Saçını açtırıp sarıya boyuyanlar

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve cottonheart tarafından 7 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : cottonheart
  1. cottonheart

    cottonheart Zeynebin annesi Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    755
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar selam saçını açıcıyla açıp istediği bir renk sarıya boyayan arkadaş varmı herkes merak ediyor ne olur yazın renler nasıl oldu ve hangi boyalarla boyadınız
     
  2. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : cottonheart
  3. ismilazimdiil

    ismilazimdiil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2009
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evtt cnm tam benm merak ettiğim soruu inş en kısa zmnda cevaplayn olur :) düşüncelerime tercüman oldn :)
     
  4. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : cottonheart
  5. Carino

    Carino Guest

    yok mu deneyenler, ben de merak ediyorum =)
     
  6. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : cottonheart
  7. cottonheart

    cottonheart Zeynebin annesi Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    755
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    108
    valla bende aylardır bu soruyu merak ediyorum ama ya boyayan yok yada kimse yazmak istemiyor:KK43:
     
  8. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : cottonheart
  9. LEYLA10

    LEYLA10 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.075
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ben ramazan bayramından önce arife günü açıcıyla açtım saçım koyu kumral boyalıydı.paletteyle açtım ama hiç güzel olmadı.sarı istiyordum darmadağınık bir renk oldu.kızıllar oluştu.sonra baya bir kumrala boyattı kuaför sonra röfle yaptı.sanırım röfle sürecini hızlandırdım açıcıyla.saçım yıpranmadı ama istediğim renkte olmadı
     
  10. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : cottonheart
  11. er_sev

    er_sev Baladamın Gelini Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.096
    Beğenildi:
    1.000
    Ödül Puanları:
    188
    selam kızlar ben saçımı siyahtan açtırdım ilk başlarda istediğiniz rengi tutturmak imkansız eğer saçınız siyaha boyalıysa ama daha sonra renkler oturuyo
     
  12. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : cottonheart
  13. osge01

    osge01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    887
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    ben kuaföre yaptırdım , saçımda röfle vardı ama renkler çok tuhaftı siyah kahve her renk vardı. saçımı ilk once açtı sonra bal köpüğüyle boyadı ben çok ama çok beğendım .... tek renk oldu ilk defa saçım hem de berbatken...
     
  14. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : cottonheart
  15. osge01

    osge01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    887
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    ama şu var eğer saçınızın kendı rengı koyuysa bellı b ı sure sonra saçınızın renkı hafıften kayıyo ama boyanınca duzelıyor her ay boyatmak gerekıyo gıbı turunculaşıyo gıbı gelıyo bana ama bu benım saçımdanda kaynaklanıyo olabılır.. düpdüşük cumle oldu yav :KK70:
     
  16. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : cottonheart
  17. sirinshey

    sirinshey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    115
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    slm cnm ben boyama konusunda baya deneyimliyim istersen saçı yıpratmadan sana yardımcı olabilirm bu arada şuanki saçların ne renk?
     
  18. 12 Aralık 2009
    Konu Sahibi : cottonheart
  19. cottonheart

    cottonheart Zeynebin annesi Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    755
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    108
    sağol canım benim saçım açık kumral sarıya yakın bir ton istiyorum ama nasıl yaparım bilmiyorum çok sarıda eşim sevmiyor palette altın sarısı boyayan arkadaşlar varmış çok güzel oldu diyorlar ama benimkine tutarmı acaba