Sacinizi Hangi Markanin Hangi Rengine Boyuyorsunuz ??

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve EU1 tarafından 2 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    2 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    hangi markanın ne rengine boyuyosunuz memnunmusunuz:asigim:
    ben kolestan koyu kestaneye boyuyorum siyah gibi duruyor cok güzel
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 12 Mart 2009
  2. 3 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU1
  3. ESPRIT

    ESPRIT Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ben Koleston kullanıyorum açıkçası hem memnunum hem değilim...saçlarımı kızıla boyamıştım 1 ay önce geçenlerde gidip fındık kabuğu rengi aldım ama saçlarım fındık kabuğu olmadığı gibi kızıllarda belirgin......2.defa da boyamayl sanıyorum kapatırım..kalıcılık istiyorsan ki en zor akan boya Koleston :KK66:
     
  4. 3 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU1
  5. dilara28584

    dilara28584 Guest

    bencede kesinlikle koleston...
     
  6. 3 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU1
  7. EU3

    EU3 Guest

    benim saçlarım doğal siyah,onun için avantajlıyım siyah olan renklere boyayabilirim.Annemden gördüğüm için ben hint kınası kullanıyorum.hem sağlıklı olduğuna inanıyorum hemde saçlarıma inanılmaz bir parlaklık ve canlılık kazandırıyor.Kına koymamın sebebide başımın üst kısmında olan beyaz saçlarımdan kaynaklanıyor.Fakat kumral yada sarışın olan arkadaşlarıma koleton boyayı oneririm.Diğer boya markalarını arkadaşlarım kullandı 1 aya kalmadan akıyor.Koleston kalıcı daha uzun süre rengi muhafaza ediyor.Siyahı tercih edenlere kına öneririm.Ama unutulmaması gerekir ki çok önemli kına koyacak arkadaşlar üstüne boya yaptıramıyorsunuz uzun işlemlerden geçmesi gerekiyor.Ben ömür boyu siyah olacağım için kına kullanıyorum.başka renk gitmiyor zaten.
     
  8. 3 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU1
  9. gri

    gri Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Saçlarımı bir kere boyadım kolestonun kahvesiydi.Bende çok memnun kaldım renk tam istediğim gibi oldu ama ikinci defa boyamaya cesaret edemiyorum.
     
  10. 3 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU1
  11. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bende koleston kahveye boyadım saçlarımda orta kumral vardı açık bi renk siyaha yakın bi renk oldu güneşte falan kahve oluyo ama kızıllık var sinir oluyorum....
     
  12. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU1
  13. gri

    gri Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Benim normal saçlarım kahverengi ama çok koyu değil kolestonun kahvesini yaptıktan sonra siyah olmuştu çok hoşuma gitmişti.Ama buradan öğrendiğim ceviz kabuklarıyla saçlarımı yıkadıktan sonra rengi açıldı siyahlığı gitti.Tekrar boyamak da istemiyorum zarar verir diye.Ama siyah olsun istiyorum benneyaptımki
     
  14. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU1
  15. satürn71

    satürn71 Guest

    kızlar ben yıllarca kolestonun kızıl tonlarını kullandım.memnundum .nedense kızılın diğer renklere göre daha çabuk aktığını söylüyorlar.iki yıldır saçlarım sarı balyajlı.artık sıkıldım değiştiricem.busefer kahve istiyorum. kolestonun çikolata kahvesi,çıldırtan kahvesivar.yalnız renk değiştirirken ilk seferinde kuaföre boyatmak gerekiyormuş.yoksa renk tam oturmuyomuş.bende bugün kuaföre gitmeyi planlıyordum iyi denk geldi valla. sevgiler
     
  16. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU1
  17. EU3

    EU3 Guest

    her renkte koleston tercih ettiim...memnunum hala da koleston kullanıyorum kızlar...........a.s.a.s.a.s.a.s.a.s.
     
  18. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : EU1
  19. oceans_girl

    oceans_girl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben 3-4 yıldır voila kullanıyorum
    kızılın her tonunu denedim ve sonuç süper
    tavsiye ederim ben çok memnunum asla deiştirmeyi de düşünmüyorum boyaların saçları yıprattığını söylerler ama benimkiler aksine ipek gibi zaten koruyucu maskesini de veriyo hediye olarak
    tavsiye ederimyerimseniben