama iddaali bir renk.ben pek sevmem bu kada açık rengi.yaşlı gösterebilir .kaç yaşındasın bilmiyorum .bence karamel yada bakır sana daha çok yakışır gibi geliyor bana.
     
  10. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  11. kocasinatapiyo

    kocasinatapiyo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.189
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    saçınızın rengı sarısı geyet güzel fakat sankı sızın tenınıze çok gıtmemiş gibi geldı bna daha sıcak kahwe tonları denıye bılırısınz bence yarısı baska yarısı baska yapmayın 2 yıl önce o sac modaydı eger kahve istiyorsanız bu şeılde bır kahwenın size yakısacagını düşünüyorum [​IMG]
     
  12. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  13. minikiz

    minikiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.119
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    karamel tonları daha iyi gider.kısaca beğenmedim.
     
  14. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  15. olu_gelin

    olu_gelin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.397
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    olmamış be tatlım=( ama ypranmış saçın. oynama fazla=( ben gibi olrsun yoksa
     
  16. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  17. beyyine

    beyyine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2009
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bence bir ton koyult çok açık sarı saç insanı yaşlı ve yorgun gösteriyo üstelik çok makyaj istiyo bir de etrfdaki insanlar güç alışıyo
     
  18. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : loneliness_1986
  19. emelyucel

    emelyucel Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.016
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    yaşlı gostermıs bencede karamel yakısır